مشاهده تمام تصاویر

دوربین کولپیکس نیکون مدل COOLPIX B500

نام تجاری:
  • حسگر CMOS با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و ابعاد ۱/۲.۳ اینچ
  • لنز NIKKOR با قابلیت 40x زوم اپتیکال و مجهز به المان ED
  • فاصله کانونی معادل 22.5-900 میلی‌متر
  • صفحه‌نمایش ۳ اینچی با دقت ۹۲۱ هزار نقطه
  • قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن Full HD و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
  • مجهز به وای‌فای داخلی و قابلیت اتصال NFC و بلوتوث
  • امکان افزایش حساسیت ایزو تا ۶۴۰۰
  • قابلیت تصویربرداری پی‌درپی تا سرعت ۷.۴ فریم بر ثانیه
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • دوسال ضمانت ایده آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
17231
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

با برخورداری از یک لنز زوم ۴۰× و یک حسگر با تفکیک‌پذیری بالا، Coolpix B500 به یک دوربین مناسب و کارآمد هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری بدل گشته است. این دوربین دیجیتال محصولی از نیکون است و با بهره‌گیری از یک حسگر CMOS ۱۶ مگاپیکسلی و از نوع BSI تصاویر را با کیفیتی مطلوب و وضوحی بالا به ثبت می‌رساند. به علاوه نیکون عملکرد این دوربین را در شرایط نوری مختلف بهبود داده است و در نتیجه آن ثبت تصاویر با نویز کم و وضوح بالا در محیط‌های کم‌نور و با حداکثر ایزوی ۶۴۰۰ ممکن شده است. با کنار هم قرار گرفتن این سنسور و یک پردازشگر قدرتمند، می‌توان تصاویر را به صورت پی‌در‌پی و با سرعت قابل توجه ۷/۴ فریم بر ثانیه به ثبت رساند، به علاوه در فیلم‌برداری نیز می‌توان فیلمی را با رزولوشن بالای 1080P Full HD 4K و با فریم‌ریت 30p رکورد کرد.

از نکات قابل‌توجه این دوربین به کار‌گیری یک لنز قدرتمند زوم 40x می‌باشد که فاصله کانونی معادل آن در دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری برابر با ۱۴۴۰-۲۲.۵ میلی‌متر‌ می‌باشد و ثبت تصاویر را در زاویه‌ دید‌های مختلف از واید گرفته تا سوپر تله، ممکن کرده است. به علاوه با توجه با قابلیت زوم داینامیک می‌توان تا ۸۰× زوم داینامیک بر روی سوزه بیشتر زوم کرد.

با توجه به اینکه هنگام فیلم‌برداری با یک لنز تله، کوچک‌ترین لرزش دوربین می‌تواند تأثیری بسیار اغراق شده‌ای بر ویدئوی نهایی بگذارد، Coolpix B500 از یک لرزشگیر هیبرید ۴ محوره بهره می‌برد که هم به صورت دیجیتالی و هم اپتیکی در ۴ جهت مختلف تأثیر لرزش و تکان‌های دست و یا دوربین را هنگام فیلم بدراری به حداقل میزان ممکن می‌رساند.

بدنه دوربین Coolpix B500 بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده است تا بتوان آن را به راحتی در دست گرفت و هنگام کار با دوربین کمترین احساس خستگی به دست منتقل نشود. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به منظره‌یاب الکترونیکی آن که دقتی معادل ۹۲۱ نقطه دارد اشاره کرد. این منظره‌یاب ۳ اینچی تصویر را با دقت رنگی بالایی در معرض مشاهده قرار می‌دهد و توسط آن می‌توان به صورت دقیق به ترکیب‌بندی دلخواه خود در تصویر رسید.

جهت انتقال تصاویر به صورت وایرلس و همچنین کنترل دوربین از طریق گوشی‌های هوشمند، یک Wi-Fi داخلی به همراه قابلیت اتصال NFC در نظر گرفته شده است. به علاوه امکان اتصال دوربین به دستگاه‌های جانبی از طریق بلوتوث نیز ممکن است.

این دوربین به اصطلاح Point And Shoot، در کنترل نوردهی نیز آزادی عملی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر امکان تنظیم نوردهی به صورت خودکار، می‌توان تصویر را با تنظیمات دلخواه خود به ثبت رساند. امکان کنترل حساسیت ایزوی دوربین از ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ و همچنین سرعت شاتر تا ۱/۴۰۰۰ ثانیه و نورسنجی با دقت 1/3 EV، Coolpix B500 را به یک دوربین نیمه‌حرفه‌ای و با قابلیت‌های بالا بدل کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17231
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم