سری جدید LEDهای مانفروتو با نام Lykos

0 1,515

مانفروتو، شرکت ایتالیایی سازنده تجهیزات جانبی عکاسی، یک سری نورهای LED پیوسته مخصوص فیلم‌برداری (و همچنین عکاسی) را معرفی کرد. این سری از نور‌های مانفروتو که Lykos نام دارند، پنل‌های LED قابل حمل، سبک و پرقدرتی هستند که در دو مدل نور روز و نور گرم ارائه می‌شوند. این نورهای پیوسته را می‌توان به راحتی روی دست کنترل کرد و همچنین می‌توان مانند نورهای آتلیه‌ای آن‌ها را روی سه‌پایه نیز قرار داد. به گفته سازنده، این نورها تأثیر بهتر، پایداری بیشتر، عمر بالاتر و نهایتاً نوری بدون پرش نسبت به نورهای معمول موجود در بازار دارند.8673242377
نسخه Daylight این نورها، دارای کلوین 5600K و نسخه BiColor که نور گرم‌تری دارد، دارای کلوین متغیر بین 3000 تا 5600 می‌باشد. کلوین نسخه BiColor می‌تواند بسته به شرایط نوری تغییر کند و جلوه رنگی محیط را تغییر دهد. البته BiColor با توجه به شدت نور 1500 Lux@1m نسبت به نسخه Daylight با 1600 Lux@1m کمی ضعیف‌تر است.
هر دوی این نور‌ها را می‌توان به صورت تکی یا جمعی، توسط یک دانگل بلوتوث و نرم‌افزار مخصوص به خودشان، توسط یک تلفن همراه یا تبلت، از دور کنترل کرد.
مانفروتو، انواع لوازم جانبی مانند سافت‌باکس، فیلتر‌ها و ژل‌های رنگی مختلف را برای این نورها ارائه کرده است. نسخه Daylight و BiColor و دانگل بلوتوث این نورها، به ترتیب 500، 515 و 100 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.