دوربین دیجیتال کانن مدل 90D همراه با لنز EF-S 18-135mm IS USM

نام تجاری:
  • دوربین کانن 90D همراه با لنز EF-S 18-135mm IS USM
  • حسگر ۳۲.۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS
  • فیلمبرداری 4K30p و Full HD 120p
  • نمایشگر لمسی با قابلیت چرخش
  • فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای کراس-تایپ
  • فوکوس Dual Pixel CMOS با ۵۴۸۱ نقطه فوکوس خودکار
  • عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم‌برثانیه
  • وای‌فای و بلوتوث داخلی
  • حسگر نورسنجی ۲۲۰۰۰۰ پیکسلی
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+2,010,000 تومان محصول)
مرجع:
20197
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(3)
توضیحات

بررسی دوربین کانن 90D

کانن 90D یک دوربین پیشرفته با امکانات قابل‌توجه در عکاسی و فیلم‌برداری است که دارای سرعت بالایی نیز هست.  حسگر بکار رفته در دوربین 90D دارای قطع APS-C و از نوع CMOS بوده که رزولوشن بالای ۳۲.۵ مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این حسگر نسبت به نسل قبلی خود دارای بهبود‌هایی بوده و از وضوح تصویر، رزولوشن و داینامیک رنج بهتری بهره می‌برد. حساسیت ایزو کنون 90D قابلیت افزایش تا ۲۵۶۰۰ را داشته که همین امر موجب شده تا در محیط‌های کم‌نور با کیفیت بالایی به عکاسی بپردازد. پردازنده به‌کاررفته در این دوربین از نوع DIGIC 8 بوده که در هماهنگی با حسگر دوربین، کانن 90D را قادر ساخته تا با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد. سرعت فیلم‌برداری این دوربین در حالت Full HD‌ نیز برابر با ۱۲۰ فریم‌برثانیه بوده که امکان فیلم‌برداری اسلوموشن را برای شما فراهم می‌کند. اما سرعت بالای این دوربین تنها به فیلم‌برداری محدود نشده و در حالت عکاسی هم قادر است تا با سرعت ۱۱ فریم‌برثانیه به‌صورت پیاپی عکاسی کند. 

دوربین کانن 90d

در صورت کار با منظره یاب اپتیکال 90D می‌توانید از سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای کراس-تایپ دوربین بهره ببرید که عملکردی سریع و دقیق را در شرایط نوری مختلف به شما ارائه می‌دهد. همچنین در عکاسی از سوژه‌های متحرک و عکاسی در محیط‌های کم‌نور نیز این کیفیت به قوت خود باقی خواهد ماند. در صورت استفاده از قابلیت Live-view و کادربندی با استفاده از نمایشگر دوربین، قادر خواهید بود تا از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS کانن 90D استفاده کنید که از ۵۴۸۱ نقطه فوکوس بهره می‌برد. این سیستم فوکوس در عکاسی و همچنین فیلم‌برداری عملکردی روان و طبیعی دارد و کیفیت فیلم‌برداری بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در تکمیل قابلیت‌های تصویر‌برداری کانن 90D می‌توان به نمایشگر لمسی آن اشاره کرد که دارای قابلیت چرخش به طرفین می‌باشد. این ویژگی دست کاربر را در کادربندی باز گذاشته و به او امکان کادربندی مناسب در زوایای مختلف و دشوار را می‌دهد. در کنار این نمایشگر منظره یاب pentapris, دوربین نیز کیفیت بسیار خوبی داشته و دید شفاف، روشن و واقعی‌ای به کاربر می‌دهد.

حداکثر سرعت شاتر دوربین فوق برابر با ۸۰۰۰/۱ ثانیه است. اما علاوه بر شاتر مکانیکی، قابلیت استفاده از شاتر الکترونیکی نیز برای شام فراهم بوده که در این حالت حداکثر سرعت ۱۶۰۰۰/۱ ثانیه را در اختیار خواهید داشت.

حسگر ۳۲.۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS

حسگر دوربین کانن 90d

استفاده از سنسور بسیار باکیفیت با رزولوشن بالای ۳۲.۶ مگاپیکسلی از نقاط قوت کانن ۹۰ دی بوده که آن را قادر به ثبت تصاویری با وضوح و شفافیت بالا کرده است. حساسیت ایزو این حسگر قابلیت افزایش از ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ را داشته و درعین‌حال از نویز کمی برخوردار است. بنابراین در محیط‌های با نور کم، می‌توانید بدون نگرانی با کیفیت بالایی به عکاسی بپردازید. ترکیب حسگر قدرتمند و پردازنده سریع، موجب شده تا دوربین فوق بتواند تا با کیفیت بسیار بالای 4K30fps و 1080p120fps به فیلم‌برداری پرداخته و در عکاسی نیز به‌صورت پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه به ثبت تصاویر بپردازد.

فوکوس خودکار Cross-Type و Dual Pixel

عکاسی با کانن 90D به لطف سیستم فوکوس پیشرفته آن امری لذت‌بخش است. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای کراس-تایپ تشخیص فازی بهره می‌برد که در صورت استفاده از منظره یاب اپتیکال دوربین این قابلیت در اختیار شما قرار دارد. این سیستم فوکوس موجب شده تا Canon 90D در شرایط نوری دشوار عملکردی سریع و دقیق داشته باشد و تا در محیط‌های کم‌نور تا -3EV نیز به‌خوبی بر روی سوژه فوکوس نماید. در صورت استفاده از مبدل‌های تله بر روی این دوربین برای دست‌یابی به فواصل کانونی طولانی‌تر، ۲۷ عدد از این نقاط فوکوس خودکار قابلیت عملکرد تا f/8 را داشته و نقطه فوکوس مرکزی dual cross-type دوربین نیز دقت بیشتری را در دیافراگم‌های بازتر در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی کراس تایپ حسگر ۹۰ دی موجب افزایش دقت دوربین در محیط‌های کم کنتراست شده و تعداد بالای این نقاط فوکوس موجب شده تا این دوربین برای عکاسی از سوژه‌های متحرک، ابزاری ایدئال باشد. استفاده از این نقاط فوکوس در ۴ ناحیه فوکوس خودکار میسر می‌باشد. این نواحی شامل موارد زیر هستند:

  •  فوکوس خودکار تک نقطه‌ای
  • Zone AF
  • Large Zone AF
  • فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای با تنظیم خودکار

در حالت فیلم‌برداری با کانن 90D و یا عکاسی در حالت Live View، فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS در اختیار شما خواهد بود. این سیستم دارای ۵۴۸۱ نقطه فوکوس قابل انتخاب است که عملکردی سریع و روان را در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگامی‌که در حال عکاسی با استفاده از نمایشگر دوربین هستید، این سیستم با دقت و سرعت بالایی عمل کرد و امکان بسیار خوبی برای عکاسی از سوژه‌های متحرک است. در حالت فیلم‌برداری نیز حالت Movie Servo AF موجب عملکرد رون و طبیعی سیستم فوکوس دوربین، بخصوص زمانی که فوکوس را بین سوژه‌ها یا فواصل مختلف جابه‌جا می‌کنید می‌گردد. در این حالت می‌توانید حساسیت فوکوس و همچنین اولویت آن را نیز تنظیم نمایید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید اولویت فوکوس را بر روی چهره قرار دهید. علاوه بر این، نمایشگر لمسی کنون ۹۰ دی به شما این امکان را می‌دهد تا به‌آسانی و تنها با لمس نمایشگر بتوانید سوژه موردنظر را انتخاب کرده و بر روی آن فوکوس نمایید. این سیستم در حالت فیلم‌برداری عملکرد بسیار خوبی برای تعقیب سوژه‌های تحرک به شما ارائه می‌دهد و موجب می‌شود تا بتوانید ویدئوهایی حرفه‌ای را تولید نمایید.

طراحی بدنه و امکانات

نمایشگر دوربین کانن 90d

در بخش پشتی کانن 90D نمایشگر LCD آن تعبیه شده که دارای قطر ۳ اینچی بوده و قابلیت استفاده لمسی را نیز دارد. این صفحه‌نمایش قابل چرخش بوده و به کاربر امکان کادربندی در زوایای گوناگون را می‌دهد. همچنین پشتیبانی آن از استفاده لمسی موجب سهولت کار کردن با دوربین، چه در منوها و چه در پروسه فوکوس کردن خواهد شد.

منظره یاب دوربین 90d

در بالای این نمایشگر منظره یاب اپتیکال دوربین قرار دارد که با بهره‌گیری از الگوی Pentaprism، وضوح و دقت بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این منظره یاب پوشش ۱۰۰ درصدی را ارائه می‌کند که موجب دقت بیشتر در عکاسی می‌گردد. علاوه بر این در هنگام استفاده، این منظره یاب قادر است تا اطلاعاتی همچون خطوط کادربندی، نقاط و حالت فوکوس، سطح الکترونیکی افقی و برخی دیگر از ویژگی‌های کمکی را به کاربر نمایش دهد. باتری دوربین از نوع LP-E6N کانن بوده که با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا ۱۳۰۰ شات انرژی دستگاه را تأمین نماید. 

در بخش ارتباطی، کانن 90D از وای فای داخلی بهره می‌برد که امکان انتقال تصاویر و حتی ویدئوها را برای کاربر فراهم کرده است. بدین ترتیب می‌توانید بدون اتصال سیمی و یا جدا نمودن کارت حافظه دوربین، آن را به دستگاه‌های متصل لینک کرده و اطلاعات خود را منتقل نمایید. علاوه بر این دوربین فوق از قابلیت بلوتوث نیز برخوردار است که موجب شده بتوانید دوربین را به موبایل و تبلت متصل کنید و علاوه بر استفاده از این دستگاه‌ها به‌عنوان ریموت، اطلاعات خود را نیز جابه‌جا نمایید. این امر از طریق استفاده از اپلیکیشن اختصاصی کانن موسوم به Canon Connect app امکان‌پذیر می‌باشد. حسگر نورسنجی دوربین نیز از ۲۲۰۰۰۰ نقطه نورسنجی خودکار بهره می‌برد که موجب افزایش دقت سیستم فوکوس و همچنین نورسنجی دوربین می‌گردد.

مقایسه Canon 90D با دوربین‌های مشابه کانن:

مدل سال معرفی حسگر سرعت عکاسی پیاپی ابعاد وزن
Canon 90D ۲۰۱۹ APS-C با رزولوشن ۳۳ مگاپیکسل ۱۱ 141x105x77mm ۷۰۱ گرم
Canon 80D ۲۰۱۶ APS-C با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل ۷ 139x105x79mm ۷۳۰ گرم
Canon 70D ۲۰۱۳ APS-C با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل ۷ 139x104x79mm ۷۵۵ گرم
Canon 60D ۲۰۱۰ APS-C با رزولوشن ۱۸ مگاپیکسل ۵ 145x106x79mm ۷۵۵ گرم
Canon 50D ۲۰۰۸ APS-C با رزولوشن ۱۵ مگاپیکسل ۶.۳ 146x108x74mm ۸۲۲ گرم
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20197

مشخصات

برند
Canon
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۶۹۶۰x۴۶۴۰
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۳۳
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۳۴
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱۶:۹
۴:۳
۳:۲
۱:۱
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
APS-C
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
۱۴٫۹ × ۲۲٫۳
پردازنده
Digic 8
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار
۱۰۰-۲۵۶۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۵۱۲۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۶
تعادل رنگ سفارشی
دارد
لرزش‌گیر
ندارد
کیفیت خروجی JPEG
Fine
Normal
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۴۵
ضریب فاصله کانونی
۱٫۶ برابر
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
کانن EF/EF-S
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۱۰۴۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
اپتیکال
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۰٫۹۵ برابر
پخش زنده
دارد
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی (ثانیه)
۱/۱۶۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
دارد
برد فلاش داخلی(متر)
۱۲٫۰۰
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
سلف-تایمر
دارد
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۱۱٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد
جبران نوردهی
±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی
±3 (3 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/2EV ، 1/3EV)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
4K
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4
H.264
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-II
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 2.0 | تا ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
HDMI
دارد
ارتباط بی‌سیم
دارد
توضیحات ارتباط بی‌سیم
وای‌فای
بلوتوث
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
دارد
ویژگی‌های ریموت‌کنترل
با‌سیم
بی‌سیم
از طریق تلفن هوشمند
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل شارژ LP-E6N از نوع لیتیوم یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۱۳۰۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
وزن با احتساب باتری (گرم)
۷۰۱
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۴۱ × ۱۰۵ × ۷۷
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
ضبط تایم‌لپس
دارد
حسگر چرخشی
دارد
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
سلام. بدنه این دوربین ساخت کجاست؟ و همین طور لنز؟ برای خرید میخاستم؟

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۶۹۶۰x۴۶۴۰
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۳۳
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۳۴
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹</br> ۴:۳</br> ۳:۲</br> ۱:۱
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر APS-C
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۱۴٫۹ × ۲۲٫۳
پردازنده Digic 8

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۱۰۰-۲۵۶۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۵۱۲۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۶
تعادل رنگ سفارشی
لرزش‌گیر
کیفیت خروجی JPEG Fine</br> Normal
فرمت فایل خام RAW

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۴۵
ضریب فاصله کانونی ۱٫۶ برابر
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز کانن EF/EF-S

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش LCD
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱۰۴۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب اپتیکال
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۹۵ برابر
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی (ثانیه) ۱/۱۶۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
برد فلاش داخلی(متر) ۱۲٫۰۰
قابلیت اتصال فلاش خارجی
سلف-تایمر
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۱۱٫۰
براکت تعادل رنگ
جبران نوردهی ±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی ±3 (3 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/2EV ، 1/3EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 4K
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4</br> H.264
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-II

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 2.0 | تا ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
HDMI
ارتباط بی‌سیم
توضیحات ارتباط بی‌سیم وای‌فای </br> بلوتوث
ورودی میکروفون
خروجی هدفون
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
ویژگی‌های ریموت‌کنترل با‌سیم</br> بی‌سیم</br> از طریق تلفن هوشمند

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری باتری قابل شارژ LP-E6N از نوع لیتیوم یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۱۳۰۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
وزن با احتساب باتری (گرم) ۷۰۱
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۴۱ × ۱۰۵ × ۷۷

سایر ویژگی‌ها

برند Canon
ضبط تایم‌لپس
حسگر چرخشی
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
1,340,000 تومان
  • حافظه جانبی SDXC
  • سرعت خوانش اطلاعات تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • کلاس ۱۰ و مناسب برای فیلم‌برداری با کیفیت 4K
  • مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب
  • قابل استفاده در دمای منفی ۲۵ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد
  • ضمانت مادام‌العمر

  • سه‌پایه مخصوص موبایل و دوربین‌های سبک
  • همراه با ریموت بلوتوثی برای کنترل موبایل
  • همراه با کابل شارژ ریموت
  • همراه با گیره نگهدارنده موبایل
  • تحمل وزن ۲ کیلوگرم
  • وزن ۶۰۰ گرمی
  • حداقل ارتفاع ۴۳ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع ۱۲۵ سانتی‌متر
750,000 تومان
  • حافظه جانبی SDXC
  • سرعت خوانش اطلاعات تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • کلاس ۱۰ و مناسب برای فیلم‌برداری با کیفیت 4K
  • مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب
  • قابل استفاده در دمای منفی ۲۵ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد
  • ضمانت مادام‌العمر

3,190,000 تومان
  • نور ثابت LED
  • توان 12 وات
  • حداکثر روشنایی 750 لومن
  • دارای باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌امپر ساعت
  • قابلیت استفاده به‌عنوان پاوربانک
  • دارای خروجی USB روی بدنه
  • دارای نمایشگر OLED
  • فول رنگ ۰ تا ۳۶۰ درجه (HSI)
  • بدنه فلزی
1,300,000 تومان
  • پشتیبانی از اتصال‌های USB 3.0 و USB 2.0
  • مجهز به درگاه‌های CF،SDHC و SDXC
  • درگاه M2/microSD, MS PRO/XC/MS DUO
  • پشتیبانی از کارت‌های حافظه با فرمت SDHC UHS-1 و SDXC HHS-1
  • پشتیبانی از کارت‌های حافظه با فرمت  UDMA6/UDMA7 CF, MSXC
  • به همراه نرم‌افزار بازیابی اطلاعات RecoveRx

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم