Blackmagic Design 17" SmartView HD Studio Monitor

نام تجاری:
  • صفحه‌نمایش ۱۷ اینچ با رزولوشن 1920x1080
  • ورودی تصویر 3 Gb/s SDI
  • خروجی‌های loop
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11453
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

SmartView HD یک مانیتور ۱۷ اینچ LCD با رزولوشن 1920x1080 است. ضخامت آن کمتر از یک اینچ و جنس قاب آن از فلز است. این مانیتور دارای سایز 6RU می‌باشد و مناسب برای جاگیری در شاسی‌های مخصوص طراحی شده است. ورودی تصویر این مانیتور از نوع SDI است که در کنار آن یک خروجی SDI loop قرار دارد. خروجی loop در صورت نیاز به استفاده از سیگنال تصویر بر روی دیگر دستگاه‌ها، مجدداً و بدون افکت کیفیت آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در بخش جلویی این مانیتور هیچ دکمه‌ای موجود نیست اما از طریق درگاه اترنت یا USB می‌توان آن را به کامپیوتر متصل کرده و از طریق نرم‌افزار سازگار با ویندوز و مکینتاش کنترل آن را به دست گرفت. خروجی اترنت loop این مانیتور اجازه نصب چند مانیتور به یکدیگر برای انجام کنترل آنها از طریق یک کامپیوتر را فراهم می‌آورد، که این به معنای امکان تنظیم رنگ یکسان برای تعداد زیادی مانیتور از طریق یک دستگاه واحد هم هست.

این مانیتور در سازگاری کامل با استاندارهای رایج در مرحله  پس از تولید، مثل ۱۰۸۰ پروگرسیو و 2K  قرار دارد. ضمن اینکه ازلحاظ نرم‌افزاری نیز به‌صورت رایگان قابل به‌روزرسانی و سازگاری با استاندارهای جدیدتر هم هست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11453
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم