دوربین کانن EOS 5D Mark IV به همراه لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM

نام تجاری:
  • حسگر فول‌فریم از نوع CMOS با رزولوشن ۳۰.۴ مگاپیکسل
  • پردازشگر تصویری DIGIC 6+
  • صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی از نوع LCD با دقت نمایش ۱.۶۲ میلیون نقطه
  • قابلیت فیلم‌برداری DCI 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
  • دارای ۶۱ نقطه فوکوس
  • ایزوی ۳۲۰۰۰ و قابل افزایش تا ۱۰۲۴۰۰
  • امکان عکاسی پی‌در‌پی تا ۷ فریم بر ثانیه
  • مجهز به GPS و وای‌فای داخلی
  • به همراه لنز Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM
ادامه مطلبShow less
169,500,000 تومان
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+5,085,000 تومان محصول)
مرجع:
12599
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کانن 5D Mark IV جزو آن دسته از دوربین‌هایی بشمار می‌رود که مدت‌ها انتظار رونمایی آن را می‌کشیدیم. این دوربین٬ چهار سال پس از 5D Mark III معرفی شد و با نگاهی به مشخصات فنی آن می‌توان دریافت که کانن عزم خود را برای تکرار محبوبیت و موفقیت نسل قبلی خانواده 5D جزم کرده است.

حسگر و پردازشگر تصویری

5D Mark IV به یک حسگر فول‌فریم از نوع CMOS مجهز شده است که تفکیک‌پذیری ۳۰.۴ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. علاوه بر این٬ پردازشگر تصویری DIGIC 6+ در قلب این دوربین جای گرفته تا تمام پردازش‌های مورد نیاز در دوربین با سرعت و دقت فوق‌العاده‌ای صورت پذیرد.5D Mark IV از دامنه حساسیت ایزوی ۱۰۰-۳۲۰۰۰ بهره می‌برد که البته امکان افزایش آن تا ۵۰-۱۰۲۴۰۰ نیز فراهم است. به این ترتیب توسط این دوربین می‌توان در محیط‌های کم‌نور٬ عکس‌هایی با روشنایی و شارپنس مطلوب و حداقل نویز را به ثبت رساند. از دیگر ویژگی‌های این DSLR رده بالای حرفه‌ای می‌توان به امکان نورسنجی توسط یک حسگر ۱۵۰۰۰۰ پیکسل RGB اشاره داشت. این حسگر از قابلیت تشخیص چهره سود می‌برد و می‌توان نورسنجی مناسبی را در شرایط نوری مختلف از آن انتظار داشت. ویژگی‌ دیگری که در این دوربین نسبت به مدل پیش از خود بهبود یافته٬ سرعت ثبت عکس آن است. با 5D Mark IV می‌توان در حالت عکاسی پی‌در‌پی با سرعت ۷ فریم بر ثانیه عکاسی کرد که برای عکاسان خبری و ورزشی بیشترین کاربرد را دارد. وجود توازن میان قابلیت‌های فنی این دوربین کانن به گونه‌ای برقرار شده که آن را هم برای عکاسی از جشن‌های عروسی ایده آل کرده است و هم برای عکاسی چشم‌انداز و منظره می‌تواند جزو اصلی‌ترین گزینه‌های خرید محسوب شود.

سیستم فوکوس خودکار

کانن با بهره‌گیری از یک مکانیسم پیشرفته برای فوکوس خودکار 5D Mark IV موفق شده است تا تجربه فوکوس خودکاری دقیق و سریع را برای کاربران این دوربین فراهم آورد. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار مشبک با ۶۱ نقطه فوکوس از نوع تشخیص فازی بهره می‌برد که ۴۱ نقطه آن از نوع کراس می‌باشد و بدون شک از نقاط قوت 5D Mark IV بشمار می‌رود. لازم به اشاره است که نقاط مرکزی این سیستم فوکوس خودکار می‌توانند عملکرد دقیق و مطلوب خود را در شرایط نوری ضعیف – تا -3 EV – نیز حفظ کنند.

علاوه بر ویژگی‌های فوق که برای دنبال کردن هرچه دقیق‌تر سوژ‌های متحرک توسط 5D Mark IV کاربرد دارد٬ هنگام استفاده از Live View و همچنین هنگام فیلم‌برداری می‌توان از فوکوس خودکار با پیکسل‌های دوگانه بهره‌مند گردید. نحوه عملکرد این ویژگی به این صورت است که برای فوکوس سریع‌تر و با دقت بیشتر٬ تا ۸۰ درصد از فوکوس خودکار تشخیص فازی استفاده می‌کند. یکی از اصلی‌ترین مزایای این ویژگی٬ بدون شک تجربه فوکوس نرم هنگام فیلم‌برداری است. علاوه بر این٬ حال که 5D Mark IV از یک نمایشگر لمسی برخوردار است٬ کاربران آن می‌توانند با لمس مستقیم صفحه نمایش٬ فوکوس را تنظیم کنند.

قابلیت فیلم‌برداری DCI 4K

توانایی‌های 5D Mark IV تنها به عکس‌برداری محدود نمی‌شود و این دوربین در زمینه رکورد ویدئو نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 5D Mark IV اولین دوربین DSLR کانن می‌باشد که از قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K برخوردار است. با استفاده از این دوربین می‌توان ویدئوهای DCI 4K با رزولوشن 4096x2160 را با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه رکورد کرد. علاوه بر این٬ توسط 5D Mark IV قادر خواهید بود تا به ضبط فیلم‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی 1080p با حداکثر سرعت ۶۰ فریم٬ و فیلم‌های اچ‌دی 720p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه بپردازید که برای خلق ویدئوهای اسلو-موشن بسیار کاربردی خواهد بود. بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که هنگام فیلم‌برداری 4K٬ عمق رنگی ۸ بیت را شاهد هستیم. همچنین هنگام بازپخش ویدیوهای 4K بر روی نمایشگر لمسی دوربین٬ می‌توان عکس‌های ۸.۸ مگاپیکسلی از دل فیلم استخراج کرد و در حافظه دوربین ذخیره نمود.

لازم به اشاره است که می‌توان ویدئوهای فول اچ‌دی فشرده‌نشده را از طریق درگاه HDMI تعبیه شده بر روی بدنه دوربین به صورت مستقیم بر روی یک حافظه جانبی ذخیره کرد. برای رکورد ویدئوهای فول اچ‌دی از تمام سطح حسگر برای تصویربرداری استفاده می‌شود٬ این در حالی است که هنگام فیلم‌برداری 4K٬ برش 1.74x سطح حسگر برای این منظور به کار گرفته می‌شود. برای ضبط صدا هنگام‌ فیلم‌برداری٬ کم‍پانی کانن یک میکروفون استریوی داخلی را در 5D Mark IV قرار داده است. با این وجود افرادی که قصد استفاده از یک میکروفون جانبی را دارند٬ قادر خواهند بود تا میکروفون دلخواه خود را از طریق جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون تعبیه شده به این دوربین متصل کنند که در این صورت امکان مانیتورینگ و نظارت همزمان بر روی صدای در حال ضبط نیز میسر است.

Dual Pixel RAW

یکی از مشخصه‌های قابل توجه این دوربین حرفه‌ای کانن را می‌توان پشتیبانی از Dual Pixel RAW عنوان کرد. به لطف برخورداری از این ویژگی می‌توان تمام اطلاعات آرایش و معماری پیکسل‌ها را که قابل انتقال هستند از حسگر استخراج نموده و ذخیره نمود. به این ترتیب پس از به ثبت رساندن عکس٬ می‌توان با آزادی عمل بسیار بیشتری به ویرایش و تغییر تنظیمات آن پرداخت. از میان تنظیماتی که امکان تغییر آن‌ها فراهم خواهد آمد٬ می‌توان به تنظیمات مربوط به نقاط فوکوس و یا حتی کاهش اثر ghosting بر روی عکس‌های اشاره داشت.

طراحی بدنه

در ساخت بدنه 5D Mark IV از آلیاژ منیزیم بهره گرفته شده که دوام و استحکام بالایی را به آن بخشیده است. همچنین این دوربین در برابر نفوذ گردوغبار و آب مقاومت بالایی دارد که امکان استفاده از آن در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف را به همراه دارد. کانن دوربین 5D Mark IV خود را به یک نمایشگر ۳.۲ اینچی لمسی از نوع LCD مجهز ساخته که دقت نمایش ۱.۶۲ میلیون نقطه را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از ویژگی ضد انعکاسی بهره می‌برد که استفاده از آن در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم خورشید را آسان‌تر می‌کند. رابط کاربری لمسی این صفحه نمایش سبب شده تا بتوان به راحتی بر روی فوکوس و تنظیمات آن کنترل داشت و لذت بیشتری را هنگام گشت‌و‌گذار در منوهای مختلف دوربین تجربه کرد.
لازم به اشاره است که یک دکمه تغییر حالت فوکوس خودکار در زیر جویستیک پشتی جای گرفته که راحتی و سرعت بیشتر هنگام تغییر وضعیت AF را به همراه دارد. این دوربین از دو درگاه CompactFlash و SD بهره می‌برد که ظرفیت موجود برای ثبت عکس و رکورد ویدئوهای مختلف را افزایش می‌دهد. لازم به اشاره است که وجود یک سیستم لرزشگیر آینه در این دوربین٬ کمک شایانی به کنترل و برطرف کردن لرزش‌های مکانیکی کرده و این اطمینان را می‌دهد تا شارپنس بالای تصاویر هنگام عکاسی پی‌در‌پی و نوردهی طولانی مدت حفظ شود.

دیگر ویژگی‌ها

در داخل بدنه 5D Mark IV٬ یک ماژول GPS تعبیه شده که برای برچسب زدن موقعیت جغرافیایی بر روی عکس‌های به ثبت رسیده کاربرد دارد. علاوه بر این٬ دوربین 5D Mark IV به وای‌فای و NFC داخلی مجهز شده است که با استفاده از آن می‌توان به صورت بی‌سیم٬ عکس‌ها و ویدئوهای گرفته شده را از دوربین به دیگر دستگاه‌ها انتقال داد. همچنین می‌توان کنترل برخی تنظیمات دوربین از این طریق در دست گرفت.

این کیت به همراه لنز Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM عرضه می‌‌شود.

لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM کانن به طور اختصاصی برای دوربین‌های فول فریم با مانت EF کانن طراحی و ساخته شده است. با این وجود می‌توان از این لنز برای دوربین‌هایی با حسگر سایز APS-C نیز بهره گرفت که در این صورت فاصله کانونی معادل 168-38.4 میلی‌متر را ارائه می‌دهد. حداکثر بازشدگی دیافراگم F/4 این لنز کانن سبب شده تا بتوان در شرایط نوری ضعیف و محیط‌های کم‌نور نیز عکس‌هایی با روشنایی مطلوب را به ثبت رساند. این لنز به موتور فوکوس خودکار اختصاصی کانن موسوم به USM مجهز شده است که به صورت شناور پیاده سازی شده و به لطف الگوریتم‌های پیچیده و بهبود یافته، تجربه فوکوس خودکاری دقیق، سریع و بی‌صدا را برای کاربران خود به همراه دارد. همچنین امکان بهره‌گیری از فوکوس دستی نیز در همه شرایط وجود دارد و به این ترتیب می‌توان فوکوس دقیق‌تری بر روی سوژه داشت. یکی از بارزترین ویژگی‌های این لنز کانن را می‌توان بهره‌مندی از یک لرزشگیر اپتیکال با عملکردی فوق‌العاده دانست. این لرزشگیر، تکان‌های ناشی از لرزش دست و دوربین را تا ۴ استاپ کنترل و برطرف کرده و به ثبت عکس‌هایی با شارپنس و وضوح بالا کمک شایانی می‌کند.

