تا حالا کابل حافظه‌دار دیده‌اید؟! لکسار در CES2016

1 1,196

تا حالا روال معمول این بوده است که ما برای استفاده از اطلاعات ذخیره‌شده روی یک هارد اکسترنال باید با یک کابل USB آن را به لپ‌تاپ یا دستگاه دیجیتالی دیگری متصل می‌کردیم. اما شرکت Lexar در نمایشگاه CES امسال کابلی را معرفی کرده است که کار یک هارد اکسترنال را انجام می‌دهد. نام این کابل JumpDrive C20i است که دو سر کابل، از دو نوع رابط تشکیل شده است. یک سر کابل مخصوص اتصال USB 3 و دیگری ویژه‌ی اتصال به آیفون و آیپد است. چون این کابل‌‍حافظه دار از منبع اتصال تغذیه می‌کند فاقد باتری بوده و بعد از اتصال به آسانی می‌توانیم اطلاعات آن را فراخوانی کنیم، فایل‌ها‌ را روی آن ذخیره نماییم ویا از آن‌ها فایل پشتیبان تهیه کنیم.

شرکت لکسار درباره‌ی این محصول می‌گوید:‌”امروزه کاربران iOS تقریبا هر روز در حال ذخیره و انتقال اطلاعات پرحجم و یا ویدئو و تصاویری باکیفیت بالا هستند. بنابراین می‌توان گفت JumpDrive C20 با عملکرد و سیستم دسترسی آسانی که دارد مزیت قابل‌توجهی برای تسریع کار کاربران سیستم‌های iOS محسوب می‌شود.”

این کابل حافظه‌دار سرعتی معادل 95 مگابایت در ثانیه برای خواندن و 20 مگابایت در ثانیه برای ذخیره‌سازی اطلاعات دارد. علاوه بر ویژگی‌های فوق، این محصول با سیستم‌های دیجیتالی که پورت USB 2 دارند هم سازگار است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول، تنوع در انتخاب حجم حافظه است؛ زیرا این کابل حافظه‌دار با ظرفیت‌های متنوع دیگری مانند 16،32 و 64 گیگابایت نیز عرضه ‌شده است.

1 نظر
  1. Maryam می‌گوید

    وااااا کابل حافظه حافظه دار؟؟؟!!به حق چیزای نشنیده

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.