اولین ویدئو‌های منتشر شده از Nikon KeyMission

0 1,213

دوربین‌های 360 درجه که برای تصویربرداری صحنه‌های Virtual Reality یا واقعیت مجازی به کار گرفته می‌شوند در نمایشگاه CES امسال، سال پر رونقی را آغاز کرده‌اند و احتمال می‌رود که طی چند سال آینده به قطب مهمی در صنعت تصویرگری دیجیتال تبدیل شوند. در خبرها خواندید که نیکون هم با دوربین اکشن جدید خودش یعنی KeyMission وارد بازی دوربین‌های 360 درجه شده است. این دوربین که هنوز وارد بازار نشده، امکان فیلم‌برداری با فرمت 4K به صورت 360 درجه را داراست و می‌تواند تا عمق 30 متری زیر آب به فیلم‌برداری بپردازد. این دوربین ترکیب قدرتمندی از یک دوربین اکشن، واقعیت مجازی و تصویربرداری فوق‌العاده 4K است. آیا KeyMission می‌تواند کلید نیکون برای ورود به بازاری باشد که تاکنون در اختیار شرکت‌هایی مانند گوپرو بوده است؟ در اینجا می‌توانید اولین ویدئو‌های ضبط شده با این دوربین را تماشا کنید.

Capture

دقت داشته باشید که این ویدئو‌ها به صورت پانوراما فیلم‌برداری شده‌اند. به این معنی که می‌توانید با کلیک کردن و کشیدن صفحه ویدئوی در حال نمایش، جاهای دیگری از تصویر را مشاهده کنید یا مثلاً پشت دوربین را ببینید! این قابلیت هم اکنون در پخش‌کننده ویدئوی سایت یوتیوب وجود دارد و وجود علامت دکمه چهار جهته در بالای تصویر نشان می‌دهد که در حال تماشای یک ویدئوی واقعیت مجازی یا 360 درجه هستید و می‌توانید آن را جابجا کنید.

بنابراین برای اینکه درک بهتری قابلیت 360 درجه دوربین KeyMission داشته باشید بهتر است به جای کانال آپارات پیکسل، از لینک یوتیوب این ویدئو‌ها استفاده کنید یا کانال رسمی KeyMission روی وب‌سایت یوتیوب را دنبال کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=wekyeyFTgi0

https://www.youtube.com/watch?v=5gWotP4MDLM

https://www.youtube.com/watch?v=39GOmcVvKg0

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.