از آنجایی که این لنز از سری لنزهای خانواده L کانن بشمار می‌رود، پس می‌توان ساختار اپتیکی بسیار دقیق و باکیفیتی را از آن انتظار داشت. همیشه کانن در ساخت این سری از لنزهای خود دقت و وسواس مضاعفی را به خرج می‌دهد. لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت سازنده در پیاده‌سازی بخش اپتیکی این لنز خود از ۱۷ عدسی در ۱۲ گروه مختلف بهره گرفته که در میان آن‌ها چهار عدسی از نوع GMo Ashpherical نیز وجود دارد. استفاده از عدسی‌های نام‌برده شده در ساختار اپتیکی این لنز سبب شده تا اعوجاج‌های رنگی در سراسر محدوده بزرگنمایی به حداقل رسیده و عکس‌هایی تماماً شارپ را شاهد باشیم. علاوه بر این، پوشش Air Sphere سطح عدسی‌های لنز سبب شده تا از بازتاب‌های داخلی جلوگیری به عمل آمده و عبور یکنواخت نور را از میان عدسی‌های آن شاهد باشیم که در این صورت احتمال مواجه با پدیده‌های flare و ghosting به حداقل می‌رسد. البته کمپانی کانن به این موارد بسنده نکرده و با پوشش فلورین سطح خارجی عدسی بیرونی لنز، تمیز کردن آن را بسیار راحت کرده است.

از آنجایی که عکاسان حرفه‌ای قرار است از این لنز برای مقاصد عکاسی مختلفی استفاده کنند، کمپانی کانن این لنز را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تا حد زیادی مقاوم کرده است. به این ترتیب می‌توان از آن در شرایط محیطی و آب‌و‌هوایی مختلف با خیالی کاملاً آسوده بهره برد. لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM دارای دیافراگمی ۱۰ تیغه با لبه‌های مدور است که برای خلق عکس‌هایی با پس‌زمینه محو و بوکه زیبا کاملاً ایده آل است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
12599

مشخصات

برند
Canon
تاریخ عرضه کالا
۱۳۹۵/۶/۴
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
SLR سایز متوسط
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۴۴۸۰ × ۶۷۲۰
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۳۰
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۳۲
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱۶:۹
۴:۳
۳:۲
۱:۱
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
۲۴ × ۳۶
پردازنده
+DIGIC 6
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار
۱۰۰-۳۲۰۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۱۰۲۴۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۶
تعادل رنگ سفارشی
دارد
لرزش‌گیر
ندارد
کیفیت خروجی JPEG
Fine
Normal
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
ویژگی‌های فوکوس خودکار
Contrast Detect Sensor | حسگر تشخیص کنتراست
Phase Detect | تشخیص فاز
Multi-area | چندگانه
Center | مرکزی
Selective single-point | تک نقطه انتخابی
Tracking | دنبال کننده
Single | تکی
Continuous | مداوم
Touch | لمسی
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۶۱
ضریب فاصله کانونی
۱ برابر
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
EF کانن
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳٫۲
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
ندارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۱۶۲۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
اپتیکال | Pentaprism
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۰٫۷۱ برابر
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
ندارد
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
توضیحات فلاش خارجی
اتصال از طریق کفشک رو‌دوربینی
درگاه سینک فلاش
سلف-تایمر
دارد
زمان انتخابی برای سلف‌تایمر
۲ یا ۱۰ ثانیه
سفارشی
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۷٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد
حالات نورسنجی
Multi | چندگانه
Center-weighted | متنوع
Spot | نقطه‌ای
Partial | جزئی
جبران نوردهی
±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی
±3 (2،3،5،7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/2EV ، 1/3EV)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
قابلیت فیلم‌برداری
دارد
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
4K
سایر تفکیک‌پذیری‌ها
۲۱۶۰ × ۴۰۹۶ | ۲۹٫۹۷، ۲۴ و ۲۳٫۹۸ فریم بر ثانیه
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ | ۵۹.۹۴، ۲۹٫۹۷، ۲۴ و ۲۳٫۹۸ فریم بر ثانیه
۷۲۰ × ۱۲۸۰ | ۱۱۹.۹ فریم بر ثانیه
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4
Motion JPEG
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
مونو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
توضیحات فیلم‌برداری
۸.۸ مگاپیکسل در حالت فیلم‌برداری 4K
پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ALL-I، IPB و IPBفشرده
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I
کامپکت‌فلش
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 3.0 | تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
دارد
نوع HDMI
mini HDMI
ارتباط بی‌سیم
دارد
توضیحات ارتباط بی‌سیم
وای فای با استاندارد 802.11b/g/n
NFC
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
دارد
ویژگی‌های ریموت‌کنترل
با‌سیم
بی‌سیم
از طریق تلفن هوشمند
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل شارژ LP-E6N از نوع لیتیوم یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۹۰۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
وزن با احتساب باتری (گرم)
۸۹۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۷۶ × ۱۱۶ × ۱۵۱
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
حسگر چرخشی
دارد
GPS داخلی
دارد
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
شاهكاري از خانواده ي 5D هاي canon و خالق بسياري از فيلم وعكس هاي دنياي امروز مديا

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه SLR سایز متوسط

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۴۴۸۰ × ۶۷۲۰
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۳۰
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۳۲
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹</br> ۴:۳</br> ۳:۲</br> ۱:۱
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۲۴ × ۳۶
پردازنده +DIGIC 6

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۱۰۰-۳۲۰۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۱۰۲۴۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۶
تعادل رنگ سفارشی
لرزش‌گیر
کیفیت خروجی JPEG Fine</br> Normal
فرمت فایل خام RAW

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
ویژگی‌های فوکوس خودکار Contrast Detect Sensor | حسگر تشخیص کنتراست</br> Phase Detect | تشخیص فاز</br> Multi-area | چندگانه</br> Center | مرکزی</br> Selective single-point | تک نقطه انتخابی</br> Tracking | دنبال کننده</br> Single | تکی</br> Continuous | مداوم</br> Touch | لمسی</
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۶۱
ضریب فاصله کانونی ۱ برابر
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز EF کانن

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳٫۲
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱۶۲۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب اپتیکال | Pentaprism
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۷۱ برابر
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
قابلیت اتصال فلاش خارجی
توضیحات فلاش خارجی اتصال از طریق کفشک رو‌دوربینی</br> درگاه سینک فلاش
سلف-تایمر
زمان انتخابی برای سلف‌تایمر ۲ یا ۱۰ ثانیه</br> سفارشی
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۷٫۰
براکت تعادل رنگ
حالات نورسنجی Multi | چندگانه</br> Center-weighted | متنوع</br> Spot | نقطه‌ای</br> Partial | جزئی
جبران نوردهی ±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی ±3 (2،3،5،7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/2EV ، 1/3EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

قابلیت فیلم‌برداری
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 4K
سایر تفکیک‌پذیری‌ها ۲۱۶۰ × ۴۰۹۶ | ۲۹٫۹۷، ۲۴ و ۲۳٫۹۸ فریم بر ثانیه</br> ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ | ۵۹.۹۴، ۲۹٫۹۷، ۲۴ و ۲۳٫۹۸ فریم بر ثانیه</br> ۷۲۰ × ۱۲۸۰ | ۱۱۹.۹ فریم بر ثانیه
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4</br> Motion JPEG
میکروفون
نوع میکروفون مونو
بلندگو
نوع بلندگو مونو
توضیحات فیلم‌برداری ۸.۸ مگاپیکسل در حالت فیلم‌برداری 4K </br> پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ALL-I، IPB و IPBفشرده

حافظه

نوع حافظه جانبی SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I </br> کامپکت‌فلش

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 3.0 | تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
نوع HDMI mini HDMI
ارتباط بی‌سیم
توضیحات ارتباط بی‌سیم وای فای با استاندارد 802.11b/g/n </br> NFC
ورودی میکروفون
خروجی هدفون
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
ویژگی‌های ریموت‌کنترل با‌سیم</br> بی‌سیم</br> از طریق تلفن هوشمند

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری باتری قابل شارژ LP-E6N از نوع لیتیوم یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۹۰۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
وزن با احتساب باتری (گرم) ۸۹۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۷۶ × ۱۱۶ × ۱۵۱

سایر ویژگی‌ها

برند Canon
تاریخ عرضه کالا ۱۳۹۵/۶/۴
حسگر چرخشی
GPS داخلی
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
750,000 تومان
  • حافظه جانبی SDXC
  • سرعت خوانش اطلاعات تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • کلاس ۱۰ و مناسب برای فیلم‌برداری با کیفیت 4K
  • مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب
  • قابل استفاده در دمای منفی ۲۵ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد
  • ضمانت مادام‌العمر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم