فلاش زنونی Fotopro FS-X1 برای آیفون

0 1,429

امروزه تلفن‌های هوشمند قادر به انجام خیلی از کارهایی هستند که از یک دوربین کامپکت برمی‌آید اما در زمینه‌ی عکاسی با فلاش همچنان از دوربین‌های جداگانه عقب هستند.

نور لامپ‌های LED کوچکی که در فلاش تلفن‌های هوشمند قراردارند به هیچ وجه قابل رقابت با فلاش‌های زنونی که در اکثر دوربین‌ها دیده می‌شود نیستند. اما حالا، Fotopro فلاش زنونی ساخته که قابل استفاده در تلفن‌‌های هوشمند است.

این فلاش دارای عدد راهنمای 5.6 (در ISO 100) است و نور آن تقریباً 53 درجه عمودی و 66 درجه افقی را پوشش می‌دهد. ارتباط بین فلاش و آیفون از طریق Bluetooth و یک اپلیکیشن دوربین مخصوص امکان‌پذیر است. این یعنی نیاز نیست حتماً فلاش را روی دوربین قراردهید.

با یک بار شارژ باتری، تقریباً 130 فلاش با Fotopro FS-X1 امکان‌پذیر است و شارژ فلاش بعد از هر بار تخلیه بین 3 تا 6 ثانیه طول می‌کشد. شارژ کردن این فلاش هم از طریق درگاه micro USB صورت می‌گیرد و برای شارژ کامل، یک ساعت و نیم زمان نیاز است. برای اینکه فوکوس کردن با دوربین تلفن‌ هوشمند در نور کم هم براحتی صورت گیرد، این فلاش دارای نور LED ثابت مخصوص فوکوس کردن هم می‌باشد. هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی فلاش Fotopro FS-X1 مشخص نیست.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.