دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II با لنز ۴۵-۱۵ میلیمتر

نام تجاری:
  • حسگر ۳۲.۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS
  • پردازشگر تصویر DIGIC 8
  • فیلم‌برداری 4K30p و Full HD 120p
  • نمایشگر ۳ اینچی لمسی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون پیکسل
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+2,048,350 تومان محصول)
مرجع:
21022
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کانن M6 Mark II به‌عنوان جایگزینی برای نسل اول این دوربین معرفی و به بازار عرضه شد. این دوربین دارای ترکیبی از رزولوشن بالا و توانایی‌های قابل‌توجه در فیلم‌برداری می‌باشد. کانن M6 II دارای یک حسگر APS-C با رزولوشن ۳۲.۵ مگاپیکسل می‌باشد که از نوع CMOS می‌باشد.  استفاده از این حسگر موجب شده تا دوربین فوق دارای وضوح تصویر بالا، داینامیک رنج گسترده، حداکثر حساسیت ایزو ۲۵۶۰۰ و نویز پایین باشد. بدین ترتیب می‌توانید از دوربین در شرایط مختلف، برای عکاسی و فیلم‌برداری استفاده کنید.

در کنار موارد فوق، کانن EOS M6 Mark II قادر است تا با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدئو بپردازد. این سرعت در فیلم‌برداری با کیفیت FullHD به ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهد رسید که به معنای فیلم‌برداری اسلوموشن می‌باشد. سرعت بالای این دوربین تنها به حالت فیلم‌برداری محدود نشده و در عکاسی پیاپی نیز M6 Mark II می‌تواند تا با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه به عکاسی بپردازد. سیستم فوکوس خودکار این دوربین از نوع Dual Pixel CMOS AF بوده و دارای ۵۴۸۱ نقطه قابل انتخاب برای فوکوسی دقیق، روان و سریع می‌باشد. عملکرد خوب این سیستم، هم در حالت عکاسی و هم در حالت فیلم‌برداری با کیفیت بالایی به کاربر ارائه می‌شود. سیستم فوکوس خودکار کانن M6 II همچنین دارای قابلیتEye AF Servo برای فوکوس روی چشم سوژه است که برای عکاسی پرتره کاربرد دارد.

طراحی دوربین همان‌طور که در بالا هم گفته شده کامپکت بوده و ساختار بدنه آن با کیفیت بالایی ساخته شده است. در بخش پشتی دوربین نمایشگر ۳ اینچی آن تعبیه شده است که دارای رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه بوده و دارای پنل لمسی است. این نمایشگر همچنین دارای قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای بوده که بخصوص برای عکاسی سلفی کاربرد دارد. این ویژگی همچنین کادربندی در شرایط مختلف را برای کاربر راحت‌تر می‌نماید. علاوه براین، کانن M6 Mark II برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها دارای وای فای و همچنین بلوتوث داخلی نیز می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21022
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم