کرین Secced مدل SC-SUPERJIB12

نام تجاری:
  • طول بوم: ۱۰ متر
  • حداقل و حداکثر ارتفاع بوم: ۶٫۹- و ۸٫۳ متر
  • تحمل وزن دوربین تا ۲۰ کیلوگرم
  • محدوده زاویه Tilt: ۵۵- تا ۴۵+ درجه
  • قابل‌استفاده برای دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای (ENG)
  • دارای ریموت
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9839
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

 

کرین‌‌ها از مجموعه تجهیزات حرکتی مخصوص فیلمبرداری بشمار می‌روند. در حقیقت همان استاندارد سه‌پایه را دارند ولی عملکرد به مراتب بهتر و البته متنوع‌تری را از خود ارائه می‌دهند. کرین‌ها از مجالس عروسی گرفته تا فیلم‌های سینمایی کاربرد داشته و به لطف استفاده از آن‌ها شاهد حرکت روان و بدون قطع تصویر دوربین هستیم. این وسیله کاربردی می‌تواند از ارتفاعی بالاتر از سطح زمین به حرکت درآمده و به آرامی به این سو و آن سو هدایت شود و تصاویری با پرسپکتیو فوق‌العاده را ثبت کند. با استفاده از کرین‌ها دوربین در جای مخصوص خود مستقر شده و فیلمبردار با اتصال کابل مخصوص مانیتور کرین به دوربین، کنترل زوایا و کادربندی تصویر را در دست می‌گیرد. همچنین با استفاده از دسته‌های کنترلی می‌توان حرکتی روان و لذت‌بخش دوربین را به هنگام تصویربرداری تجربه کرد.

این کرین ساخت شرکت Secced بوده و هد کرین آن کاملاً روان جابجا می‌شود و پاسخ‌گویی مناسبی به فرمان‌های حرکتی فیلمبردار از خود نشان می‌دهد که در حد و اندازه برندهای مطرح و گران قیمت این صنعت قرار می‌گیرد. اسلیپ رینگ نصب‌شده بر روی هد کرین برای Panning یا حرکت در راستای افقی کاربرد دارد و امکان انجام جابجایی هد کرین توسط ریموت را فراهم می‌‌کند.

حداکثر ارتفاع بوم (محل قرارگیری لنز دوربین) به ۸٫۳ متر و حداقل ارتفاع به ۶٫۹- متر می‌رسد. هد کرین دارای حداکثر تحمل وزن ۲۰ کیلوگرم بوده که برای نصب دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای (ENG) به همراه لنزهای متصل مناسب است. همان‌‌طور که در بالا گفته شد می‌توان هد کرین را در راستای افقی و عمودی (Pan/Tilt) جابجا کرد و همچنین سرعت حرکت و میزان روان بودن آن نیز قابل تنظیم است. زاویه حرکت در راستای عمودی یا همان Tilt بین ۵۵- تا ۴۵+ درجه می‌‌باشد.

کنترلر این کرین به‌گونه‌ای طراحی شده که برای کنترل دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای با لنز متصل فوجی و کانن کاملاً ایده آل است. برای مثال با این کنترلر می‌توان تنظیمات زوم، فوکوس، دیافراگم و یا سرعت زوم را انجام داد. همچنین قابلیتی دارد که به واسطه آن می‌توان زوم یا فوکوس را به حالت معکوس انجام داد.

از ویژگی‌های دیگر این کرین می‌توان به امکان قفل کردن هد کرین اشاره کرد و باعث امنیت بیشتر استفاده از آن می‌شود. طراحی ماژولار و همچنین نصب و را‌ه‌اندازی آسان آن از دیگر خصوصیاتی است که نمی‌توان از آن به سادگی عبور کرد. رابط مانت V قرار گرفته نیز باعث می‌شود تا بتوان بدون نیاز به منبع انرژی خارجی از این کرین استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9839
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم