نور ال ای دی نانلایت مدل Nanlite Forza 60B Bi-Color

نام تجاری:
  • نور Forza 60B همراه با رفلکتور
  •  کیف حمل
  • آداپتور برق
ادامه مطلبShow less
8,900,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۷/۳۰

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
24486
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی و خرید کیت نور ال ای دی نانلایت مدل Forza 60B

نور Forza 60B ساخته شده توسط شرکت Nanlite یک نور پرتابل با رابط کاربری ساده است که قابلیت‌های جالب‌توجهی در تنظیم رنگ و امکان راه‌اندازی با برق و باتری به همراه دارد. این کیت شامل نور Forza 60B Bi-Color، رفلکتور، آداپتور برق، درپوش محافظ، و یک کیف مخصوص برای نگهداری و حمل از نور است. روشنایی این نور در دمای رنگ ۵۶۰۰ درجه کلوین برابر با ۱۳۸۳۰ لوکس است.

در ساخت این نور از طراحی محبوب با رابط کاربری بسیار آسانی استفاده شده است. این محصول قابلیت تنظیم دمای رنگ از ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ درجه کلوین را در اختیار کاربر قرار داده تا بتوان میان این نور و نور محیط، هماهنگی ایجاد کرد. از دیگر خصوصیات قابل توجه این نور وجود استانداردهای بالای CRI96 و TLCI98 در آن است که موجب تولید نور باکیفیت و درنتیجه رندر رنگ دقیق در تصویربرداری شده است. شدت نور نیز در Forza 60B از ۰ تا ۱۰۰ درصد توان قابل تنظیم است و می‌توان تنظیمات را هم از روی محصول و هم از طریق کنترلر بی‌سیم که جداگانه می‌توان آن را تهیه کرد، اعمال کرد. علاوه بر این‌ها حالت‌های ویژه نور نیز ازجمله حالت CCT Loop، INT Loop، فلاش، ضربان، طوفان، تلویزیون، پاپاراتزی، شمع/آتش، لامپ خراب، آتش‌بازی، انفجار و جوشکاری در این نور پرتابل وجود دارد.

در این نور یک فن خنک‌کننده قابل کنترل وجود دارد. همچنین به لطف عرضه آداپتور مولتی ولتاژ همراه با این محصول، می‌توان آن را به همراه برق شهری در سراسر جهان از ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت، راه‌اندازی کرد. همچنین در صورت عدم دسترسی به برق می‌توان این نور را به همراه باتری‌های NP-F و یا باتری ۱۴.۸ ولتی مانت V راه‌اندازی کرد. نور Forza 60B به همراه پایه U شکل و ادوات نصب با استاندارد پنج‌هشتم اینچی عرضه می‌شود که به لطف وجود آن‌ها می‌توان نور را بر روی تمام پایه‌ نورهای استاندارد مانت کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
24486

مشخصات

کنترل قدرت خروجی
از صفر تا ۱۰۰ درصد توان
صفحه نمایش
دارد
دمای رنگ
۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ درجه کلوین
کنترل بی‌سیم
دارد
ابعاد (میلی‌متر)
۱۶۰x۶۶x۳۰
وزن (کیلوگرم)
۰.۵
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

سایر ویژگی‌ها

کنترل قدرت خروجی از صفر تا ۱۰۰ درصد توان
صفحه نمایش
دمای رنگ ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ درجه کلوین
کنترل بی‌سیم
ابعاد (میلی‌متر) ۱۶۰x۶۶x۳۰
وزن (کیلوگرم) ۰.۵

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم