برنامه‌های جدید از ادوبی

1 1,119

AdobeCC

روز گذشته شرکت ادوبی دهان عکاسان و طراحان را حسابی آب انداخت! به‌روزرسانی‌های جدید کل نرم‌افزارهای مجموعه‌ی CreativeCloud فقط یکی از سورپرایزهای این شرکت بود. احتمالاً می‌دانید که برای استفاده از سرویس CreativeCloud می‌بایست دارای یک Adobe-ID بوده، و مبلغی به صورت ماهیانه (معمولاً حدود 5 / 22 دلار و بالاتر) پرداخت کنید. یکی دیگر از اعلان‌های عالی این شرکت این بود که برنامه‌ی جدیدی برای عکاسان دارد: آن‌ها می‌توانند با پرداخت 10 دلار در ماه، از نرم‌افزارهای فتوشاپ، لایت‌روم، و فتوشاپ میکس استفاده کنند.

اما جالب‌تر از همه‌ی این‌ها برنامه‌های جدید ادوبی برای دستگاه‌های همراه است. چند ماه پیش ادوبی نرم‌افزار لایت‌روم برای آیپد را معرفی کرد، اما دیروز نسخه‌ای از این نرم‌افزار برای آیفون نیز پرده‌برداری شد. توجه کنید که برای استفاده از این نرم‌فزار، که قادر است با نسخه‌ی دسکتاپ لایت‌روم شما Sync شود، به یک Adobe-ID نیاز دارید.

نرم‌افزار جدید دیگر ادوبی، فتوشاپ میکس است. این نرم‌افزار که فقط برای آیپد منتشر شده، امکانات متنوعی برای ماسکه‌کردن، کمپوزیت‌کردن و استفاده از Content-Aware Filling Brush ارائه می‌کند.

شاید جالب‌ترین نرم‌افزار جدید ادوبی Sketch باشد که به‌همراه یک بسته‌ی سخت‌افزاری ارائه می‌شود. این بسته شامل یک مداد دیجیتالی، خودکار، ماژیک‌های دیجیتال برای Blend کردن، و یک پاک‌کن است. این مجموعه در قالب دو کالا (Ink و Slide) ارائه می‌شود.

Adobe Ink and Slide
Adobe Ink and Slide

آخرین نرم‌افزار جدید ادوبی هم Line نام دارد که برای طراحی صنعتی و رسم فنی استفاده می‌شود. با این نرم‌افزار می‌توان خطوط و اشکال ظریف رسم کرد. این نرم‌افزار هم فقط برای اپل آیپد انتشار یافته است.

نرم‌افزارهای جدید ادوبی
نرم‌افزارهای جدید ادوبی
1 نظر
  1. سروش نفیسی می‌گوید

    سپاس از اطلاع رسانی خوب و به موقع شما

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.