نورسنج Sekonic مدل L-858D

نام تجاری:
  • خوانش مستقیم نور محیطی و نور فلاش
  • نورسنجی نقطه‌ای یا اسپات با زاویه دید یک درجه
  • قابلیت سنجش روشنایی از -5EV تا 22.9EV در ایزوی ۱۰۰
  • سنجش نور در محدوده ۰.۱ تا ۲ میلیون لوکس
  • امکان نورسنجی در حالت سینمایی
  • صفحه‌نمایش لمسی ۲.۷ اینچی
  • قابلیت محاسبه مدت‌زمان نوردهی فلاش
  • سازگار با فلاش‌های HSS
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
14912
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

نورسنج پیشرفته Speedmaster L-858D ابزاری بسیار کامل جهت خوانش نور به حساب می‌آید که نیاز‌های مختلف یک عکاس یا فیلم‌بردار حرفه‌ای را جهت اندازه‌گیری نور صحنه برآورده می‌کند. این نورسنج که فلاش‌متر نیز می‌باشد، توسط کمپانی ژاپنی Sekonic طراحی و تولید شده و قادر است به صورت مستقیم نور‌های محیطی و نور فلاش را با دقت بالایی سنجیده و محاسبه کند. این فلاش‌متر قادر است نور‌هایی را در محدوده‌ای وسیع و با روشنایی‌ای بین ۰.۱ تا ۲ میلیون لوکس اندازه‌گیری کند. این محدوده روشنایی معادل از -5EV تا 22.9EV در حساسیت ایزوی ۱۰۰ می‌باشد و بیانگر آن است که نورسنج L-858D در شرایط نوری مختلف از محیط‌های تقریباً تاریک گرفته تا صحنه‌های بسیار روشن قابل استفاده است.

L-858D به یک صفحه‌نمایش رنگی LCD و به ابعاد ۲.۷ اینچ مجهز است و به لطف آن کاربر می‌تواند به راحتی تنظیمات نورسنج را کنترل کند و یا به مشاهده پارامتر‌های مربوط به نورسنجی بپردازد.

با توجه به کلاهکی که در مقابل سنسور این نورسنج قرار گرفته است، L-858D قادر است با زاویه دید ۲۷۰ درجه نورهای مختلف را بخواند. در حالت نورسنجی اسپات، این فلاش‌متر از یک منظره‌یاب برخوردار بوده که به یک دیوپتر اپتیکی نیز مجهز است. با استفاده از این منظره‌یاب می‌توان با زاویه دید دقیق و در حدود ۱ درجه، نقاط مختلف صحنه را نورسنجی کرد.

از ویژگی‌های قابل‌توجه این فلاش‌متر می‌توان به امکان نور خوانی در گستره‌ای وسیع از حساسیت ایزوی ۳ تا ۱۳، ۱۰۷، ۲۰۰ اشاره کرد. به علاوه مانند اغلب نورسنج‌های دیگر، می‌توان در دو حالت مختلف اولویت دیافراگم و شاتر به نورسنجی پرداخت. هم‌چنین حالت‌های دیگری از نورسنجی بر اساس پارامتر‌های مختلف، مثل نورسنجی بر اساس لوکس یا شمع بر مترمربع نیز برای این نور‌سنج تعریف شده است. ضمناً در نور سنجی سینمایی، این نورسنج در متود‌های نورسنجی FPS و یا تنظیمات زاویه شاتر، قابلیت خوانش نور را دارد.

فلاش‌متر L-858D سازگاری کاملی با فلاش‌های HSS دارد و می‌توان مدت زمان نوردهی فلاش‌های مختلف تا سرعتی برابر ۱/۵۵۵۰۰ثانیه یا ۱۸ میکروثانیه را توسط آن اندازه‌گیری کرد. در حالت‌های فلاش‌متری و نورسنجی، نورسنج L-858D قادر است تا میزان روشنایی را از F0.5 تا F160 و در واحد‌های ۱/۳ استاپی محاسبه کند.

این فلاش‌متر از یک باتری قلمی سایز AA به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد.به علاوه می‌توان در حالت‌های مختلف و در حساسیت‌ ایزو‌هایی از ۳ تا ۸۰۰۰به نورسنجی پرداخت.

یکی از ویژگی‌های بسیار کارآمد نورسنج L-858D این است که محاسبات مربوط به نورسنجی تا ۹ مرحله را در خود ذخیره می‌کند؛ یعنی اگر یک صحنه را نورسنجی کنید اطلاعات مربوط به ۸ نورسنجی قبلی نیز در حافظه نورسنج ذخیره شده و قابل‌مشاهده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
14912
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم