کوله پشتی نشنال جئوگرافیک مدل Africa Series Medium Rucksack NG A5290

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های DSLR و Mirrorless به همراه لنز متصل
  • فضای کافی برای حمل دو لنز اضافی و تجهیزات مربوط
  • بخش مجزا برای قرارگیری لپ‌تاپ
  • دارای فضای کافی برای جای دادن لوازم شخصی
  • بدنه ساخته شده از کتان و چرم خالص
  • قابل استفاده برای مصارف روزانه
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
13702
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

مجموعه کیف‌های NG Africa با الهام از طبیعت و فرهنگ بومی آفریقا طراحی شده‌اند. پوشش خارجی کیف که از کتان و چرم خالص ساخته شده است، یادآور منسوجات دست‌بافت این جغرافیا می‌باشد در حالی که پوشش داخلی آن بسیار نرم و مقاوم در برابر ضربه طراحی شده است تا از محتویات درون کیف به خوبی محافظت شود.

کوله‌پشتی NG A5290 که از مجموعه کیف‌های NG Africa شرکت نشنال جئوگرافیک می‌باشد یک کیف تمام‌عیار برای حمل و محافظت از تمام لوازم عکاسی مورد نیاز است. به لطف بهره‌گیری از طراحی خاص و منحصربه‌فرد، تجهیزات عکاسی به صورت کامل تحت پوشش و حفاظت قرار می‌گیرد. این کیف از ظرفیت کافی جهت گنجایش یک دوربین DSLR یا Mirrorless به همراه لنز متصل به علاوه یک لنز اضافی یا یک فلاش رودوربینی برخوردار است. طبیعی است که فضای مناسبی برای حمل طیف وسیعی از لوازم جانبی عکاسی نیز در نظر گرفته شده است تا بتوان هنگام عکاسی تمام تجهیزات موردنظر را به همراه داشت. همچنین این کیف فضای کافی برای حمل لوازم شخصی بسته به نیازی که دارید را در اختیارتان نیز قرار می‌دهد.

کیف NG A5290 قابلیت تبدیل به یک کیف معمولی برای مصارف روزمره را نیز دارد و یک بخش مجزا برای قرارگیری لپ‌تاپی تا اندازه ۱۵ اینچ در آن در نظر گرفته شده است. به علاوه برای دسترسی و ساماندهی راحت‌تر وسایل درون کیف یک زیپ در قسمت جلویی آن طراحی شده است که از طریق آن می‌توان به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان به دوربین یا دیگر محتویات داخل کیف دسترسی پیدا کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
13702
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم