دوربین بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-GF10 همراه لنز ۳۲-۱۲ میلی‌متر

نام تجاری:
  • حسگر ۱۶ مگاپیکسلی میکرو چهار سوم
  • حساسیت ایزو ۲۵۶۰۰-۲۰۰
  • عکاسی پی در پی تا ۱۰ فریم بر ثانیه
  • پردازشگر تصویر Venus
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
19675
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین بدون آینه پاناسونیک GF10

دوربین پاناسونیک Lumix DC-GF10 Kit 12-32mm یک دوربین کامپکت میکرو سه چهارم است که توانایی های منحصر به فردی در زمینه ثبت سلفی دارد. این دوربین به یک سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع Live MOS بدون فیلتر Low-pass مجهز شده است. بهره مندی از فناوری انحصاری پاناسونیک به نام Depth From Defocus در بخش فوکوس خودکار و قابلیت ثبت و ذخیره پیاپی 5 عکس در هر ثانیه در حالت Burst Mode از دیگر مزایای این دوربین به شمار می رود. قابلیت عکاسی پیاپی در حالت Self-Shot نیز تا 15 فریم در ثانیه سرعت دارد. یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه که قابلیت چرخش 180 درجه نیز دارد در این دوربین به کار رفته تا عکاسی در حالت سلفی پیشرفته تر از همیشه باشد.
در قسمت فیلمبرداری، دوربین پاناسونیک Lumix DC-GF10 Kit 12-32mm توانایی ضبط با کیفیت 4K/UHD (30p/24) و ثبت عکس هایی با کیفیت 8 مگاپیکسل در حین فیلمبرداری دارد. قابلیت Post focus و Focus Stacking نیز به کاربران امکان انتخاب ناحیه مورد نظر برای فوکوس را می دهد. همچنین به لطف بهره مندی از فناوری Wi-Fi، انتقال تصاویر به دستگاه های دیگر و کنترل دوربین از راه دور نیز میسر شده است.

لنز پاناسونیک Lumix G Vario 12-32mm f/3.5-5.6 ASPH.

لنز پاناسونیک Lumix G Vario 12-32mm f/3.5-5.6 یک لنز باریک و سبک است که معادل یک لنز زوم استاندارد 24-64mm در دوربین های میکرو سه چهارم بدون آیینه عمل می کند. طراحی پیچیده عدسی های این لنز شامل سه المان کروی و یک المان با پراکندگی بسیار کم پرتوها می شود تا خطاهای نوری، رنگی و اعوجاج تصاویر به حداقل برسد و شارپنس و وضوح عکس ها به طرز چشمیگری افزایش یابد. موتور فوکوس خودکار پله ای به همراه طراحی فوکوس داخلی این لنز برای فوکوس سریع و بی صدا به هنگام فیلمبرداری و عکاسی بسیار کارآمد است. فناوری لرزشگیر MEGA O.I.S نیز تا حد مناسبی لرزش های دوربین را جبران می کند. این لنز از یک دیافراگم با 7 تیغه بهره می برد و بوکه های چشم نوازی ایجاد می کند. فرم ظاهری این لنز از نوع Pancake است و در حالت بسته تنها کمتر از 2.5 سانتی متر قطر دارد که آن را برای حمل و نقل ایده آل می کند.


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19675
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم