دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II

نام تجاری:
  • حسگر ۳۲.۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS
  • پردازشگر تصویر DIGIC 8
  • فیلم‌برداری 4K30p و Full HD 120p
  • نمایشگر ۳ اینچی لمسی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون پیکسل
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
19949
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین کانن EOS M6 Mark II تلفیقی از وضوح بالا در تصاویر و فیلم ها و قابلیت های متعدد ارائه می دهد. حسگر 32.5 مگاپیکسلی APS-C از نوع CMOS، شفافیت، وضوح و رنج دینامیکی هر تصویر را در کنار حساسیت بسیار بالای ISO 25600 و نویز کم آن ها تضمین می کند. به لطف استفاده از فرآیند پیشرفته پردازش تصاویر، این حسگر توانایی فیلمبرداری با کیفیت خروجی UHD 4K30p و Full HD 120p را دارد. حالت عکاسی پیاپی نیز به همراه فوکوس و نورسنجی خودکار برای هر عکس تا 14 فریم بر ثانیه ممکن است. فناوری Dual Pixel CMOS AF با استفاده از 5481 نقطه قابل انتخاب، فرایند فوکوس را سریع، دقیق و بی دردسر کرده است. سیستم Eye AF Servo نیز با تمرکز بر روی چشم های سوژه، امکان فوکوس مناسب را در هنگام ثبت تصاویر پرتره فراهم می کند. برای تکمیل این مجموعه، دوربین کانن EOS M6 Mark II از یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.04 میلیون نقطه ای با قابلیت چرخش 180 درجه بهره می برد تا حتی ثبت تصاویر سلفی نیز ممکن باشد. برای کنترل دوربین از راه دور یا انتقال فایل ها و تصاویر ذخیره شده بر روی آن بدون استفاده از سیم می توان از فناوری های Wi-Fi و بلوتوث این محصول کمک گرفت. سیستم Dual Pixel CMOS AF این سیستم از دو دیود نوری مجزا در هر پیکسل برای ایجاد یک شبکه متراکم تشخیص فاز در سراسر سطح حسگر استفاده می کند تا محل مورد نظر برای فوکوس با سرعت و دقت بیشتری انتخاب شود. در هنگام عکاسی دنبال کردن سوژه با استفاده از دوربین کانن EOS M6 Mark II به راحتی و با سرعت بالایی انجام می شود. در هنگام فیلمبرداری نیز حالت Movie Servo فوکوس نرم و طبیعی بر روی سوژه ها و به هنگام تغییر سوژه انجام می دهد. البته سرعت فوکوس خودکار، حساسیت ردیابی سوژه و اولویت فوکوس بر روی چهره نیز قابل تنظیم است. به لطف استفاده از صفحه نمایش لمسی نیز، فوکوس لمسی با لمس نقطه مورد نظر برای فوکوس ممکن شده است. ویژگی های دیگر

  • سازگار با منظره یاب الکترونیکی با مانت هات شو مدل EVF-DC2
  • باتری LP-E17 در دوربین کانن EOS M6 Mark II توانایی تأمین انرژی مورد نیاز برای 305 شات را در حالت عادی و 410 شات در حالت Eco mode دارد.

  • حالت Raw Burst Mode تا 30 فریم بر ثانیه عکاسی پیاپی می کند تا سریع ترین سوژه ها هم ثبت شوند.
  • قابلیت Touch & Drag AF به هنگام استفاده از منظره یاب الکترونیکی EVF-DC2، امکان کنترل فوکوس را به هنگام استفاده از منظره یاب با استفاده از صفحه لمسی ممکن می کند.
  • شاتر الکترونیکی قابلیت عکاسی با سرعت 1/16000 ثانیه دارد.




ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19949
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم