Wacom Cintiq Pro 13 Creative Pen & Touch Display

نام تجاری:
  • سطح فعال ۳۰×۱۶.۵ سانتی‌متر
  • صفحه نمایش لمسی IPS ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰
  • ۸۱۹۲ درجه حساسیت نسبت به فشار قلم
  • فضای رنگی 78% Adobe RGB
  • قابلیت بازسازی ۱۶.۷ میلیون رنگ
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز و Mac
  • درگاه USB
  • به همراه قلم نوری Wacom Pen 2
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16167
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

تبلت‌های نوری یا تبلت‌های گرافیکی، دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند جایگزین ماوس برای طراحان و نقاشان دیجیتال شود. این تبلت‌ها امروزه در میان هنر‌مندان دیجیتال ابزاری بسیار کارآمد به حساب می‌آیند و توسط آن‌‌ها می‌توان اثر‌های هنری جذاب و مبتکرانه‌ای را خلق کرد. این تبلت‌ها سرعت عمل بسیار بالاتری را نسبت به ماوس در اختیار طراحان قرار می‌دهند و کشیدن خطوط و انحناها بسیار کنترل شده تر انجام می‌پذیرد. به علاوه، به لطف استفاده از این تبلت‌ها دقت در طراحی تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. همچنین در روتوش تصاویر می‌توان با آزادی عمل بیشتری عکس‌ها را اصلاح کرد و با توجه به اینکه این تبلت‌ها اغلب به میزان فشار وارده شده توسط قلم بر روی صفحه حساس هستند و پاسخ‌های متفاوتی به آن می‌دهند، می‌توان با تمرکز بیشتری بر روی جزئیات کار کرد. قابلیت حساسیت در برابر فشار قلم در تبلت‌های  Wacomبه نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر فضای طراحی دیجیتال به طراحی  بر روی کاغذ منجر شده است.

Cintiq Pro 13 Creative Pen & Touch Display نیز یکی از همین نوع تبلت‌ها می‌باشد که توسط Wacom طراحی شده و به یک نمایشگر لمسی ۱۳/۳ اینچی LED مجهز است. این نمایشگر دارای رزولوشنی معادل 1080 Full HD 190x بوده و قادراست طیف وسیعی از رنگ‌ها را بازسازی کند؛ بنابراین طرح‌ها و اسکچ‌هایی که بر روی این تبلت کشیده می‌شود، با دقت بسیار بالا و با گرادیان رنگی کاملاً پیوسته به نمایش در می‌آیند. Wacom برای هر چه نزدیک‌تر شدن فضای طراحی دیجیتال به طراحی با قلم و کاغذ، از یک نوع شیشه مات خاص بهره گرفته که بر روی نمایشگر قرار گرفته است. اگرچه که این تبلت نوری برخلاف بسیاری از تبلت‌های متداول از یک نمایشگر قدرتمند برخوردار است و برای طراحی نیازی به یک مانیتور یا نمایشگر خارجی نیست، ولی یک درگاه USB برای آن در نظر گرفته شده تا بتوان تبلت را به سیستم‌های مختلف متصل نمود.

در کنار Cintiq Pro 13 یک قلم نوری Wacom Pen 2 نیز عرضه می‌شود که از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. این قلم نسبت به نمونه قبلی خود از ۴ برابر حساسیت بیشتر در مقابل فشار، (۸۱۹۲ درجه سطح حساسیت) برخوردار است. این قلم به بدون باتری کار می‌کند و نیازی به شارژ مداوم آن نیست و نسبت به زاویه قرارگیری قلم بر روی تبلت نیز حساس است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16167
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم