کوله‌پشتی دوربین ونگارد مدل Vanguard Alta Sky 45D

نام تجاری:
  • کوله‌پشتی مناسب برای حمل تجهیزات عکاسی
  • فضای کافی برای قرارگیری یک دوربین DSLR به همراه لنز ۷۰-۲۰۰
  • فضای مناسب برای قرار دادن ۲ لنز اضافی، فلاش و لوازم جانبی دیگر
  • جیب‌ داخلی برای حمل لوازم کوچک
  • مجهز به پد‌های چسبی برای تقسیم‌بندی فضای داخل کیف
  • امکان اتصال سه‌پایه به قسمت جانبی کیف
  • طراحی ارگونومیک
  • یک بخش مجزا برای قرارگیری لپ‌تاپ ۱۳ اینچی
  • به همراه کاور باران
ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مرجع:
15662
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کوله‌پشتی Alta Sky 45D محصولی از کمپانی Vanguard است که یک کیف کارآمد و حرفه‌ای برای حمل دوربین و لوازم جانبی آنو همچنین لوازم شخصی به شمار می‌رود. این کیف فضای کافی برای گنجایش یک دوربین DSLR و لنز متصل به آن (حداکثر با فاصله کانونی ۲۰۰ میلی‌متر) به همراه دو تا سه لنز اضافی یا یک فلش اسپیت‌لایت و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی دیگر را دارد. به علاوه در قسمت کناری کیف بند‌هایی تعبیه شده است که امکان اتصال و حمل سه‌پایه‌ و کیف‌های کوچک‌تر را ممکن کرده است. برای قرار دادن لوازم در بهترین حالت خود، درون کیف تقسیم‌کننده‌های نرمی در نظر گرفته شده است که توسط آن‌ها می‌توان فضای داخلی کیف را بر اساس نیاز تقسیم‌بندی کرد. یک بخش به خصوص نیز برای قرار دادن لپ‌تاپ یا تبلت‌هایی تا حداکثر سایز نمایشگر ۱۳ اینچ در نظر گرفته شده است تا با اطمینان و امنیت بیشتری آن را حمل کرد.

یک زیپ در قسمت کناری کیف Alta Sky 45D طراحی شده است تا بتوان به راحتی و بدون جا‌به‌جایی لوازم درون کیف، در کمترین زمان ممکن، وسیله موردنظر خود را از درون آن برداشت. به علاوه پد‌های تقسیم کننده نیز در این کیف در نظر گرفته شده تا فضای درون کیف را طبق وسایلی که به همراه دارید قسمت بندی نمود. لازم به اشاره می‌باشد که قسمت جلویی کیف، همان طور که در یکی از عکس‌های این محصول مشخص است، به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان دِرون‌های ۴ پره‌‌ای مثل دِرون‌های فانتوم DJI را به آن متصل نمود و با خود حمل کرد.

با جدا کردن تقسیم‌کننده‌ها از درون کیف، می‌توان از آن به عنوان یک کوله‌پشتی شخصی که فضای بسیار زیادی را در اختیار قرار می‌دهد استفاده کرد. لازم به ذکر است که این کیف بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده تا هنگام حمل کوله کمترین احساس خستگی و درد به کاربر منتقل نشود. بند‌های این کوله قابلیت تنظیم دارد و بدنه خارجی آن بسیار بادوام بوده و در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است.

اگر چه که این کیف به لطف برخورداری از متریالی مخصوص در برابر نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار از مقاومت بالایی برخوردار است، اما برای اطمینان بیشتر و برای جلوگیری از نفوذ آب باران و گرد‌وغبار در شرایط آب‌و‌هوایی نامساعد، یک کاور مخصوص و مناسب این کیف نیز طراحی شده تا در صورت لزوم آن را بر کیف پوشاند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
15662
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم