دوربین دیجیتال کانن مدل 850D - بدنه

نام تجاری:
  • حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسلی APS-C
  • پردازشگر تصویر DIGIC 8
  • نمایشگر لمسی ۳ اینچی
  • فیلم‌برداری 4K24p
  • لرزشگیر دیجیتال ۵ محوره برای فیلم‌برداری

ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+1,200,000 تومان محصول)
مرجع:
20856
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

معرفی کانن 850D

کانن 850D یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که قصد ورود به دنیای عکاسی و دوربین‌هایی دیجیتال را دارند؛ در عین حال اما دارای قابلیت‌هایی است که آن را مناسب استفاده‌های حرفه‌ای تر نیز می‌سازد. بصورت خلاصه این محصول را می‌توان یک دوربین همه‌کاره با قابلیت‌های بسیار خوب در بخش عکاسی و فیلم‌برداری دانست.

حسگر بکاررفته در این دوربین از نوع CMOS بوده و دارای رزولوشن ۲۴.۱ مگاپیکسل می‌باشد. این حسگر دارای قطع APC-C بوده و در کنار آن از یک پردازشگر تصویر DIGIC 8 استفاده شده است. ترکیب این حسگر و پردازنده، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K را برای کانن 850D فراهم کرده است. بازه حساسیت ایزو این دوربین بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قابل‌تنظیم است که استفاده از دوربین را در شرایط مختلف نوری ممکن ساخته است. در بخش فوکوس نیز از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF در این دوربین بهره گرفته شده که از فوکوس خودکار تشخیص فازی استفاده کرده که عملکردی سریع، دقیق و روان، هم در عکاسی و هم فیلم‌برداری دارد. این سیستم، هنگام استفاده از منظره‌یاب اپتیکال دوربین، ۴۵ نقطه فوکوس کراس‌تایپ را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

در بخش پشتی کانن 850D نمایشگر ۳ اینچی آن قرار دارد که دارای پنل لمسی و قابلیت چرخش بوده و از رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه برخوردار است. امکان چرخش نمایشگر، کادربندی در شرایطمختلف را برای این دوربین ممکن کرده است و حتی امکان فیلم‌برداری سلفی را نیز به آن داده است. علاوه بر این، دوربین فوق دارای وای‌فای، بلوتوث و NFC داخلی نیز هست که برای انتقال اطلاعات و همچنین اتصال دوربین به دستگاه‌های هوشمند می‌توانید از ان استفاده کنید.

حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده تصویر DIGIC 8

همانطور که گفته‌شد، این دوربین از یک حسگر با قطع APS-C استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۲۴.۱ مگاپیکسل است و در کنار آن، از پردازشگر تصویر DIGIC 8 استفاده شده که عملکرد سریع، قدرتمند و دقیقی را برای دوربین به‌همراه داشته است. همچنین موجب شده تا بازه حساسیت ایزو دوربین گسترده بوده و از ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قابلیت تنظیم را داشته باشد. این میزان در حالت افزایش‌یافته تا ۵۱۲۰۰ نیز افزایش خواهد یافت. ترکیب حسگر و پردازنده قوی امکان فیلم‌برداری 4K را برای آن به ارمغان آورده و موجب شده تا سرعت دوربین در عکاسی پیاپی، برابر با ۷ فریم بر ثانیه باشد.

سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای کراس‌تایپ و Dual Pixel CMOS

سیستم فوکوس کارآمد، ویژگی مشترک تمامی دوربین‌های باکیفیت و قدرتمند است. کانن نیز بخوبی از این نکته آگاه بوده و در 850D از یک سیستم فوکوس خودکار با ۴۵ نقطه کراس-تایپ تشخیص فازی استفاده کرده است. این سیستم عملکرد بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف برای این دوربین فراهم کرده است. طراحی کراس-تایپ سنسورها، دقت بالایی را در شرایط کم‌کنتراست و مواقعی که شرایط نوری محیط پیچیده است برای دوربین به‌همراه داشته است. همچنین ۴۵ نقطه فوکوس دوربین، پوشش خوبی را روی کادر در اختیار کاربر قرار داده که برای تعقیب سوژه‌ها و کار با سوژه‌های متحرک بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین این سیستم فوکوس، قادر به اولویت‌بندی چهره‌ها نیز هست تا عملکرد بهتری را در فوکوس خودکاربه کاربر ارائه دهد.

زمانی که در حال فیلم‌برداری بوده و یا از حالت Live View دوربین استفاده می‌کنید، دوبین از سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF استفاده می‌کند که عملکردی روان و سریع، همانند دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای را برای 850D به همراه خواهد داشت. همچنین در زمان عکاسی نیز این قابلیت، امکان فوکوس بهتری را برای سوژه‌هایی که متحرک هستند در اختیار کاربر قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های این سیستم می‌توان به قابلیت تشخیص چشم سوژه اشاره کرد که فوکوس روی چشم را در اولویت قرار خواهد داد. زمانی هم که در حال فیلم‌برداری هستید، حالت Movie Servo AF فوکوسی روان و طبیعی را برای این دوربین فراهم میکند. همچنین می‌توانید تا با استفاده از نمایشگر لمسی دوربین، بصورت لمسی نیز فوکوس کنید.

فیلم‌برداری UHD 4K

علاوه بر توانایی‌های خوب در بخش عکاسی، کانن 850D دارای امکانات بسیار مناسبی در فیلم‌برداری نیز هست. این دوربین قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن UHD 4K و با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه است که برای دوربینی در این رده، ویژگی بسیار قابل‌توجهی است. علاوه بر این، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن Full HD و HD نیز برای این دوربین وجود دارد. همچنین این دوربین می‌تواند از ویدئوها بصورت عمودی نیز خروجی دهد که برای ولاگرها و تولید کنندگان محتوای شبکه‌های اجتماعی، ویژگی مهم و کاربردی‌ای است.

بهلطف سیستم فوکوس خودکار قوی، در زمان فیلم‌برداری، فوکوسی سریع، دقیق و روان را در اختیار خواهید داشت و نمایشگر لمسی دوربین نیز، کنترل بسیار خوبی را در زمان فیلم‌برداری به کاربر می‌دهد. همچنین یک لرزشگیر دیجیتال نیز به‌هنگام فیلم‌برداری در دسترس کاربر خواهد بود که می‌توانید از آن برای کاهش اثرات ناشی از لرزش دست و دوربین استفاده کنید. برای ضبط باکیفیت صدا نیز، یک وروی میکروفن برای اتصال میکروفن‌ها اکسترنال حرفه‌ای، روی بدنه دوربین وجود دارد.

طراحی بدنه و اتصلات بی‌سیم

نمایشگر ۳ اینچی لمسی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه و قابلیت چرخش. این نمایشگر کنترل خوبی روی دوربین و تنظیمات آن به کاربر می‌دهد  و قابلیت چرخش آن، امکان کادربندی از زوایای گوناگون را برای آن ممکن خواهد ساخت.

منظره‌یاب دوربین از نوع اپتیکال بوده و تصویری واضح و شفاف دارد.

وای‌فای داخلی امکان هب‌استراک‌گذاری فیلم و عکس‌های ثبت‌شده با دوربین را با دستگاه‌های هوشمند می دهد.

بلوتوث دوربین، امکان به اشتراک‌گذاری فابل‌ها و همچنین کنترل بی‌سیم دوربین را فراهم می‌کند

سایر ویژگی‌های دوربین

حسگر ۲۲۰۰۰۰ پیکسلی نوردهی خودکار، امکان نورسنجی دقیق‌تر و همچنین فوکوس خودکار باکیفیت‌تری را برای دوربین فراهم کرده است و امکان تعقیب رنگ‌ها را برای تشخیص دقیق‌تر رنگ‌های پوست ممکن ساخته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20856
نظر(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
من برای شروع عکاسی گرفتم این دوربین رو، برای کسی که هیچی بلد نیست شاید یکم زیادی باشه ولی بعد از یه مدت که دیگه راه افتادین احتاج به دوربین بهتر دارین و این مدل کامل جواب میده، در کل از انتخابم راضیم

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم