معرفی یک دوربین اکشن جدید با امکانات اسپیکر بلوتوث‌دار

0 1,835

شرکت Zagg که بیشتر به خاطر صفحه ‌کلیدهای بلوتوث دار شناخته ‌شده است در نمایشگاه CES امسال از دوربینی اکشن به نام Now Cam  رونمایی کرد که می‌توان از آن به عنوان اسپیکر هم استفاده کرد. این دوربین از نظر شکل و قیافه بیشتر شبیه یک رکوردر صدا است تا یک دوربین ورزشی و اکشن.

Now Cam دارای طراحی سبک و باریکی است که به راحتی در جیب جا می‌شود و دوربینی با قابلیت ضبط ویدئویی 720 پیکسل و زاویه‌ی دید عریض معادل 120 درجه دارد. دکمه‌ی شاتر دوربین در طرف پهن‌تر دوربین کار گذاشته ‌شده است که برای عکاسی و تصویربرداری به آسانی در دسترس قرار می‌گیرد. یک دکمه بالای دستگاه وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان به آسانی و در زمان کم حالت‌های دوربین را از ضبط ویدئوی عادی به ضبط ویدئوی 6 ثانیه‌ای، عکس یا حالت انتقال اطلاعات تغییر داد. با حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی که این محصول دارد حدود 30 دقیقه ویدئو می‌توان ضبط کرده و 1600 عکس گرفت.

zagg-now-cam_8611-970x647-c

Now Cam برخلاف بیشتر دوربین‌های اکشن دیگر یک اسپیکر دارای بلوتوث نیز به امکانات آن اضافه شده است. شما می‌توانید آهنگ دلخواه خودتان را از گوشی پخش‌کنید و یا حتی از آن می‌توانید مانند یک هندزفری برای پاسخگویی به تماس تلفنی خود استفاده کنید. برای تنظیم صدای آن یک دکمه‌ی چرخان 30 میلی‌متری تعبیه‌شده است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید صدای اسپیکر را تا حد مطلوبی بالا ببرید. هر چند صدای این اسپیکر به وضوح و بلندی اسپیکرهای بزرگ بلوتوث‌دار نیست اما صدای آن به قدری هست که فضای یک اتاق را پر ‌کند. یکی دیگر از امکانات این محصول این است که هر زمان دستگاه فعال یا روشن می‌شود بلافاصله با دادن یک آلارم هشدار اعلام می‌کند که دستگاه در حالت دوربین قرار دارد یا در حالت اسپیکر!

zagg-now-cam_8618-970x647-c

این دوربین و اسپیکر آن برای استفاده در زمان‌هایی که در مسافرت هستید یا در ساحل قدم می‌زنید یا با دوستانتان یک مهمانی دورهمی گرفته‌اید بسیار مناسب است و می‌توانید آن را همه جا همراه خود ببرید! به طور کلی اگر بخواهیم این دوربین را با دوربین گوشی‌های هوشمند اولیه مقایسه کنیم، می‌بینیم که از نظر کیفیت تصویر تقریبا باهم برابرند و معمولا در نور کم دارای نویز زیاد، و هنگام استفاده در نور مناسب عملکرد خوبی دارد. ضمنا اگر علاقمند به استفاده از آن در داخل آب باشید می‌توانید یک قاب ضدآب مخصوص با قیمت 30 دلار برای آن تهیه کنید که دسترسی به عملکرد‌های آن را محدود نمی‌کند.

این دوربین اسپیکر جالب احتمالا از ماه فوریه آینده با قیمت 130 دلار وارد بازار خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.