قلم نوری Wacom مدل Intuos Pro Medium PTH-660-N

نام تجاری:
  • تبلت طراحی وکام
  • قلم Pro Pen 2 با عملکرد عالی
  • طراحی باریک و سبک
  • کیفیت ساخت بالا
  • ایده‌آل برای طراحان دیجیتال
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۶ ماه گارانتی سورین
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
25960
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه نقاشی دیجیتال (Digital painting)، گرافیک کامپیوتری و روتوش عکس فعالیت می‌کنند، به‌طور حتم با دیجیتایزرها (یا در اصطلاح متداول‌تر، قلم‌های نوری) Wacom آشنا هستند یا دستکم تعریف آن‌ها را شنیده‌اند. کمپانی ژاپنی Wacom که در کشور ما با نام‌های مانند (واکوم، وکوم و وکام) شناخته می‌شود، در حال حاضر مطرح‌ترین سازنده قلم‌های گرافیکی در جهان به شمار می‌رود.

این شرکت محصولات بسیار گران‌قیمت و حرفه‌ای را در این زمینه تولید و به بازار عرضه کرده است. اما Wacom علاوه بر محصولات رده-بالا، دیجیتایزرهایی هم دارد که برای کارهای ساده‌تر طراحی شده‌اند و با صرف هزینه‌ای کمتر می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. سری Intuos Pro در نام‌گذاری جدید محصولات این شرکت، اشاره به محصولات باکیفیت این شرکت دارد که معمولاً قیمت مناسب و امکانات خوبی برای کاربران تازه‌کار و سطح بالا دارند.

Intuos Pro Medium یک تبلت سایز متوسط از این کمپانی است که شما را در راه تبدیل شدن به یک طراح دیجیتال کمک خواهد کرد. البته لازم به اشاره است که این محصول با مدل نامبر PTH-660-N شناخته می‌شود که در حقیقت نسخه جدیدتر تبلت PTH-660 می‌باشد. قلم نوری که همراه این تبلت وجود دارد مدل Pro Pen 2 بوده و حساسیت بسیاری بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین خود تبلت نیز بسیار باریک و سبک بوده و حساسیت زیادی نسبت به لمس قلم دارد. بدین ترتیب با استفاده از این تبلت و قلم نوری می‌توان جزئیات یک طرح پیچیده دیجیتال را با ظرافت هرچه بیشتر ترسیم نمود.

ابعاد تبلت Intuos Pro Medium جدید دقیقاً برابر با 33.8x21.9x0.8 سانتی‌متر بوده و ۸ دکمه قابل تنظیم بر روی آن تعبیه شده است. همچنین صفحه تبلت از فناوری لمس چندگانه نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت طراحی هم با ویندوز ۱۰ و هم با سیستم‌عامل Mac OS سازگاری کامل دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
25960
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم