با دِرون Flying EYE 360 VR آشنا شوید

0 1,956

طی چند سال اخیر دِرون‌ها محبوبیت زیادی برای ساخت ویدیو و عکاسی پیدا کردند و انواع مختلفی از آن‌ها، از مدل‌های سطح پایین و تفریحی تا مدل‌های سنگین‌وزن و با کاربردی صنعتی را می‌توان در بازار یافت. حتی چند مدل با قابلیت فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه برای واقعیت مجازی نیز ساخته شده‌اند؛ ولی در این میان هیچ‌کدام جذابیت Flying EYE 360 VR را ندارند.

این دِرون نه‌تنها قابلیت فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه را دارد، بلکه قادر است ویدیوی ۳۶۰ درجه را باکیفیت 6K به‌صورت زنده نیز پخش کند. برد آن نیز نزدیک به ۸ کیلومتر است. این دستگاه از پلتفرم DJI Matrice 600 Pro استفاده می‌کند و به سه دوربین Blackmagic Micro Studio 4K مجهز شده است. به‌این‌ترتیب قادر است ویدیوی 6K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و عمق ۱۰ بیت تولید کند.

ایستگاه زمینی آن‌هم قادر است به‌صورت خودکار تصاویر را به هم وصل کند و خروجی‌هایی با فرمت 4K SDI، 6K SDI و 6K H.265 را ارائه نماید. این دِرون از سیستم رادیویی مختص خودش با نام Breeze استفاده می‌کند و ویدیوهای آن را می‌توان به‌صورت زنده به هر نقطه‌ای از جهان مخابره کرد. Flying EYE 360 VR تصویری ۳۶۰ درجه را از آسمان در اختیار بینندگان می‌گذارد و احتمالاً در وقایع ورزشی، کنسرت‌ها و گزارش‌های خبری استفاده‌ی وسیعی خواهد داشت. استفاده از این فناوری برای ارائه‌ی تجربه‌ی واقعیت مجازی به گروه وسیعی از مخاطبین ضروری است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.