Wondlan Wireless Follow Focus WF01

نام تجاری:

سیستم فالوفوکوس بی‌سیم – مناسب برای فیلم‌برداری با دوربین‌های DSLR و دوربین‌های فیلم‌برداری

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7493
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

این سیستم بی‌سیم برای یاری دوربین برای تنظیم فوکوس و فاصله‌ی کانونی به صورت بی‌سیم مورداستفاده است. از این ابزار می‌توان بر روی دوربین‌های DSLR و فیلم‌برداری استفاده کرد. در یک فضای باز بیرون و بدون موانع فیزیکی، می‌توان از این سیستم برای کنترل فوکوس و فاصله کانونی دوربین از فاصله حداکثر 300 متری استفاده کرد. این ابزار از فرکانس رادیویی بی‌سیم برای ارتباط با دوربین بهره برده و هیچ‌گونه اختلالی با فرکانس‌های رادیویی متداول ندارد.

این سیستم دارای چهار دکمه‌ی حافظه است تا بتواند فاصله کانونی‌های مشخصی را به خاطر سپرده و در صورت لزوم و به صورت سریع بین آن‌ها جابجا شود. می‌توان سرعت جابجا شدن بین فواصل کانونی مختلف را برای تجهیزات تصویر‌برداری مختلف تنظیم کرد. بر روی این سیستم دکمه شاتر مادون‌قرمز وجود داشته و می‌توان از آن برای رها کردن شاتر دوربین یا شروع و توقف فیلم‌برداری از فاصله دور استفاده کرد. دستگیره فوکوس این ابزار امکان کنترل دقیق و باکیفیت فوکوس را فراهم می‌کند.

در جعبه این وسیله کنترلر بی‌سیم به همراه چرخنده فوکوس، دریافت‌کننده بی‌سیم، موتور محرکه، رینگ فالوفوکوس، براکت با قلاب‌های سریع رها شونده 15 میلی‌متری، باتری لیتیوم–یونی 9 ولتی، شارژر و برخی ابزار دیگر وجود دارد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7493
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم