لنوو از یک ویدئو پروژکتور جیبی رونمایی کرد

0 1,371

گاهی پیش می‌آید که در شرایط مختلف مثلاً در هواپیما و در حین یک پرواز هوایی، تصمیم به ارائه مطلبی گرفته و بخواهید آن طور که شایسته است این مهم را به انجام برسانید. یا بخواهید فیلمی را با دوستان خود به تماشا بنشینید. صرفاً به امید داشتن یک لپ‌تاپ که به احتمال زیاد ۱۳ اینچی است نمی‌توان آن طور که باید ارائه‌ای قابل توجه را انتظار داشت. گویا لنوو چاره‌ای برای این کار اندیشیده و از محصول مرتبط خود در نمایشگاه CES رونمایی کرده است.

این وسیله یک ویدئو پروژکتور قابل حمل است که حتی می‌توان آن را درون جیب قرار داد. در حقیقت تمرکز اصلی لنوو بر روی کوچک و قابل حمل بودن این ویدئو پروژکتور بوده و البته امکانات زیادی را فدای این مسئله نکرده است.

07_ThinkPad_Stack_Projector_hero_small_form_factor-640x361

این پروژکتور ۱۵۰ لومنی قادر است تا ویدئوها را با رزولوشن 720p به نمایش درآورد. همچنین از یک اتصال بی‌سیم بهره برده و از پروتکل‌های مانند Miracast و AirPlay نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. این دستگاه به یک باتری داخلی مجهز گشته که برای حدود ۲ ساعت کاربر را همراهی کرده و دارای یک اسپیکر با توان یک وات است که باعث می‌شود از شنیدن صدای ویدئوی خود محروم نشوید. اگر مهم‌ترین موارد مصرف شما از این ویدئو پروژکتور جیبی، تماشای فیلم با دوستان خود باشد آنگاه متوجه خواهید شد که بلندگوهای آن تا چه برایتان کارآمد و مهم خواهند بود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این پروژکتور این است که چون از سری محصولات Stack لنوو است، می‌تواند بر روی سایر دیوایس‌ها مانند هارد یا اسپیکرهای بلوتوثی قرارگرفته و به آن‌ها متصل شود. این پروژکتور جیبی قرار است با قیمت ۳۹۹ دلار در آوریل ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.