به‌روزرسانی فوق‌العاده برای محصولات DJI

0 1,313

شرکت DJI امروز یک به روز‌رسانی فوق‌العاده برای محصولات رده‌بالای Phantom 3 (تمامی نسخه‌ها) و Inspire 1 ارائه کرد. این تغییرات جدید که Intelligent Flight Modes یا وضعیت‌های پروازی هوشمند نام دارند، در صفحه هر محصول در سایت DJI برای دانلود قرار گرفته و برای استفاده از آنها می‌بایست آخرین Firmware یا نرم‌افزار داخلی این تجهیزات و همچنین برنامه DJI GO برای تجهیزات همراه را دریافت و نصب کنید (برای iOS نسخه 2.2.0 و برای اندروید نسخه 2.1.0)

نکته مهم‌ اینکه با این به‌ روز‌ رسانی نسخه Advanced پرنده‌ Phantom 3 که در کمال تعجب با نسخه Full HD 1080p (در مقابل فیلمبرداری 2.7K نسخه Standard) فیلمبرداری می‌کرد، اکنون می‌تواند با رزولوشن (2.7K (2704x1520p و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

[one_third]
09073-en
[/one_third]
[one_third]
09074-en
[/one_third]

[one_third_last]
09075-en
[/one_third_last]

[one_third]
DOWNLOAD NOW
[/one_third]
[one_third]
DOWNLOAD NOW
[/one_third]

[one_third_last]
DOWNLOAD NOW
[/one_third_last]
این مد‌های پروازی هوشمند شامل پنج قابلیت فوق‌العاده هستند:

[one_fourth]Untitled-1[/one_fourth]
[three_fourth_last]WAYPOINTS : در این حالت پرنده در حال پرواز مسیر حرکتی را ضبط کرده و می‌تواند مجددا همین مسیر را طی کند. این قابلیت می‌تواند تمامی جهات حرکتی، سرعت حرکت و بسیاری از شرایط پروازی مختلف را ذخیره و استفاده کند.[/three_fourth_last]

[one_fourth]Untitled-2[/one_fourth]
[three_fourth_last]POINT OF INTEREST : این قابلیت یکی از کاربردی‌ترین تغییرات برای فیلمبرداری با این تجهیزات است. در این‌ حالت به دلیل اینکه دستگاه ریموت کنترل پرنده دارای GPS و طبیعتا موقعیت مکانی اختصاصی است، POI (نقطه مورد نظر) می‌تواند به عنوان مرکز شعاع حرکتی پرنده در نظر گرفته شود و پرنده با چرخش به دور این نقطه که می‌تواند یک شی، یک شخص یا حتی یک ساختمان باشد، تصاویری را تهیه کند که تا پیش از این تنها افراد حرفه‌ای قادر به ضبط آنها بودند.
[/three_fourth_last]

[one_fourth]Untitled-3[/one_fourth]
[three_fourth_last]FOLLOW ME : این قابلیت تنها در Phantom 3 ارائه شده است. با روشن کردن Follow Me روی ریموت کنترل، پرنده می‌تواند به طور خودکار همواره شخص را دنبال کرده و در تصویر نگاه دارد.
[/three_fourth_last]

[one_fourth]Untitled-4[/one_fourth]
[three_fourth_last]

COURSE LOCK : با فعال کردن این قابلیت، تمامی کنترل‌های پرنده براساس موقعیت آن نسبت به شخصی که پرنده را کنترل می‌کند سنجیده و کنترل می‌شود. یعنی با زدن یک دکمه روی دستگاه کنترل دوربین، حرکت رو به جلو و عقب و چپ و راست پرنده، فارغ از جهت آن، نسبت به موقعیت شخص پرنده تعریف می‌شود. در حالت Course Lock این حرکت به صورت خطی انجام می‌شود.
[/three_fourth_last]

[one_fourth]Untitled-5[/one_fourth]
[three_fourth_last][three_fourth_last]

HOME LOCK : با فعال کردن این قابلیت، تمامی کنترل‌های پرنده براساس موقعیت آن نسبت به شخصی که پرنده را کنترل می‌کند سنجیده و کنترل می‌شود. یعنی با زدن یک دکمه روی دستگاه کنترل دوربین، حرکت رو به جلو و عقب و چپ و راست پرنده، فارغ از جهت آن، نسبت به موقعیت شخص پرنده تعریف می‌شود. در حالت Home Lock حرکات بر روی شعاع و محیط دایره‌ای به مرکز ریموت کنترل امجام می‌شود.
[/three_fourth_last]

 

تمامی این وضعیت‌ها را می‌توانید به صورت گرافیکی در صفحه توضیحات آن‌ها در سایت DJI مشاهده کنید.

نکته مهم اینکه تمامی این قابلیت‌ها تنها در هنگامی که سیگنال‌های GPS دستگاه برقرار باشند قابل استفاده‌اند، بنابراین بهتر است همواره دستگاه را به صورت دستی کنترل کنید و به هیچیک از قابلیت‌های خودکار به طور خودکار اطمینان نکنید. از آنجا که شرکت پیکسل نمایندگی رسمی DJI در ایران می‌باشد، مشتریان ما می‌توانند تمامی محصولات این شرکت که توسط پیکسل ارائه می‌شوند را با جدیدترین آپدیت‌ها و نرم‌افزارهای ارائه شده برای این محصولات دریافت کنند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.