پوشش اخبار نمایشگاه CES 2016 در پیکسل با PixelCES2016 #

0 1,648

نمایشگاه CES یا Consumer Electronics Show بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در جهان است که هرساله در اوایل سال میلادی (چهار روز از 6 تا 9 ژانویه) در شهر لاس‌وگاس ایالت نوادای آمریکا برگذار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ الکترونیکی از سرتاسر جهان به معرفی تکنولوژی‌ها و دست‌آوردهای جدید خود در صنعت محصولات الکترونیکی عمومی می‌پردازند و محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند. البته ورود به این نمایشگاه برای همگان آزاد نیست و تنها کسانی که دارای مجوز هستند می‌توانند از آن بازدید کنند. این نمایشگاه بیش از 40 سال است که به مرکز نمایش دستاوردهای نوین تبدیل شده است و بیش از 3500 شرکت مختلف از سرتاسر جهان از تولید‌کنندگان و طراحان سخت‌افزارها تا کارشناسان و مهندسین نرم‌افزاری با برگزاری انواع نمایش‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها، از آن استفاده می‌کنند.

اخبار مربوط به صنایع به نمایش در‌آمده در این نمایشگاه اغلب توسط وب‌سایت‌های خبری پوشش داده می‌شود. از آنجا که اخبار مربوط به این نمایشگاه در حوزه‌های بسیار متنوعی منتشر می‌شوند، پیکسل تصمیم گرفته است تا با پوشش اخبار مربوط به انواع حوزه‌های تصویرگری دیجیتال (Digital Imaging) با گزینش و انتشار اخبار مرتبط، اطلاع از آخرین دستاوردهای تکنولوژی را برای عکاسان و فیلم‌برداران و دیگر علاقمندان این حوزه ساده‌تر کند.

پیکسل از انواع روش‌های اطلاع‌رسانی برای آگاهی بازدید‌کنندگان از این پوشش خبری استفاده می‌کند. شما می‌توانید اخبار مرتبط با این نمایشگاه را در وبلاگ پیکسل مطالعه کنید یا با ثبت‌نام در خبرنامه پیکسل، خلاصه‌ای از اخبار را در ایمیل خودتان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با دنبال‌کردن شناسه پیکسل در توییتر یا اینستاگرام، سر تیتر اخبار را در اپلیکیشن‌های مربوطه مشاهده کرده و در صورت تمایل آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در نمایشگاه CES 2016 با هشتگ #PixelCES2016 با ما همراه باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.