Super Stickman Golf 3: تجربه ای بی نظیر و اعتیادآور از بازی گلف

0 1,235

در نگاه سازندگان یک بازی پرطرفدار، ساخت نسخه ای جدید مانند راه رفتن بر لبه ی تیغی است که در یک سمت آن تعهد به ساختارهای قبل و در سمتی دیگر آن ایجاد نوآوری قرار دارد و کوچکترین اشتباه ممکن است آنها را به سیاه چاله ی فراموش شدگان پرتاب کند و گذشته ی پر فروغ آنها را تیره و تار کند. با این حال نسخه سوم بازی محبوب Stickman Golf علاقمندان خود را سرافکنده نخواهد کرد و آنها را ساعت ها به خود مشغول خواهد نمود.

محیط بازی Super Stickman Golf 3 همان محیط دو بعدی آشنای قیل است و کاربر می تواند به دور از پیچیدگی های قوانین گلف از مراحل متعدد بازی در محیط های جذاب لذت ببرد. بازی در ابتدا کاربر را در محیط های ساده قرار می دهد تا او بتواند در مواجه با موانع ساده ای همچون تله های شنی و چاله های آب مهارت های خود را افزایش دهد اما این روند تا انتها پا بر جا نخواهد ماند.

در ادامه انواع و اقسام موانع عرصه را برای کاربر تنگ تر می کنند و چالهای فراوانی را برای رسیدن  توپ به چاله نهایی مقابل کاربر قرار می دهند. عبور توپ از میان مواد چسبنده، فائق آمدن بر نیروی جاذبه در محیط های عجیب و عبور توپ از بالای برکه های متعدد برای هر فردی سخت بوده و مهارت بالایی را طلب می کند.

بازی Super Stickman Golf 3

طراحی این چالش ها و محیط های مختلف بازی به گونه ایست که کاربر را شیفته ی ادامه بازی می سازد. همچنین در ازای تکمیل هر مرحله پاداشی در نظر گرفته شده است تا مگر اجناس داخل فروشگاه بازی کاربر را ترغیب به ادامه و کسب بیشتر سکه ها نماید.

ممکن است در ابتدا چالش های بازی برای کاربر سخت به نظر بیاید و کنار آمدن با بادهای مهلک در بازی و پرتاب توپ در زوایای خاص، کاری غیر ممکن به نظر برسد اما مطمعنا با اندکی تمرین، مهارت های کاربر روز به روز افزایش می یابد و از تک تک این چالش های سخت لذت فراوانی خواهد برد.

سازندگان بازی نیز شما را در این دنیای پرچالش تنها نخواهند گذاشت و با اتمام هر مرحله توانایی های خارق العاده را به شما می افزایند تا هم اندکی از سختی مراحل پیش رو بکاهند و هم شما را برای بدست آوردن توانایی های ناشناس کنجکاو و مشتاق سازند. اگر تمامی موارد ذکر شده نتوانست شما را به هیجان بیاورد، حالت چند کاربره بازی نظر شما را کاملا عوض خواهد کرد. حالت چند کابره هم به صورت آنلاین و هم به صورت اتصال به شبکه های محلی در دسترس بوده و شما می توانید با دوستان خود بر سر مهارت های گلف خود شرط بندی نمایید.

بازی Super Stickman Golf 3 به نحوی بی نظیر نواقص سری های قبل خود را برطرف کرده و توانسته با بهره گیری از طراحی های بی نقص و ساختاری دلچسب خود را در دل هر فردی جای دهد. این بازی ساعت ها شما را به خود مشغول خواهد نمود بی آنکه از آن دلسرد شوید و آن را نیمه کار رها کنید. برای دریافت این بازی بی نظیر و رایگان میتوانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

نسخه iOS

نسخه Android

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.