صفحه‌نمایش 4K ال جی با قابلیت تبدیل به ۴ مانیتور معرفی شد

0 1,216

آیا دوست دارید کل پروسه‌ی کاری خود را بر روی یک صفحه‌نمایش 4K بزرگ انجام دهید؟ به تازگی صفحه‌نمایش 4K ال جی معرفی شده است که تمام مساحت مورد نیاز را در اختیار شما می‌گذارد.

43UD79-B از LG، یک صفحه‌نمایش 4K با ابعاد ۴۲٫۵ اینچ است که می‌تواند به چهار صفحه‌نمایش ۲۱٫۵ اینچی تقسیم شود. این پنل IPS LCD دارای یک پوشش ضدانعکاس نیز هست. رزولوشن آن 2160×3840 بوده و نرخ رفرش آن ۶۰ هرتز تعیین شده است. زمان عکس‌العمل ۸ میلی‌ثانیه، کنتراست 1000:1 و پشتیبانی از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ از دیگر مشخصات این صفحه‌نمایش هستند.

اگر به امکانات ارتباطی زیاد نیاز دارید، 43UD79-B نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این صفحه‌نمایش 4K دارای دو پورت HDMI 2.0، دو پورت HDMI 1.4، یک پورت USB-C 3.1 و یک DisplayPort 1.2a است تا پاسخگوی نیازهای سخت‌گیرترین کاربران نیز باشد.

وجود این تعداد اتصالات این اجازه را به کاربر می‌دهد که در صورت نیاز آن‌ها به ۴ صفحه‌نمایش مجزا تقسیم کند. همچنین تقسیمات مختلفی با ابعاد و چیدمان‌های مختلف را نیز ارائه می‌کند:

سایر مشخصات آن شامل حداکثر روشنایی 350 نیت، زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه، تراکم پیکسلی ۱۰۴ پیکسل بر اینچ، هاب دوگانه‌ی USB، دو اسپیکر داخلی Harman Kardon و یک جک هدفون می‌شوند. LG 43UD79-B از ۱۹ می ۲۰۱۷ در ژاپن عرضه خواهد شد و از هم‌اکنون می‌توان آن را پیش‌خرید کرد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.