ALPA HPF for RODENSTOCK & SCHNEIDER Helicals

نام تجاری:
  • آلپا HPF حلقه فوکوس بسیار دقیق
  • برای اتصال مارپیچی لنزهای اشنایدر و رودنشتوک
  •  برای شاتر کوپال شماره ۰
  •  مقیاس به متر یا فوت
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10194
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

در برخی از مواقع، همانند زمانی که عکاس از یک فاصله‌سنج لیزری استفاده می‌کند، فرد به تفکیک بسیاردقیق مقیاس فوکوس نیاز دارد. آلپا با حلقه فوکوس HPF راه‌حلی بی‌بدیل و البته یک‌پارچه( برای لنزهای گوناگون) ارائه داده است که با دیگر راه‌حل‌های موجود تفاوت چشم‌گیری دارد. این روش کارآمد که بدون هیچ حرکت انتقالی پیچیده‌ای  حتی در بیرون از استودیو هم می‌تواند به کار گرفته شود، تقریا هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و دست عکاس را کاملا باز می‌گذارد. بر روی این حلقه،‌ مقیاس به متر و فوت به شکلی خوانا درج شده است.

تمامی مقیاس‌های فاصله ،‌با توجه به فوکوس بی‌نهایت بر روی حلقه حک شده‌اند.۲۷۰درجه از این حلقه علامت‌گذاری شده که فواصل معادل پنج درجه اول به طور جداگانه و درجات بعدی به صورت هر پنج درجه یک‌بار،‌ حک شده است. البته تمامی درجات مابین این فواصل نوشته شده به وضوح علامت‌گذاری شده‌اند.  همچنین اگر به جزئیات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید جدول جزئیات فواصل مربوط به هر لنز را دانلود کنید. در این جداول فواصل متناسب در هنگام عکاسی با مبدل‌های ماکرو آلپا را نیز اراپه شده‌است.

درباره کالا: آلپا HPF حلقه فوکوس بسیار دقیق برای اتصال مارپیچی لنزهای اشنایدر و رودنشتوک، برای شاتر کوپال شماره ۰، مقیاس به متر یا فوت، لطفا برای سفارش فاصله کانونی یا نوع دقیق لنز خود و همچنین نوع مقیاس (متر یا فوت) را توضیح دهید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10194
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم