X-Rite ColorMunki Photo Color Management Solution

نام تجاری:

دستگاه و نرم افزار برای مدیریت رنگ و تهیه پروفایل‌های رنگ قبل از چاپ - به همراه نرم‌افزار کارآمد و امکان بازبینی تصاویر پیش از چاپ - با امکانات فراوان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

ادامه مطلبShow less
6,750,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
8884
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

همرنگ کردن عکسی که روی صفحه نمایش دیده می‌شود با آنچه که نهایتا چاپ می‌گردد، یکی از مهمترین چالش‌ها برای عکاسان حرفه‌ای است. ColorMunki Photo راه حلی ساده برای این کار است که می‌تواند با تکنولوژی پیشرفته‌ای که ارائه می‌کند، پروفایل‌های رنگی را با بالاترین دقت برای نمایشگر‌ها، پروژکتورها و چاپگرهای جوهری و نوری فراهم کند.

ابزارهای ارتباطی و تصحیح رنگ ColorMunki به شما این امکان را می‌دهد تا تقریبا رنگ‌ها را در هر موقعیت نوری بررسی کرده و دقیق‌ترین نحوه نمایش و چاپ را تجربه کنید. نرم افزار اختصاصی ColorMunki می‌تواند تراز سفیدی یا WhiteBlanace را با دقت بسیار زیادی تنظیم کند تا رنگ‌های سیاه و سفید با بالاترین دقت و بدون هرگونه رنگ اضافی نمایش داده شوند. ضمن اینکه ابزار دیگری به نام DigitalPouch در این نرم افزار قرار گرفته که توسط آن می‌توانید عکس‌ها را کاملا کالیبره شده و بدون هرگونه رنگ اضافی برای مشتریان‌تان بفرستید تا آنها هم دقیقا همان رنگی را ‌بینند که شما می‌بینید.

یکی از نقاط قوت این محصول یکپارچگی طراحی و امکانات آن است. ColorMunki به صورت کاملا مستقل عمل کرده و برای تکمیل کارایی خود نیاز به هیچ ابزار و وسیله جانبی ندارد. مهندسی سوئیسی به‌ کار رفته در طیف‌سنج ColorMunki، به‌صورت ابزاری قابل‌حمل و ساده امکان تهیه پروفایل برای صفحه نمایش، پرینتر و پروژکتور را فراهم می‌سازد. به منظور مجتمع بودن تمامی ابزارها در ColorMunki، قابلیت اندازه‌گیری نور محیط و همچنین اندازه‌گیری نور نقطه‌ای به صورت یکپارچه در داخل خود ابزار قرار گرفته و حتی کالیبره کردن خود ابزار هم می‌تواند به طور مستقل، توسط حسگر تنظیم سفیدی داخلی انجام شود. اجتماع این تعداد عملکرد و قابلیت در ColorMunki بی‌شباهت به عملکرد چاقوهای همه‌کاره سوییسی نیست.

برای کالیبره کردن مانیتور هم می‌توان در حالت Basic از تنظیمات آماده ColorMunki Photo برای هر مانیتور استفاده کرد و هم می‌توان در حالت Advanced با دقت بسیار بالا، تنظیم رنگ را براساس تراز سفیدی مانیتور انجام داد. علاوه بر تنظیم رنگ نمایشگر‌ها، می‌توان توسط این ابزار نور محیطی داخل اتاق را نیز تحلیل کرده و بهترین کالیبراسیون یا تنظیم رنگ را براساس نور موجود انجام داد. گاهی اوقات نور تابیده شده از پروژکتورها نیز دارای تنظیمات رنگ دقیقی نیستند. خوشبختانه ColorMunki می‌تواند نور پروژکتورها را نیز تحلیل کرده و بهترین تنظیمات رنگ و نور برای نمایش روی پرده را برایتان انجام دهد.

اما جدای از تمامی تنظیمات نمایشی، بخش مهمی از عملکرد این دستگاه مربوط به تنظیم رنگ چاپگر‌ها و ایجاد هماهنگی بین رنگ قابل نمایش در نمایشگر و رنگ قابل چاپ در چاپگر است. قابلیتی که ColorMunki Photo به خوبی از عهده آن برمی‌آید. فن‌آوری تهیه پروفایل این دستگاه برای چاپگرهای RGB و CMYK کنترل کاملی بر روی رنگ‌ها در اختیار شما گذاشته و پروفایل چاپگر را متناسب با نمایشگرتان بهینه‌سازی می‌کند.

در این مجموعه، نرم‌افزاری به نام X-Rite ColorChecker Camera Calibration وجود دارد که می‌تواند به صورت یک برنامه مستقل یا به عنوان یک پلاگین جانبی برای نرم‌افزار لایتروم عمل کرده و یک پروفایل اختصاصی و شخصی برای دوربین شما تهیه کند تا از این پس روی فایل‌های DNG (فرمت خام عمومی برای دوربین‌های دیجیتال) استفاده شود.

پروفایل مدیریت رنگی این محصول شامل نرم‌افزاری است که امکان مدیریت کردن و بهره‌گیری کامل از پروفایل رنگی عکس‌های‌تان را فراهم می‌کند. گزینه AppSet در این نرم‌افزار می‌تواند تصاویر را بررسی کرده، ویژگی‌ها و مشخصات رنگی آن را دریافت کند و به‌صورت خودکار پروفایل پرینتر را متناسب با آن تغییر دهد. همچنین در قسمت PrintSafe می‌توانید تصاویر خود را تحت شرایط نوری و چاپ متفاوت، پیش از چاپ نهایی بازبینی کنید.

ColorMunki Photo همان محصولی است که بسیاری از عکاسان بدون اطلاع از وجود آن، سال‌ها با مشکلات چاپ و رنگ دست و پنجه نرم کرده‌اند. با این محصول می‌توانید اطمینان داشته باشید که دنیا همان طور تصویر شما را می‌بیند که انتظار داشتید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
8884
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم