TetherTools JerkStopper USB JS005

نام تجاری:
  • محافظت از کابل متصل USB متصل بهکامپیوتر
  • محافظت از پورت USB
  • مناسب برای کابل‌های USB تترتولز
  • محافظت از کابل‌های با قطر ۳.۵ تا ۸.۵ میلی‌متر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17584
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پشتیبانی از ابزار تنها به معنی وجود پاسخ‌گویی تولیدکننده در قبال مشکلات احتمالی نیست؛ بخشی از این پشتیبانی بر عهده‌ی شماست!

شما به‌عنوان یک عکاس حرفه‌ای موظفید، از تمامی ابزارتان از قبیل دوربین، کامپیوتر، لوازم الکترونیکی عکاسی و دیگر لوازم جانبی پشتیبانی کنید. بدین منظور، تترتولز برای هر یک از محصولات عکاسی و لوازم جانبی آن راه‌کاری ایمن و کارآمد در اختیارتان قرار می‌دهد.

هرچند پشتیبانی از ابزار عکاسی در دوران آنالوگ نیز وجود داشت، اما با ورود به عصر دیجیتال، ابزار و اتصالات جدیدی به روند عکاسی افزوده شده که مناسبات جدیدی را بر پشتیبانی ابزار تحمیل کرده است. تترتولز، با بررسی دقیق این مناسبات نوین، محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که به‌دقت دسته‌بندی شده و هر یک به صورت مجزا قابل تهیه هستند.

از محصولاتی که تترتولز به آن شناخته شده است، می‌توان به سری محصولات jerkStopper یعنی پشتیبان کابل الحاقی (اکستنشن)، پشتیبان درگاه USB، پشتیبان اتصال به صفحه‌ی Aero صفحه‌ی نگه‌دارنده‌ی لپ‌تاپ تترتولز، پشتیبان سطوح صاف و پشتیبان درگاه LAN اشاره کرد.

JerkStopper USB Suport، یا همان پشتیبان کابل USB پشتیبانی ایمن را برای اتصال کابل به لب تاپ کامپیوتر را فراهم می‌آورد. به صورت متعارف، کابل‌ها اتصال میان دوربین و کامپیوتر یا لب تاپ را ممکن کند و اغلب جزو ابزارهای گران قیمت استودیو هستند که از آن‌ها باید به خوبی محافظت شود. با استفاده از محافظ کابل USB تترتولز می‌توان از آسیب ندیدن سوکت و کابل مطمئن شد. علاوه بر کابل‌های Tethertools می‌توان کابل‌های USB بین قطر ۳.۵ تا ۸.۵ میلی‌متر را به دهانه گیره‌ای این محصول متصل کرد و از کشیده شدن و آسیب دیدن آن جلوگیری کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17584
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم