X-rite ColorCheker DIGITAL SG

نام تجاری:
  • چارت رنگی با ۱۴۰ مرجع رنگی استاندارد
  • امکان تنظیم دقیق و کالیبراسیون رنگ‌ها
  • امکان بالانس دقیق و کالیبراسیون رنگ دوربین
  • سازگار با دستگاه کالیبراسیون Xrite's Eye-One
  • سازگار با اپلیکیشن Profile Maker 5
  • ابعاد ۲۱.۶×۲۷.۹ سانتی‌متر
ادامه مطلبShow less
5,400,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16730
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین‌های دیجیتال با توجه به اینکه سنسور آن‌ها توسط چه کمپانی‌ای طراحی شده، تصویر را با پروفیل رنگی اختصاصی خود به ثبت می‌رسانند. اگر چه این پروفیل‌ها با دقت بالایی طراحی می‌شوند و پیکسل‌ها در سنسور با الگوریتم‌های پیچیده‌ای کنار هم قرار می‌گیرند، ولی هیچ تضمینی نیست که سوژه در شرایط نوری مختلف دقیقا با همان رنگی که دارد ثبت شود. این موضوع در عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی که محصول باید با همان رنگی که دارد ثبت و بازنمایی شود از اهمیت بالایی برخوردار است. به علاوه که در چاپ عکس نیز علاوه بر اینکه چاپگر باید از لحاظ رنگی کالیبره شده باشد، عکس نیز باید با دقت رنگی بالایی گرفته شود. یکی از دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین راه‌ها برای اینکه عکس با دقت رنگی بالا و یا در فضای رنگ دلخواه عکاس به ثبت برسد استفاده از کالرچکر است. از آن‌جایی که نمی‌توان کاملاً به دقت رنگی نمایشگر‌ دوربین یا مانیتور‌های مختلف اعتماد کرد، مرجع قرار دادن یک کالرچکر دقیق می‌تواند تمامی مشکلات در این رابطه را حل کند.

کالرچکر SG محصولی از کمپانی معتبر آمریکایی Xrite است که برای تنظیم رنگی دوربین‌های دیجیتال، یا کالیبره کردن دستگاه‌های کالیبراسیون رنگ، با دقت بالایی طراحی و تولید شده است. این کالرچکر از ۱۴۰ مربع رنگی با اشباع رنگ بالا و روی سطح نیمه گلاسه تشکیل شده تا بتوان به بالاترین گامای رنگی دسترسی داشت و عکس‌ها را با بالاترین دقت رنگی ثبت کرد. با استفاده کالرچکر SG می‌توان عکس گرفته شده را با صحنه واقعی مقایسه کرد و وایت بالانس و پروفیل رنگی ‌ICC را تنظیم نمود.

۱۴۰ مربع رنگی در این کالرچکر با نظم خاصی چیدمان شده‌اند. ۲۴ مربع مربوط به رنگ‌های استاندارد و متداول در کالرچکر‌ها است، ۱۷ مربع به ۱۷ درجه مختلف از خاکستری اختصاص داده شده تا بتوان نوردهی دقیق را با دوربین داشت. همچنین برای بازنمایی دقیق رنگ پوست، ۱۴ تنالیته مختلف از رنگ پوست در نظر گرفته شده تا بتوان با طیف گسترده و متنوعی از فلاش‌ها و نور‌های استودیو، پوست را در بهترین و دقیق‌ترین رنگ به ثبت رساند. علاوه بر این‌ها Digital ColorChecker SG به گونه‌ای طراحی شده تا با دستگاه کالیبراسیون  Xrite's Eye-One و اپلیکیشن  ProfileMaker 5 بیشترین سازگاری را داشته باشد و بتوان پروفایل ICC موردنظر خود را برای دوربین طراحی کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16730
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم