لوازم جانبی استودیویی Olloclip برای آیفون سرانجام رونمایی شد

0 1,556

ساعاتی پیش از محصول مشترک زایس و ExoLens برای دوربین آیفون گفتیم که شامل سه لنز ماکرو، واید و تله‌فوتو است و قرار است تا عکاسی با آیفون را وارد مرحله جدیدی کند. Olloclip که یکی از شناخته‌شده‌ترین سازنده‌های لوازم جانبی آیفون بشمار می‌رود نیز لحظاتی پیش از لوازم جانبی استودیویی خود برای محبوب‌ترین گوشی دنیا رونمایی کرد. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

محصول جدید Olloclip جزو خانواده لوازم جانبی استودیویی آیفون محسوب می‌شود که قابلیت‌های تصویربرداری این گوشی را به‌طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد. این محصول برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۵ در KickStarter به نمایش درآمد و توانست با تأمین بودجه لازم، محصول وعده داده‌شده را ساخته و امروز در CES رونمایی کند.

این تجهیزات به همراه لنزهای محبوب ساخت این شرکت یعنی Olloclip 4-in-1 Lenses به استفاده درآمده و ویژگی‌های یک استودیویی کوچک همراه را در قالب یک کیس به دوربین گوشی‌های آیفون ۶، ۶اس، ۶ پلاس و ۶اس پلاس می‌افزاید. این کیس می‌تواند با لوازم جانبی فوق و یا به صورت تکی استفاده گردد. آن‌طور که Olloclip اذعان داشته این کیس مقاوم‌ترین کیس ساخت این شرکت است و به این منظور طراحی شده که در صورت افتادن گوشی از آسیب دیدن آن جلوگیری به عمل آورد. در پشت این کیس یک مانت قرار دارد که می‌توان تجهیزات مختلف اعم از مبدل کفشک، گریپ دستی و یا لوازم مشابه را بر روی آن نصب کرد.

تجهیزات استودیویی جدید Olloclip شامل یک گریپ دستی، مانت 20-1/4، مبدل کفشک و پایه است که هر کدام موارد استفاده خود را دارند.

olloclipstudio

گریپ دستی: این وسیله برای افزایش ایمنی به هنگام گرفتن عکس و یا فیلم با گوشی کاربرد دارد. به خوبی بر روی دو انگشت قرار گرفته و امکان جابجایی سریع بین حالت عکاسی پرتره و عکاسی در زاویه افقی را فراهم می‌کند.

 مانت 20-1/4: این مانت برای اتصال آیفون به سه‌پایه و یا گریپ ایده آل است. یک مانت برای عکاسی پرتره و یک مانت مخصوص عکاسی منظره وجود دارد.

مبدل کفشک: این دو مبدل کفشک که همراه این محصول است برای اتصال آیفون به لوازم جانبی سبک مانند میکروفون مناسب است.

پایه: از این پایه می‌توان برای تماشای فیلم، ویرایش تصاویر و یا وب‌گردی استفاده کرد.

این مجموعه تجهیزات Olloclip قرار است همین ماه و با قیمت ۹۰ دلار بر روی وب‌سایت این شرکت عرضه شده و آماده سفارش گردد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.