کیت تیوب نقاشی با نور همراه با چراغ قوه ۱۰۰۰ لومنز Olight

  • کیت نقاشی با نور
  • شامل ۸ عدد تیوب رنگی
  • تیوب‌های سفید، آبی، زرد، قرمز، سبز، نارنجی، صورتی و بنفش
  • همراه با چراغ‌قوه Olight
ادامه مطلبShow less
0 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۰۳/۰۲

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22671
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این تیوب دست‌ساز، توسط گروه نقاشان نور كه در فصل دوم برنامه «عصر جدید» شركت کردند و طبق تجربیات و فعالیت‌های ٥ ساله‌ای كه درزمینهٔ نقاشی با نور داشتند، ساخته شده است.

مشابه این تیوب‌های نوری در كشورهای اروپایی و آمریکایی با قیمت‌های بسیار بالا موجود هستد و یکی از اهداف مهم گروه نقاشان نور، تولید تیوب‌های داخلی باکیفیت برای دسترسی آسان‌تر عکاسان به این محصول است.

مکانیزم تیوب‌های نوری:

اساس كار تیوب‌های نوری با چراغ‌قوه است.

این محصول، شامل رشته رنگ‌های متنوعی ازجمله سفید، زرد، قرمز، صورتی، بنفش، سبز، آبی، نارنجی و رنگ‌های تركیبی است (منظور از رنگ‌های تركیبی، استفاده از چند رنگ روی یک لوله تیوب است).

چراغ‌قوه در تیوب نقشی اساسی و كاربردی دارد و به همین جهت اصل بودن آن از نکات بسیار مهم در تولید نور یكنواخت در لوله محسوب می‌شود.

درباره کیفیت چراغ‌قوه‌ تیوب‌ها:

واحد اندازه‌گیری شدت نور چراغ‌قوه را «لومنز» می‌گویند.

به‌طور مثال استفاده از چراغ‌قوه‌هایی با لومنز ١٠٠٠-٢٠٠٠ كه شدت نور بالایی دارند و چراغ‌قوه‌‌‌های اصل با مارك‌های معروف، نوری كه در تیوب تولید می‌كنند نور یكنواخت‌‌تری است.

نکته مهم اینکه، چراغ‌قوه‌ای كه در تیوب‌های ساخته‌شده توسط «گروه نقاشان نور» استفاده‌ شده، چراغ‌قوه‌ی اصل آمریكا از برند “olight”، دارای گارانتی از همان شرکت و همراه با شارژر است.

كاربرد تیوب‌های نقاشی با نور در صنعت عكاسی:

عكاسی تبلیغاتی:

در عکاسی‌های تبلیغاتی از نورپردازی‌های مخصوص و متناسب با همان محصول استفاده می‌شود و نتیجه نهایی، تنها عکس‌های باکیفیتی هستند که محصول و ویژگی‌های ظاهری آن را به مخاطب و مشتری نشان می‌دهند.

اما همان‌طور که در تصویر می‌بینید، استفاده از تیوب‌های نقاشی با نور، علاوه بر‌ معرفی محصول، زیبایی و جذابیت بصری چند برابری به وجود می‌آورد و می‌تواند نقش بسیار مؤثری در جذب مخاطب و مشتری داشته باشد.

عكاسی مدلینگ:

زیبایی، جذابیت و انعکاس رنگ‌ها و نور‌های درهم‌پیچیده را بر روی پوست بدن و صورت و چشم‌ها، اکسسوری، لباس و اطراف مدل تصور کنید!

استفاده از تیوب‌های نقاشی با نور، به‌علاوه استاندارد‌های عکاسی مدلینگ، می‌توانند نتیجه نهایی را تبدیل به عکس‌هایی رؤیایی و شاعرانه کند و صدالبته جذابیت بصری آن را افزایش داده که همین عامل باعث جلب‌توجه و مخاطب‌های بیشتری می‌شود.

عكاسی آتلیه:

نکته بسیار مهمی که در تیوب‌های نقاشی با نور وجود دارد، منعطف بودن و سهولت در استفاده از آن‌هاست. همین‌که تیوب‌ها را در دست می‌گیرید و روشنشان می‌کنید ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای به ذهنتان خطور می‌کند که اگر آن‌ها را در عکاسی آتلیه به کار بگیرید، می‌توانید عکس‌هایی متفاوت، خلاقانه و سبکی جدید در عکاسی‌هایتان تجربه کنید.

استفاده خلاقانه از تیوب‌های نقاشی نور در حالتی که فضای استودیو یا آتلیه کاملاً تاریک باشد، می‌تواند خروجی و عکس‌های بی‌نظیری را به شما بدهد.

عكاسی زوج‌ها/ دونفری (Couple):

تکنیک تیوب‌های نقاشی با نور در عکس‌های دو نفره به‌خصوص عکاسی عروس بسیار جذاب و متفاوت است. چه در فضای باز و چه در آتلیه و استودیو. رنگ‌ها و نور‌ها تصویری به شما می‌دهند که حال و هوای کاملاً متفاوتی نسبت به عکس‌هایی با نورپردازی و ژست‌های معمول دارند. 

عكاسی هنری:

عکاسی هنری بسیار گسترده است و شامل موضوعات زیادی می‌شود.

  • عکس‌های شخصی
  • عکس‌های مفهومی و معناگرا
  • عکاسی با یک عنوان و تم مشخص
  • عکاسی مجموعه‌ای
  • و …

در تمام این عناوین، تیوب‌‌های نقاشی با نور قابل‌استفاده و با توجه به موضوع و هدف عکس‌ها، در رنگ‌های متنوع و ترکیبی موجود برای خرید هستند.

با استفاده از تیوب‌های نقاشی با نور، به‌تدریج و با به‌کارگیری خلاقیت‌ خودتان، در هر سبک و شاخه‌ای از عکاسی که در آن فعالیت می‌کنید، می‌توانید به سبک خاص خودتان برسید و از انعطاف و کاربرد بی‌نهایت این محصول در عکاسی لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22671
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم