کیت محافظ کابل یو اس بی tetherTools مدل JerkStopper Tethering

نام تجاری:
  • گیره کلیپسی سازگار یا سیستم TETHER TABLE AERO
  • سوکت محافظ کابل USB
  • محافظ کابل USB مخصوص اتصال به سطوح مسطح
  • محافظ کابل اتصال USB به دوربین
  • محافظ از کابل شبکه و پورت LAN
  • محافظ کابل USB متصل به کامپیوتر
  • محافظت از کابل‌های با قطر ۳.۵ تا ۸.۵ میلی‌متر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17600
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پشتیبانی از ابزار تنها به معنی وجود پاسخ‌گویی تولید کننده در قبال مشکلات احتمالی نیست؛ بخشی از این پشتیبانی بر عهده‌ی شماست!

شما به عنوان یک عکاس حرفه‌ای موظفید، از تمامی ابزارتان از قبیل دوربین، کامپیوتر، لوازم الکترونیکی عکاسی و دیگر لوازم جانبی پشتیبانی کنید. بدین منظور، تترتولز برای هر یک از محصولات عکاسی و لوازم جانبی آن راه‌کاری ایمن و کارآمد در اختیارتان قرار می‌دهد.

هرچند پشتیبانی از ابزار عکاسی در دوران آنالوگ نیز وجود داشت، اما با ورود به عصر دیجیتال، ابزار و اتصالات جدیدی به روند عکاسی افزوده شده که مناسبات جدیدی را بر پشتیبانی ابزار تحمیل کرده است. تترتولز، با بررسی دقیق این مناسبات نوین، محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که به دقت دسته‌بندی شده و هر یک به صورت مجزا قابل تهیه هستند.

کیت Jerkstopper Tethertools محصولی از همین کمپانی است و مجموعه‌ای کاملاً از ابزار‌هایی است که از کابل‌های متصل بین دوربین‌ و کامپیوتر جلوگیری می‌کند.

گیره کلیپسی سازگار یا سیستم TETHER TABLE AERO

یکی از محصولات درون این کیت، گیره محافظ کابل Tethertools مخصوص سیستم TETHER TABLE AERO می‌باشد که به صفحه نگه‌دارنده لپ‌تاپ متصل می‌شود و از کشیده شدن و آسیب دیدن کابل USB متصل بین لپ‌تاپ و دوربین جلوگیری می‌کند.

محافظ کابل اتصال کابل USB به دوربین

JerkStopper Camera Suport، یا همان محافظ کابل USB (اکستنشن)، پشتیبانی ایمن را برای اتصال کابل به دوربین و لب تاپ را فراهم می‌آورد. به صورت متعارف، کابل‌ها اتصال میان دوربین و کامپیوتر یا لب تاپ را فراهم می‌آورد که اغلب جزو ابزارهای گران قیمت استودیو هستند. این محافظ توسط یک بند کابل را به دوربین نزدیک تر نگاه می‌دارد تا از کشیده شدن و آسیب دیدن احتمالی آن جلوگیری شود.

محافظ کابل USB مخصوص اتصال به سطوح مسطح

محافظ کابل JerkStopper Catch نیز از همین نوع محصولات به حساب می‌آید که توسط کمپانی Tethertools طراحی شده است. با استفاده از این نگه‌دارنده می‌توان از کشیده شدن و آسیب دیدن کابل‌های مختلف که قطری بین ۳.۵ تا ۸.۵ میلی‌متر دارند محافظت کرد. JerkStopper Catch را می‌توان بر روی سطوح مسطح بادوام و پایداری بالایی نصب کرد.

محافظ از کابل شبکه و پورت LAN

JerkStopper RJ45، یا همان پشتیبان کابل LANبا اتصال به یک پورت شبکه، از کشیده شدن و آسیب دیدن کابل‌های متصل به کامپیوتر محافظت می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17600
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم