مبدل اتصال لنزهای رده EF کانن به دوربین‌های بلک‌مجیک پاکت سینما | Metabones

نام تجاری:
  • مناسب اتصال لنزهای رده EF کانن به دوربین‌های بلک‌مجیک BMPCC
  • امکان افزایش دیافراگم به میزان ۱ و ۲/۳ استاپ
  • امکان کاهش ضریب برش تا 1.75x
  • دارای پین‌های اتصال الکترونیکی بین دوربین و لنز
  • دارای پردازشگر ۳۲ بیتی
  • دارای پایه‌ی جداشدنی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10240
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این مبدل لنزاز نوع Speed Booster و از سری مبدل‌های ساخت شرکت متابونزاست و این امکان را فراهم می‌کند که لنزهای رده EF کانن را به بدنه‌ی دوربین‌های بلک‌مجیک متصل کرده و از این طریق زاویه‌ی دید را افزایش دهید. این مبدل به طور ویژه برای دوربین‌های سینمایی «بلک مجیک» طراحی و به گونه‌ای مجهز شده است که می‌توان تنظیمات دیافراگم را با کنترل از طریق بدنه‌ی دوربین انجام داد.

این مبدل با کاهش محیط تصویر در لنز‌های EF  کانن، تناسب بهتری با حسگر کوچک دوربین‌های سینمایی و جیبی «بلک مجیک» دارد. این امکان موجب افزایش زاویه‌ی دید لنز تا 0.85x می‌شود؛ به عبارت دیگرباعث کاهش ضریب برش از 3.02x به 1.75x می‌گردد.

این مبدل نور را روی محیط تصویر متمرکز نموده و موجب می‌شود روشنایی تصویر تا یک و دو سوم استاپ افزایش پیدا کند و این حالت نیز باعث می‌گردد هنگام استفاده از یک لنز EF f/1.2 بتوانید درجه دیافراگم را به f/0.74 برسانید؛ بنابراین این مبدل نه تنها باعث افزایش زاویه‌ی دید و سرعت لنز می‌شود بلکه ضریب MTF لنز را نیز افزایش می‌دهد. ضریب MTF که مخفف عبارت (Modulation Transfer Function) است، شاخصی برای اندازه‌گیری تفکیک‌پذیری و کنتراست در تصویر بوده که میزان آن با رزولوشن نیز در ارتباط است. همچنین میزان MTF می‌تواند میزان بوکه (Bokeh) یک لنز را نیز تعیین کند. اصطلاح بوکه اصطلاحی ژاپنی بوده و بیانگر میزان محوشدگی تصویر در نواحی خارج از فوکوس است که بعضی از لنزهای دارای بوکه کم تصاویر پس‌زمینه را با وضوح بیشتری نشان می‌دهند. توجه داشته باشید که لنزهای تله فتو به طور کلی مزیت‌های بهتری در این رابطه نسبت به لنزهای واید دارند.

توجه داشته باشید که این مبدل با دوربین‌ پاناسونیک GH4  سازگار نیست و مخصوص استفاده با دوربین‌های سینمایی و جیبی «بلک مجیک» طراحی شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10240
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم