دوربین بدون آینه نیکون مدل Z7

نام تجاری:
  • سنسور فول فریم FX فرمت BSI با رزولوشن ۴۵.۷ مگاپیکسل
  • پردازنده EXPEED 6
  • فیلم‌برداری UHD 4K30p با عمق ۱۰ بیت و خروجی HDMI
  • سیستم فوکوس خودکار با ۴۹۳ نقطه فوکوس تشخیص فازی
  • لرزشگیر داخلی پنج محوره
  • منظره‌یاب الکترونیکی Nikkor Optic با رزولوشن  ۳.۶ میلیون نقطه
  • نمایشگر لمسی LCD لمسی ۳.۲ اینچی با رزولوشن  ۲.۱ میلیون نقطه
  • عکس‌برداری پی در‌پی تا ۹ فریم بر ثانیه
  • قابلیت تنظیم ایزو از ۶۴ تا ۲۵۶۰۰
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
18840
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی دوربین بدون آینه فول فریم نیکون Z7

نیکون Z7 یک دوربین بدون آینه فول‌فریم است که مشخصه اصلی آن، رزولوشن بالای حسگر است که آن را برای عکاسی حرفه‌ای، به انتخابی بسیار مناسب بدل کرده است. مانت به‌کاررفته در دوربین از نوع Z است که مانت اختصاصی نیکون برای دوربین‌های بدون آینه فول‌فریم‌اش می‌باشد. ویژگی اصلی این مانت قطر بزرگ و فاصله کوتاه فلنج آن است. این فاصله ۱۶ میلی‌متری به نیکون این امکان را می‌دهد تا دوربین‌های قدرتمند و درعین‌حال با ابعاد کامپکتی تولید کند. بدین ترتیب صرف استفاده از این مانت یک برتری اپتیکی برای نیکون می‌باشد.

حسگر به‌کاررفته در نیکون Z7 از نوع BSI CMOS و دارای رزولوشن ۴۵.۷ مگاپیکسلی است. در کنار این حسگر از یک پردازنده تصویر EXPEED 6 بهره گرفته شده است. ترکیب حسگر و پردازنده تصویر قدرتمند موجب شده تا کیفیت تصاویر این دوربین بسیار بالا بوده و گستره حساسیت ایزو آن در حالت استاندارد بین ۶۴ تا ۲۵۶۰۰ باشد. این میزان در حالت افزایش‌یافته به ۳۲ تا ۱۰۲۴۰۰ نیز خواهد رسید.

سیستم فوکوس خودکار Nikon Z7 از نوع تشخیص فازی بوده و دارای ۴۹۳ نقطه فوکوس است که ۹۰ درصد کادر را پوشش می‌دهد. همچنین در این دوربین از یک لرزشگیر ۵ محوره استفاده شده که بدون توجه به لنز مورداستفاده روی دوربین، قادر به حذف آثار لرزش از تصاویر است. این لرزشگیر هم در حالت عکاسی و هم در حالت فیلم‌برداری قابل‌استفاده خواهد بود. فیلم‌برداری نیکون Z7 دارای حداکثر رزولوشن 4K است و در این حالت سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همانند بسیاری دیگر از دوربین‌های بدون آینه، این محصول نیز دارای ابعاد جمع‌وجور تری نسبت به رقبای DSLR خود است. بدنه دوربین بسیار خوش‌ساخت بوده و در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار مقاوم است. همچنین به لطف طراحی خوب، دارای ارگونومی بسیار مناسبی نیز هست. نمایشگر اصلی دوربین در بخش پشتی آن و نمایشگر دوم در بالای دوربین قرار دارد. از نمایشگر دوم می‌توانید برای مشاهده و همچنین اعمال تنظیمات دوربین استفاده کنید. ضمن اینکه صفحه‌نمایش اصلی نیز با برخورداری از قطر ۳.۲ اینچ، رزولوشن ۲.۱ میلیون نقطه‌ای و قابلیت چرخش، پروسه کادربندی با این دوربین را بسیار آسان و لذت‌بخش کرده است.

حسگر و پردازشگر تصویر

سنسور تصویر ۴۵.۷ مگاپیکسلی این دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده تا رزولوشن بالای عکاسی، کیفیت تصویر بسیار خوب در نور کم، خوانش سریع برای عکاسی با سرعت بالا و همچنین ضبط ویدئو و تایم‌لپس را در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی این حسگر به‌گونه‌ای صورت گرفته که کیفیت تصویر خروجی دوربین در بازه استاندارد حساسیت ISO آن بسیار خوب و شفاف می‌باشد. همچنین برای دست‌یابی به شارپنس بالاتر، در کنار حسگر از یک فیلتر low-pass استفاده شده است. ترکیب حسگر باکیفیت و پردازشگر تصویر EXPEED 6 موجب شده تا سرعت عملکرد دوربین بالا بوده و در حالت عکاسی پیاپی، قادر به عکاسی با سرعت ۹ فریم بر ثانیه باشد.

فیلم‌برداری 4K و تایم‌لپس 8K

توانایی‌های نیکون z 7 به عکاسی محدود نبوده و در بخش فیلم‌برداری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این دوربین قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن UHD 4K به‌صورت فول‌فریم و کراپ است. در این حالت‌ها، می‌توانید سرعت فیلم‌برداری محصول را روی ۳۰، ۲۵ تا ۲۴ فریم بر ثانیه تنظیم کنید. سرعت فیلم‌برداری دوربین در حالت Full HD تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه قابلیت افزایش را دارد که امکان فیلم‌برداری اسلوموشن را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. برای ذخیره‌سازی ویدئوهای دریافتی دوربین نیز علاوه بر کارت‌های حافظه، قادر به استفاده از رکوردرهای اکسترنال با بهره‌گیری ا ز درگاه HDMI دوربین خواهید بود.

نیکون Z7 علاوه بر فیلم‌برداری و عکاسی باکیفیت، قادر به ضبط تایم‌لپس با رزولوشن 8K نیز هست. همچنین برای بهبود عمر باتری، قادر به ضبط تایم‌لپس‌های 8K و 4K به‌صورت بی‌صدا نیز هست.

سیستم فوکوس خودکار ۴۹۳ نقطه‌ای تشخیص فازی

فوکوس خودکار نیکون Z7 از نوع تشخیص فازی و دارای ۴۹۳ نقطه است. این نقاط در حدود ۹۰ درصد از کادر دوربین را پوشش می‌دهند که موجب شده تا عملکرد دوربین در این بخش سریع و دقیق باشد. توانایی‌های این سیستم به عکاسی محدود نبوده و در حالت فیلم‌برداری نیز بسیار خوب عمل می‌کند. در حالت فیلم‌برداری، فوکوس دوربین به‌صورت خودکار  بین حالت‌های تشخیص فازی و تشخیص کنتراست جابه‌جا شده تا عملکردی روان را برای دوربین به همراه داشته باشد. علاوه براین، جدیدترین لنزهای مانت Z‌ نیکون به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا عملکردی بی‌صدا داشته باشند.

طراحی بدنه

لرزشگیر ۵ محوره با قابلیت حذف آثار ناشی از لرزش تا ۵ استاپ، بدون توجه به لنز مورداستفاده

نمایشگر ۳.۲ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۲.۱ میلیون نقطه‌ای. نمایشگر دوربین از نوع لمسی بوده و قابلیت چرخش نیز دارد

منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و رزولوشن ۳.۶ میلیون نقطه‌ای و بزرگ‌نمایی ۰.۸ برابری

نمایشگر دوم در بخش بالایی دوربین با برخورداری از پنل OLED و مصرف انرژی بسیار پایین که امکان دسترسی آسان و سریع را به تنظیمات مهم دوربین در اختیار کاربر قرار می‌دهد

پشتیبانی از کارت‌های حافظه CFexpress Type B/XQD با استفاده از یک درگاه کارت حافظه

شاشی ساخته‌شده از آلیاژ منیزیوم و ساختار مقاوم دوربین در برابر شرایط آب و هوایی، رطوبت و گردوغبار

گریپ ارگونومیک که امکان استفاده طولانی‌مدت از دوربین را بدون ایجاد خستگی فراهم می‌کند

امکان اتصال بی‌سیم دوربین با استفاده از تکنولوژی Snapbridge

استفاده از باتری EN-EL15b با عمر تقریبی ۳۳۰ شات در شرایط ایده‌آل و قابلیت شارژ در داخل دوربین. این دوربین با باتری‌های EN-EL15 و EN-EL15a نیز سازگار است، هرچند که در این حالت امکان شارژ آن‌ها در داخل دوربین وجود ندارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18840
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم