Metabones T Smart Adapter Mark IV for Canon EF to Sony E-Mount

نام تجاری:
  • مبدل لنز‌های EF یا EF-S کانن به دوربین‌های سونی E
  • برقرار کننده اتصال الکترونیکی بین دوربین و لنز
  • امکان استفاده از فوکوس خودکار لنز
  • بهره‌مندی از دیافراگم لنز و سیستم لرزشگیر آن
  • مکانیزم قفل کننده برای اطمینان از اتصال ایمن لنز به مبدل
  • رینگ مانت از جنس برنج
  • دارای پایه سه‌پایه جداشدنی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9696
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

این مبدل ساخت شرکت Metabones است و یکی از بهترین‌ مبدل‌ها برای اتصال لنزهای کانن با مانت EF یا EF-S به بدنه دوربین‌های سونی با مانت E بشمار می‌رود. همچنین این مبدل برقرار کننده اتصال الکترونیکی بین لنز و دوربین خواهد بود. به این معنی که اگر لنز متصل شده به این مبدل دارای قابلیت‌های فوکوس خودکار، لرزشگیر تصویر و یا تنظیم دیافراگم باشد، پس از اتصال نیز می‌توان از این امکانات لنز بهره‌مند شد. ضمناً لنزهایی که اطلاعات EXIF را انتقال می‌دهند پس از اتصال به این مبدل نیز امکان انتقال و ذخیره این اطلاعات به همراه تصاویر ثبت شده میسر خواهد بود.

به لطف امکان کنترل دیافراگم، اولیت شاتر، اولیت دیافراگم و همچنین حالت‌های دستی نیز از طریق دوربین قابل کنترل خواهند بود. هنگامی که قصد استفاده از فوکوس دستی دارید، دیافراگم لنز تا حداکثر میزان خود باز خواهد شد که عمق میدان حاصل شده می‌تواند برای اطمینان از دقت فوکوس انجام شده مؤثر باشد. این مبدل Metabones دارای یک پوشش مات و تیره داخلی می‌باشد که باعث به حداقل رسیدن بازتاب‌های ناشی از بدنه مبدل هنگام عکاسی می‌شود. به این ترتیب می‌توان مطمئن بود که پدیده‌های ناخواسته‌ای مانند Glare در تصاویر ثبت شده وجود نخواهد داشت.

این مبدل دارای ساختار آلومینیومی می‌باشد که باعث افزایش دوام و کاهش وزن آن شده است. همچنین رینگ مانت آن نیز از جنس برنج است که احتمال آسیب دیدن آن را به طور جدی کاهش می‌دهد. مکانیزم قفل کننده‌ای که این مبدل از آن بهره می‌برد نیز باعث اتصال ایمن لنز به مبدل می‌شود. ضمناً دارای یک پایه سه‌پایه جداشدنی با اتصال 3/8 اینچ می‌باشد که با سر سه‌پایه‌های Arca-Swiss سازگار است.

باید اشاره شود که می‌توان از لنزهای ساخت شرکت‌های دیگر که برای مانت‌های EF کانن طراحی شده نیز با این مبدل استفاده کرد ولی ناگفته نماند که هنگام استفاده از این لنزها احتمال رخ‌ دادن پدیده Vignetting وجود دارد. چرا که این لنزهای Third-party برای حسگرهایی با اندازه 22.3x14.9mm طراحی شده ولی دوربین‌های APS-C سونی مانت E دارای حسگری با اندازه 23.5x15.6mm هستند. البته لازم به ذکر است که می‌توان بدون آنکه پدیده Vignetting رخ بدهد از این مبدل برای اتصال لنزهای مانت EF کانن و یا لنزهای Third-Party فول‌فریم با مانت EF به دوربین مانت E سونی استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9696
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم