دوربین دیجیتال کانن مدل 1D X Mark III

نام تجاری:
  • حسگر ۲۰.۱ مگاپیکسلی فول‌فریم CMOS
  • پردازشگر تصویر DIGIC X
  • سیستم فوکوس خودکار ۱۹۱ نقطه‌ای EOS iTR AF
  • فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS با ۵۲۵ ناحیه قابل انتخاب
  • عکاسی پیاپی با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+8,730,000 تومان محصول)
مرجع:
21024
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
توضیحات

معرفی دوربین دیجیتال کانن EOS-1D X Mark III

کانن 1D x Mark III همانند نسل‌های قبلی خود، پرچم‌دار دوربین‌های DSLR کمپانی کانن است و به‌راستی‌که شایسته این عنوان نیز می‌باشد. این دوربین دارای یک حسگر فول‌فریم با رزولوشن ۲۰.۱ مگا پیکسل است که از نوع CMOS می‌باشد. در کنار این حسگر از یک پردازشگر تصویر قدرتمند DIGIC X استفاده شده است که 1Dx III را قادر به عکاسی پیاپی با سرعت فوق‌العاده ۲۰ فریم بر ثانیه نموده است. برای دست‌یابی به این سرعت بالا، کانن از یک سیستم فوکوس خودکار بسیار پیشرفته در این دوربین بهره گرفته که امکان فوکوس بر روی سوژه را در سریع‌ترین زمان، ممکن می‌سازد.

معرفی دوربین کانن 1d x Mark iii

قابلیت‌های دوربین به این موارد محدود نبوده و ویژگی‌های قابل‌توجه دیگری نیز در آن تعبیه شده است. حساسیت ایزو این دوربین از ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ قابلیت تغییر دارد. همچنین در زمان فیلم‌برداری می‌تواند با کیفیت DCI 4K به ضبط ویدئو بپردازد. به‌این‌ترتیب، علاوه بر عکاسی، کانن 1D X Mark III در فیلم‌برداری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. بهره‌گیری از سیستم فوکوس پیشرفته، تأثیر خود را در فیلم‌برداری نیز نشان داده و در این حالت نیز فوکوس دقیق و باکیفیت را در اختیار خواهید داشت.

حسگر تصویر و پردازشگر کانن 1Dx Mark III

حسگر به‌کاررفته در این دوربین مجدداً طراحی شده و از نوع CMOS و دارای رزولوشن ۲۰.۱ مگاپیکسل می‌باشد. در کنار این دوبین از یک پردازشگر DIGIC X ساخت کانن بهره گرفته شده علاوه بر سرعت، کیفیت بسیار بالایی نیز برای آن به همراه داشته است. همچنین حسگر تصویر دارای یک فیلتر Low Pass می‌باشد که به افزایش وضوح  و کیفیت خروجی تصویر کمک بسیاری کرده است. ترکیب حسگر و پردازشگر قدرتمند، موجب شده است تا کانن 1Dx III ، قادر به عکاسی پیاپی با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه در زمان استفاده از Live View، و ۱۶ فریم بر ثانیه در زمان عکاسی با استفاده از منظره یاب باشد. همچنین بافر آن اجازه دریافت پیاپی تصاویر را تا ۱۰۰۰ فریم به‌صورت raw+JPEG به شما خواهد داد. بنابراین به‌خوبی از پس تمامی شرایطی که در آن نیاز به سرعت بالای عکاسی باشد بر خواهد آمد.

سیستم فوکوس خودکار پیشرفته در Canon 1D X III

سیستم فوکوس Canon 1dx Mark iii

فوکوس خودکار قدرتمند و سریع، یکی از مهم‌ترین عوامل در عکاسی با سرعت بالا است. ازاین‌رو کانن نیز در این زمینه برای کانن 1Dx سنگ تمام گذاشته است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین ترکیبی از سیستم فوکوس خودکار EOS iTR AF X و فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS است.

سیستم EOS iTR AF X از ۱۹۱ نقطه فوکوس برخوردار است که دقت و سرعت بالایی را برای فوکوس به ارمغان خواهند آورد. از این ۱۹۱ نقطه، ۱۵۵ عدد از آن‌ها از نوع کراس تایپ بوده که باعث فوکوس باکیفیت در شرایط نوری مختلف شده و عملکرد سیستم را در عکاسی از سوژه‌های مختلف بهبود داده است. همچنین این سیستم از تکنولوژی Deep Learning نیز برخوردار است که موجب بهبود عملکرد در عکاسی از سوژه‌های خاص می‌گردد؛ همانند تشخیص سر و تشخیص صورت.

زمانی که در حال فیلم‌برداری و یا عکاسی در حالت Live View با این دوربین باشید، سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS به شما تضمین می‌دهد که از فوکوسی دقیق و باکیفیت برخوردار خواهید بود. این سیستم دارای ۳۸۶۹ نقطه فوکوس قابل انتخاب به‌صورت دستی همراه با ۵۲۵ پوزیشن خودکار می‌باشد که عملکردی سریع و روان را از خود به نمایش می‌گذارد.

فیلم‌برداری DCI 4K و 5.5K Raw

همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، توانایی‌های  کانن 1Dx III به عکاسی محدود نبوده و در فیلم‌برداری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این دوربین قادر است تا با کیفیت DCI 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و رنگ 10-bit 4:2:2 به فیلم‌برداری بپردازد. این مشخصات برای حالت 5.5K Raw نیز به قوت خود باقی خواهند ماند. فیلم‌برداری DCI 4K هم در حالت فول سنسور و هم رد حالت کراپ سنسور در دسترس شما خواهد بود. علاوه براین، فیلم‌برداری با کیفیت FullHD نیز با استفاده از این دوربین ممکن است که در این حالت می‌توانید با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه به ضبط ویدئو بپردازید. بدین ترتیب امکان ضبط ویدئو اسلوموشن را نیز در اختیار خواهید داشت.

طراحی بدنه دوربین کانن 1Dx Mark III

طراحی بدنه کانن ۱ دی ایکس ۳

ساختار بدنه این دوربین همان‌طور که انتظار می‌رود بسیار مستحکم و یکپارچه است. شاسی آن از منیزیوم ساخته شده تا در عین استحکام بالا، دارای وزن کمی نیز باشد. علاوه براین، بدنه دوربین در برابر شرایط محیطی مقاوم است. بنابراین نگرانی‌ای از بابت نفوذ آب و یا گردوغبار به داخل آن نخواهید داشت. در بخش پشتی دوربین نمایشگر ۳.۲ اینچی لمسی آن تعبیه شده که از یک پنل LCD با رزولوشن ۲.۱ میلیون نقطه برخوردار است. برای ذخیره‌سازی،ِ کانن 1Dx از دو درگاه CFexpress Type B برخوردار است تا جواب گوی سرعت بالای این دوربین و حجم بالای اطلاعات دریافتی آن باشند. از دیگر قابلیت‌های دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وای‌فای، بلوتوث و GPS داخلی
  • قابلیت افزودن تگ‌های IPTC به فایل‌ها
  • ورودی میکروفن و خروجی هدفون
  • درگاه USB-C
  • درگاه mini HDMI
  • پورت اترنت
  • سازگار با انتقال‌دهنده بی‌سیم WFT-E9A
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21024
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
ما هیچ ما نگاه

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم