TetherTools JerkStopper Clip-On For Aero System JS022

نام تجاری:
  • گیره کلیپسی سازگار یا سیستم TETHER TABLE AERO
  • امکان اتصال به صفحه‌های مختلف تا ضخامت ۳.۳ میلی‌متر
  • مناسب برای کابل‌های مختلف با قطری بین ۳.۵ تا ۸.۵ میلی‌متر
  • جلوگیری از کشیده شدن و آسیب دیدن کابل
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17599
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پشتیبانی از ابزار تنها به معنی وجود پاسخ‌گویی تولید کننده در قبال مشکلات احتمالی نیست؛ بخشی از این پشتیبانی بر عهده‌ی شماست!

شما به عنوان یک عکاس حرفه‌ای موظفید، از تمامی ابزارتان از قبیل دوربین، کامپیوتر، لوازم الکترونیکی عکاسی و دیگر لوازم جانبی پشتیبانی کنید. بدین‌منظور، تترتولز برای هر یک از محصولات عکاسی و لوازم جانبی آن راه‌کاری ایمن و کارآمد در اختیارتان قرار می‌دهد.

هرچند پشتیبانی از ابزار عکاسی در دوران آنالوگ نیز وجود داشت، اما با ورود به عصر دیجیتال، ابزار و اتصالات جدیدی به روند عکاسی افزوده شده که مناسبات جدیدی را بر پشتیبانی ابزار تحمیل کرده است. تترتولز، با بررسی دقیق این مناسبات نوین، محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که به دقت دسته‌بندی شده و هر یک به صورت مجزا قابل تهیه هستند.

یکی از همین محصولات گیره محافظ کابل Tethertools مخصوص سیستم TETHER TABLE AERO می باشد که به صفحه نگهدارنده لپ‌تاپ متصل می‌شود و از کشیده شدن و آسیپ دیدن کابل USB متصل بین لپ‌تاپ و دوربین جلوگیری می‌کند.

سیستم Tether Table Aero یکی از مجموعه‌ محصولات پرطرفدار تترتولز است که درواقع صفحه‌های قرارگیری لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن را شامل می‌شود. صفحه‌های قرارگیری لپ‌تاپ این سیستم با نام تجاری Aero‌ عرضه می‌شوند که در شش اندازه‌‌ی ۱۳ تا ۲۲ اینچ و دو رنگ مشکی مات و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند.

محصولات Aero در دو سری ”ابعاد استاندارد“ شامل صفحه‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۲ اینچ و سری ”طراحی شده برای Mac“ شامل صفحه‌هایی برای لپ‌تاپ ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اینچ Mac عرضه می‌شوند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17599
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم