لنز محبوب OlloClip اکنون در رنگ Rose Gold

4 1,752

درمورد اپل بارها ثابت شده که این فقط کاربران نیستند که برای معرفی محصولات این شرکت لحظه‌شماری می‌کنند، بلکه توسعه‌دهندگان و تامین‌کنندگان نیز انتظار معرفی دیوایس‌های اپل را می‌کشند. اما سازندگان لوازم جانبی آیفون بیش از سایرین آماده‌باش و گوش‌به‌زنگ هستند تا در این بازار رقابتی شدید بتوانند در حد توان خود از موفقیت‌های اپل و اسمارت‌فون فوق‌العاده محبوب این شرکت نهایت استفاده را ببرند. Olloclip یکی از شناخته‌شده‌ترین و برترین شرکت‌هایی است که لنزهای مخصوص عکاسی با آیفون طراحی می‌کند. از آنجایی که یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های آیفون‌ 6S و 6S Plus رنگ جدید رزگلد می‌باشد، شرکت Olloclip نیز لنز چهار منظوره خود را با رنگ اختصاصی رزگلد معرفی کرد تا شیفتگان این رنگ زیبا و منحصر‌به‌فرد را بیش از پیش خوشنود سازد.

c03fbfa82a6427028d33e1d2b9c63ce7 copy

پیش از این Olloclip لنزهای خود را در رنگ‌های آیفون 6 یعنی نقره‌ای، خاکستری و طلایی معرفی می‌کرد ولی با معرفی این لنز در رنگ Rose Gold نشان داد که احتمال معرفی سایر لنزها نیز در این رنگ بسیار زیاد خواهد بود. لنزهای چهار-منظوره این شرکت مخصوص دوربین‌های آیفون 6/6S و 6 Plus/6S Plus طراحی شده‌اند و به لطف کیفیت مثال‌زدنی و قابلیت تعویض سریع اپتیک از محبوب‌ترین لنزهای موجود برای آیفون بشمار می‌روند. این محصول در واقع چهار لنز فیش‌آی، واید، ماکرو 10x و ماکرو 15x است که برای ثبت عکس‌های خلاقانه در شرایط مختلف کاملا ایده‌ آل بنظر می‌رسد. لنزهای واید و فیش‌آی میدان دید وسیع‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که عمده استفاده آن‌ به ثبت عکس‌های پانوراما و سلفی‌های دسته جمعی باز می‌گردد. لنزهای ماکرو نیز به نوعی دوربین آیفون را به یک میکروسکوپ دیجیتالی بدل می‌کند که امکان مشاهده دقیق جزئیاتی که با چشم غیر مسلح قادر به رویت آن‌ها نیستید را فراهم می‌کند.

d1355796b73a2a73aa074da4914066cb

از دیگر جذابیت‌های لنز Olloclip، قابل استفاده بودن آن بر روی هر دو دوربین پشتی و جلویی آیفون است. این لنز Olloclip به گونه‌ای مشخص طراحی شده تا پرسپکتیو و چشم‌اندازی مشابه لنزهای دوربین‌های DSLR حرفه‌ای را در اختیار کاربران آیفون قرار دهد. ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این لنز باعث شده تا به آسانی قابل حمل باشد و حتی درون جیب نیز جای گیرد. اما دلایل محبوبیت این محصول به همین‌جا ختم نشده و باید بدانید که به حالت کلیپسی باز و بسته می‌شود و برای نصب آن بر روی دوربین آیفون به هیچ‌گونه مانت نیازی نیست. شاید قیمت 80 دلاری این لنز شما را اندکی برای خرید آن مردد کند ولی در عوض با صرف این هزینه قادر خواهید بود تا فاصله دوربین آیفون خود با دوربین‌های DSLR را کمتر کنید و مهم‌تر از همه اینکه لذت دوچندانی از عکاسی با تلفن‌همراه خود بدست آورید.

 

4 نظرات
  1. Kiana می‌گوید

    سلام خسته نباشید.این لنز رو از کجا میشه تهیه کرد ؟ و این که میشه باهاش عکس هایی رو گرفت که سوژه از بقیه پس زمینه با مات شدن پس زمینه جدا بشه؟اگر امکان داره پاسخ رو به ایمیلم بدین که متوجه پیامتون بشم. ممنونم??

    1. امید استاجی می‌گوید

      سلام
      این قابلیتی که فرمودید مربوط به این لنز نیست و به سیستم پرتره گوشی مربوط هست. موجود شدن این کالا رو میتونید از طریق وبسایت پیکسل و یا شماره تماس پیکسل بخش فروش محصولات اپل جویا بشید.

  2. مسعود می‌گوید

    سلام
    من لنز ماکرو میخوام که از عنبیه چشم عکس بگیره به طوری که بافتهای عنبیه را بدون اینکه سایه یا انعکاس نوری از بیرون روی آن بیفته! نشون بده.
    آیا با این لنز اولوکلیپ میشه یا لنزهای دیگری رو پیشنهاد میدهید؟
    لطفا پاسخ را به ایمیلم بفرستید.
    ممنون

    1. امیر حسینی می‌گوید

      سلام. اگر بتونید نور محیط و رفلکت‌ها رو کنترل کنید، بله به راحتی می‌شه عکس گرفت. مثلا تو یک اتاقی که نور روز از یک پرده سفید عبور می‌کنه و کیفیت نور خیلی نرم هستش، می شه بدون رفکلت از چشم عکس گرفت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.