Datacolor SpyderCheckr Color Calibration Tool for Digital Cameras

نام تجاری:

مرجع رنگ عکاسی برای کالیبراسیون رنگی دوربین یا نرم‌افزارهای پردازش عکس

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
350150800
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این وسیله با عکاسان اجازه می‌دهد تا رنگ‌های دوربین خود را کالیبره (واسنجی) کنند، تعادل نور سفید (White Balance) را به‌دقت تنظیم کنند و نمونه‌رنگ‌های دقیق ثبت کنند. این وسیله دقت رنگ را هنگام استفاده از دوربین‌های مختلف، در پروژه‌های مختلف تضمین می‌کند و نتایج را به‌راحتی می‌توان در نرم‌افزارهای پردازش فایل‌های RAW، مانند Photoshop و Lightroom، پیاده‌سازی کرد. این وسیله دارای 48 تکه‌ی رنگی است که توسط مهندسان خبره طراحی شده‌اند. یک نرم‌افزار ویژه‌ی کالیبراسیون به همراه این محصول ارائه می‌شود تا بتوان به‌راحتی رنگ‌ها را در تصاویر مختلف کالیبره کرد. صفحه‌های این وسیله قابل جایگزینی هستند.

 

مشکل:

هر برند یا هر مدل دوربین حسگری متفاوت دارد که رنگ‌ها را به‌روش‌های مختلفی ثبت می‌کند. این حسگرها همانند چشم‌های ما نمی‌بینند و تولیدکنندگان دوربین با دشواری‌های زیادی برای بازنمایی طبیعی رنگ‌ها و تصاویر مواجه هستند. این به این معناست که کاربران در مورد بسیاری از مسائل که در پشت پرده اتفاق می‌افتند، اطلاع نخواهند داشت.

 

راه‌حل:

کنترل و انسجام رنگ به وسیله‌ای به عنوان مرجع احتیاج دارد. اگر چنین مرجعی در هنگام عکاسی استفاده شود، انسجام رنگی تضمین خواهد شد. یک پروفایل مخصوص دوربین باعث می‌شود تا رنگ‌ها بهتر و دقیق‌تر بازنمایی شوند.

 

ویژگی:

با این وسیله می‌توان فرآیند آزمون و خطای تنظیم رنگ را به‌راحتی هنگام بازکردن عکس‌ها روی کامپیوتر حذف نمود. این وسیله یک مرجع رنگ عالی برای انسجام و دقت رنگ‌ها است. با این وسیله می‌توان یک کالیبراسیون دقیق برای دوربین انجام داد و تعادل نور سفید (White Balance) را با دقت بالا در دوربین تنظیم نمود.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
350150800
پیوست‌ها
Pixel-SpyderCheckr-Manual.pdf
دفترچه راهنمای Datacolor SpyderCheckr Color Calibration Tool for Digital Cameras به زبان انگلیسی
دانلود (0)
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم