Phottixفلاش استودیویی ایندرا تی تی ال همراه با پک باتری(5000mAh)

نام تجاری:
  • فلاش استودیویی ایندرا ۵۰۰ با قابلیت تی‌تی‌ال
  • به همراه پک باتری با سلول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • با قابلیت استفاده با برق و باتری
  • سازگاری با فن‌آوری تی‌تی‌ال نیکون و کانن
  • سازگار با فن‌آوری هم‌زمانی سریع تا ۱/۸۰۰۰ ثانیه
  • قابلیت کاهش قدرت تا ۸ استاپ (۴ تا ۵۰۰ ژول) با دقت ۱/۳ استاپ
  • با گیرنده‌ی داخلی اودین و استراتو ۲
  • حداکثر سرعت تخلیه‌ی ۱/۱۵۰۰۰
  • نمایگر ال‌سی‌دی سه رنگ
  • به همراه کیف محافظ
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7628
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

فلاش استودیویی فوتیکس مدل ایندرا ۵۰۰ تی‌تی‌ال ، فلاشی با توان خروجی ۵۰۰ ژول است که امکان هم‌زمانی شاتر در سرعت‌های بالا را نیز فراهم آورده است و البته فوتیکس تریگر تی‌تی‌ال تحسین شده خود، یعنی اودین، را در داخل این فلاش‌ها تعبیه کرده که با دوربین‌های نیکون و کانن سازگار است و با استفاده از آن، کاربر می‌تواند بیش از ۱۰۰ متر از فلاش خود فاصله بگیرد. قدرت خروجی در حالت تی‌تی‌ال تا EV  ۳ -/+ برای هر یک از کانال‌ها قابل تنظیم است و در حالت دستی، کاربر می‌تواند قدرت فلاش را با دقت ۱/۳ استاپ تغییر دهد. هم‌چنین تعبیه‌ی گیرنده‌ی استراتو۲، به کاربر اجازه می‌دهد تا با دوربین‌هایی غیر از نیکون و کانن نیز بتواند از این فلاش بهره ببرد. تنها کافی است تا کاربر از فرستنده‌ی استراتو۲ بر روی دوربین خود استفاده کند.

کیت این فلاش به همراه باتری، علاوه بر بدنه‌‌ی فلاش، با لوازم جانبی اساسی مانند رفلکتور سخت (کاسه‌ی استاندارد)، کابل اتصال به باتری با کیفیت به طول ۵ متر و البته شارژر باتری عرضه می‌شود که همگی در یک کیف محافظ قرار دارند.

فلاش استودیویی ایندرا ۵۰۰، با قابلیت‌های تی‌تی‌ال، قابلیت هم‌زمانی سریع، تخلیه‌ی پرده‌ی دوم و حالت استروبوسکوپیک از بسیاری از فلاش‌های استودیویی مشابه مجزا می‌شود. این قابلیت‌ها که در واقع از فلاش‌های روی‌دوربین وام گرفته شده‌اند، به عکاس اجازه می‌دهند تا کنترل بیشتری بر عکاسی خود داشته باشند و بتواند از خلاقیت خود بیشتر بهره ببرد.

قابلیت تی‌تی‌ال:

همان‌گونه که می‌دانید،‌ تی‌تی‌ال فن‌آوری نورخوانی در هنگام ثبت عکس است، بدین ترتیب کاربر می‌تواند با استفاده از تریگرهای مناسب نورسنج دوربین خود را تنظیم کند و باقی کار را به تنظیمات خودکار دوربین واگذار کند. تی‌تی‌ال در هنگام عکاسی از موضوعات متحرک مانند عکاسی مدلینگ بیرون استودیو یا عکاسی از کودک، بسیار کارآمد است.

هم‌زمانی سریع:

هم‌زمانی سریع، یکی دیگر از قابلیت‌های فلاش ایندرا ۵۰۰ تی‌تی‌ال است که وام‌دار فلاش‌های روی دوربین است. این فلاش امکان هم‌زمانی سریع دوربین تا ۱/۸۰۰۰ ثانیه را فراهم می‌آورد. این در حالی است که حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های موجود در بازار به ندرت سرعت هم‌زمانی بیش از ۱/۳۲۰ ثانیه در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این قابلیت یکی از مهم‌ترین کاستی‌های دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری نسبت به برخی دوربین‌های قطع متوسط را بر طرف ساخته و حتی از آن‌ها پیشی گرفته است. فوتیکس نیز در برخی از تریگرها و فلاش‌های خود از قابلیت بهره برده است. نکته‌ی اساسی در هم‌زمانی سریع، یکدستی نور در تمام سطح تصویر است که فوتیکس در این زمینه بی‌شک یکی از بهترین‌ها است.

حالت استروبوسکوپیک:

در این حالت، فلاش تنها بر روی حداقل قدرت کار می‌کند و کاربر می‌تواند تعداد تخلیه (۱ تا ۱۰۰ ) و فرکانس آن (۱ تا ۱۰۰ هرتز) را مشخص سازد. این بدین معنی است که فلاش ایندرا در حداقل قدرت خود می‌تواند ۱۰۰ فلاش در ثانیه تخلیه کند.

تخلیه‌ی فلاش در پرده‌ی دوم:

قابلیت تخلیه‌ی فلاش در پرده‌ی دوم شاتر، قابلیتی دیگر است که بسیار وام‌دار فلاش‌های روی‌دوربین است. در این حالت تخلیه‌ی فلاش در آخرین لحظه‌ی بازه‌ی زمانی باز بودن شاتر صورت می‌گیرد. بدین‌ترتیب، موضوعات متحرک در لحظه‌ی آخر حرکتشان واضح ثبت می‌شوند. این قابلیت برای عکاسی از موضوعات متحرکی که انسان در آن‌ها حضور دارد بسیار کارآمد است، در این حالت کاربر می‌تواند اولین یا آخرین لحظه‌ی حرکت فرد را به ثبت برساند.

تخلیه‌ی سریع فلاش:

یکی دیگر از قابلیت‌های فلاش ایندرا، بازه‌ی گسترده‌ی زمان تخلیه‌ی فلاش آن است که بازه‌ی ۱/۲۵۰ تا ۱/۱۵۰۰۰ ثانیه را پوشش می‌دهد. بدین ترتیب عکاسان حرفه‌ای (به خصوص عکاسان تبلیغاتی) می‌توانند سریع‌ترین حرکات موضوعاتشان را ثابت کنند.

پک باتری ایندرا:

در فوتیکس ایندرا از یک پک باتری لیتیوم-یون استفاده ‌شده که با وجود فضای کمی که اشغال می کند، بسیار قدرتمند است. هنگام استفاده از فلاش‌های استودیویی ایندرا۵۰۰ تی‌تی‌ال این پک باتری به عکاس اجازه می‌دهد تا بتواند ۳۶۰ تخلیه فلاش با حداکثر قدرت داشته باشد. تعبیه دو خروجی بر روی این وسیله استفاده هم‌زمان آن برای دو فلاش استودیویی را نیز امکان‌پذیر می‌نماید که برای عکاسی در محل ایده‌آل است. لامپ ال‌ای‌دی این پک باتری با سلول‌های ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به عکاس کمک می‌کند تا از میزان قدرت باقی‌مانده در آن اطلاع یابد. این سلول‌های لیتیوم-یونی به راحتی قابل تعویض هستند، بدین ترتیب تمام شدن قدرت آن‌ها دیگر نگران کننده نخواهد بود. همچنین خروجی شارژ USB امکان شارژ تلفن همراه و تبلت را نیز فراهم آورده است.

پک باتری ایندرا همچنین می‌تواند فلاش‌های روی‌دوربین را نیز شارژ کند. با وجود کابل‌های مناسب برای فلاش‌های فوتیکس، کانن،‌ نیکون و سونی، این وسیله در زمان بسیار کوتاه  خازن فلاش را  شارژ می‌کند. با هر بار شارژ کامل این پک می‌توانید هزاران بار فلاش روی‌دوربین را تخلیه کنید. همچنین با وجود دو خروجی، امکان استفاده هم‌زمان برای دو فلاش روی‌دوربین وجود دارد.

کیف محافظ:

تمامی این کیت در کیفی کم‌حجم و البته جادار قرار دارند که البته  کاربر همواره می‌توانید مقداری جای اضافه برای لوازم جانبی دیگر در آن پیدا کند. کاربر می‌تواند، درون این کیف را مانند کیف‌های دوربین به اشکال مختلف تقسیم‌بندی کند و لوازم مختلف را به انحاء مختلف در آن جای دهد. هم‌چنین ضربه‌گیرهای چسبی فلاش که اطراف آن را دربر می‌گیرند، به کاربر اجازه می‌دهد تا فلاش را در دیگر کیف‌های مشابه مانند کیف دوربین نیز جای دهد.

سازگاری با مبدل برق شهری:

در استودیو می‌توان از یک مبدل برق مستقیم برای تأمین انرژی فوتیکس ایندرا استفاده کرد که در این صورت حداکثر زمان شارژ کامل به یک ثانیه کاهش می‌یابد. البته این مبدل به عنوان لوازم جانبی قابل تهیه است. با این مبدل می‌توان دو فلاش ایندرا۵۰۰ تی‌تی‌ال را به کار انداخت. مبدل برق مستقیم کارایی بسیار مهم دیگری نیز دارد، این مبدل امکان شارژ بسیار سریع فلاش را نیز فراهم می‌آورد. با استفاده از کابل‌های مناسب برای فلاش‌های فوتیکس، کانن،‌ نیکون و سونی، می‌توانید با برق مستقیم فلاش‌های روی‌دوربین را نیز به سرعت شارژ کنید. بدین ترتیب میزان قدرت باتری دیگر موضوعیت نخواهد داشت. این مبدل، وسیله‌ای عالی برای استفاده از فلاش‌های روی‌دوربین در داخل استودیو است.

علاوه بر تمامی قابلیت‌های اشاره شده، بهره گیری فوتیکس از دهانه‌ی اتصال شکل‌دهنده‌های نور بونز باعث شده تا کاربر بتواند علاوه بر شکل‌دهنده‌های کارآمد فوتیکس، گستره‌ی بسیار وسیعی از شکل‌دهنده‌ها را در اختیار داشته باشد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7628

مشخصات

برند
Phottix
حداکثر توان (وات ثانیه | ژول)
۵۰۰
عدد راهنما (متر)
۴۵
کنترل قدرت خروجی
۸ استاپ در فواصل پله‌ای ۱/۱ یا ۱/۳
از ۴ تا ۵۰۰ وات
صفحه نمایش
دارد
مدت زمان تابش نور (ثانیه)
۱/۱۵۰۰۰ - ۱/۲۵۰
زمان شارژ مجدد
۰٫۱ تا ۱٫۰ ثانیه (از طریق آداپتور)
۰٫۱ تا ۲٫۰ ثانیه (از طریق باتری)
دمای رنگ
۵۵۰۰±۲۰۰ کلوین
حداکثر سرعت همگام‌سازی
۱/۸۰۰۰
ولتاژ
AC 110-220V
نوع باتری
۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
Built-in Slave Cell
۴ کانال رادیویی: فرستنده‌های Odin و Strato II، فلاش +Mitros، درگاه سینک ۳.۵ میلی‌متری
برد:
اپتیکال: در لوکیشین‌های بسته: ۱۲ متر
در لوکیشن‌های باز: ۷ متر
برد رادیویی: ۱۰۰ متر
نشانگر آماده‌به‌کار بودن فلاش
اعلان صوتی
اعلان تصویری
رفلکتور قابل تعویض
دارد
تثبیت‌کننده ولتاژ
دارد
تخلیه خودکار
دارد
فن خنک ‌کننده
دارد
ابعاد (میلی‌متر)
۱۴۰ × ۱۹۰ × ۲۶۷
وزن (کیلوگرم)
۲٫۱
اقلام کیت
فلاش استودیویی ایندرا ۵۰۰ با قابلیت تی‌تی‌ال
پک باتری با سلول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
به همراه کیف محافظ
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
فلاش خیلی خوبیه\nقدرت خیلی خوبی هم داره\nقیمت رو بالا زدید متاسفانه

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

برند Phottix
حداکثر توان (وات ثانیه | ژول) ۵۰۰
عدد راهنما (متر) ۴۵
کنترل قدرت خروجی ۸ استاپ در فواصل پله‌ای ۱/۱ یا ۱/۳ </br> از ۴ تا ۵۰۰ وات
صفحه نمایش
مدت زمان تابش نور (ثانیه) ۱/۱۵۰۰۰ - ۱/۲۵۰
زمان شارژ مجدد ۰٫۱ تا ۱٫۰ ثانیه (از طریق آداپتور) </br> ۰٫۱ تا ۲٫۰ ثانیه (از طریق باتری)
دمای رنگ ۵۵۰۰±۲۰۰ کلوین
حداکثر سرعت همگام‌سازی ۱/۸۰۰۰
ولتاژ AC 110-220V
نوع باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
Built-in Slave Cell ۴ کانال رادیویی: فرستنده‌های Odin و Strato II، فلاش +Mitros، درگاه سینک ۳.۵ میلی‌متری </br> برد:</br> اپتیکال: در لوکیشین‌های بسته: ۱۲ متر</br> در لوکیشن‌های باز: ۷ متر</br> برد رادیویی: ۱۰۰ متر
نشانگر آماده‌به‌کار بودن فلاش اعلان صوتی </br> اعلان تصویری
رفلکتور قابل تعویض
تثبیت‌کننده ولتاژ
تخلیه خودکار
فن خنک ‌کننده
ابعاد (میلی‌متر) ۱۴۰ × ۱۹۰ × ۲۶۷
وزن (کیلوگرم) ۲٫۱
اقلام کیت فلاش استودیویی ایندرا ۵۰۰ با قابلیت تی‌تی‌ال</br> پک باتری با سلول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت</br> به همراه کیف محافظ
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم