کالرچکر X-Rite مدل Classic

نام تجاری:
  • اصلاح دقیق تراز رنگی با Color-Balance
  • امکان ساخت پروفایل تراز سفیدی و تراز رنگی تصویر در نرم‌افزار
  • ۲۴ آرایه مربعی رنگی
  • سازگار با کالیبراسیون اصلاح رنگ
ادامه مطلبShow less
6,900,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷

مرجع:
13691
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ColorCheker Classic محصولی از کمپانی باسابقه X-rite است که از ۲۴ آرایه رنگی مربعی که کاملاً به صورت علمی و دقیق طراحی شده، برخوردار است. بسیاری از این رنگ‌ها نمونه‌ای از رنگ سوژه‌‌های متداول در عکاسی، مانند رنگ پوست و یا آسمان آبی می‌باشد. این ColorChecker مانند دیگر نمونه‌های حرفه‌ای، در شرایط نوری مختلف از نور تنگستن گرفته تا نور روز، رنگ ثابت و یکنواختی را بازتاب می‌دهد. به لطف این ویژگی می‌توان در نرم‌افزارهای اصلاح رنگ، مثل Adobe Camera Raw یا لایت‌روم، کالیبراسیون رنگی دوربین و تراز رنگ را با دقت هر چه بیشتر انجام داد. به‌علاوه با استفاده از ردیف پائینی کالرچکر که از سفید تا مشکی صد درصد در ۶ آرایه طراحی شده، وایت‌بالانس و نوردهی عکس را می‌توان به صورتی کاملاً دقیق کنترل کرد.

با استفاده از کالرچکر می‌توان سوژه را با همان رنگی که در واقعیت و توسط چشم انسان دیده می‌شود به ثبت رساند. این امر در عکاسی صنعتی و در برخی از زمینه‌های عکاسی تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است چرا که محصول باید دقیقاً با همان رنگی‌ که دارد باید به ثبت برسد.

X-rite که کمپانی بسیار معتبری در تولید ابزار‌های اندازه‌گیری رنگ و نور است این کالر‌چکر را بر اساس الگوی کلاسیک رنگی آرایه‌بندی کرده که از ابعادی برابر با ۲۱.۶ در ۲۷.۹ سانتی‌متر برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
13691
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم