دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل FUJIFILM X-T30 II رنگ مشکی

نام تجاری:
    • سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی APS-C X-Trans BSI CMOS 4 
    • پردازشگر X-Processor 4 به همراه چهار CPU 
    • فیلم‌برداری با رزولوشن‌های DCI ، UHD 4K30 و در حالت F-Log Gamma
    • منظره یاب الکترونیک ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای OLED
    • صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی با قابلیت تنظیم زاویه
    • فوکوس خودکار ۴۲۵ نقطه‌ای با قابلیت تشخیص فاز 
    • ایزو ارتقا یافته: 80-51200، عکس‌برداری با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
    • دارای بلوتوث و وای-فای به همراه حالت Finder Mode

    فاقد شارژر و آداپتور شارژ

                  ادامه مطلبShow less
                  0 تومان

                  آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

                  در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
                  مرجع:
                  23279
                  افزودن به مقایسه0
                  افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
                  محصولات مرتبط
                  توضیحات

                  بررسی و خرید دوربین فوجی X-T30 II

                  دوربین بدون آینه X-T30 II ساخته شده توسط شرکت FUJIFILM می‌تواند عکس‌برداری و فیلم‌برداری باکیفیت قابل توجهی را انجام دهد و علاوه بر این دوربینی کامپکت با طراحی بسیار کاربردی است. این دوربین به لطف وجود سنسور جدیدی در خود هم در به ثبت رساندن عکس‌ها با رزولوشن بالا کارایی دارد و هم در فیلم‌برداری با رزولوشن 4K کارامد است و همچنین عملکرد سیستم فوکوس خودکار این دوربین نیز سریع و دقیق است. سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی APS-C-format X-Trans CMOS 4 با طراحی back-illuminated خود می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا در رنج گسترده ایزو و همچنین با کمک فوکوس خودکار تشخیص فاز صد درصد ۴۲۵ نقطه‌ای این دوربین به ثبت برساند. همچنین سیستم فوکوس خودکار این محصول نیز عملکردی بسیار سریع دارد و دارای قابلیت تعقیب سوژه است که می‌تواند به خوبی چهره و چشم سوژه انتخاب شده را تعقیب کند. تکمیل کننده قابلیت‌های عکس‌برداری و فوکوس این دوربین، وجود پردازشگر X-Processor 4 است که در این پردازشگر از چهار CPU برای پردازش تصویر سریع و همچنین عکاسی پی‌درپی تا ۸ فریم بر ثانیه به همراه شاتر مکانیکال، عکاسی ۳۰ فریم بر ثانیه با نسبت کراپ 1.25x با شاتر الکترونیک و همچنین فیلم‌برداری با رزولوشن DCI/UHD 4K30 است.

                  این دوربین با برخورداری از المان‌های زیبایی شناسی سایر دوربین‌های فوجی فیلم سری X با رنگ مشکی خود، ظاهری مدرن و زیبا دارد. همچنین وجود دکمه‌های کنترلی برجسته و منظره‌یاب الکترونیک OLED با رزولوشن بسیار بالای ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای جزو دیگر قابلیت‌های حرفه‌ای این دوربین است. صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی پشتی این دوربین با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه‌ای نیز برای مشاهده زنده کادر هنگام عکس‌برداری، عملکرد بسیار خوبی دارد. علاوه بر این‌ها، دوربین X-T30 II دارای بلوتوث و سیستم وایرلس داخلی برای اشتراک گذاری تصاویر و همچنین کنترل دوربین از راه دور است.

                  سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی APS-C X-Trans BSI CMOS 4 و پردازشگر X-Processor 4

                  دوربین X-T30 II دارای یک سنسور  ۲۶.۱ مگاپیکسلی با فرمت APS-C از نوع Trans CMOS 4 است که از طراحی BSI نیز بهره‌مند است که باعث رندر رنگ روان، عملکرد بهتر در شرایط نوری ضعیف و همچنین کمترین مقدار ایزو این دوربین در حالت گسترش نیافته ۱۶۰ است. سنسور X-Trans موجود در این دوربین از دریافت پیکسل تصادفی بهره‌مند است که باعث کیفیت و وضوح بالا به دلیل حذف فیلتر low-pass می‌شود. در مقایسه با الگوهای پیکسلی دیگر سنسورها، این سنسور تاحدود زیادی از طبیعت فیلم‌های قدیمی تقلید کرده است و همین امر موجب ثبت ظرافت تغییر رنگ و همچنین کاهش پدیده موئر شده است.

                  طراحی این سنسور همچنین شامل سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز گسترده‌‌ای است که قابلیت زیر نظر گرفتن ۴۲۵ نقطه انتخابی را دارد و این نقاط تقریباً تمام سطح سنسور را پوشش می‌دهند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین عملکردی بسیار سریع در شرایط نوری ضعیف  دارد. تکمیل کننده قابلیت‌های عکس‌برداری و فوکوس این دوربین، وجود پردازشگر به روزرسانی شده X-Processor 4 است که عملکردی سریع‌تر در فوکوس خودکار و تعقیب سوژه نسبت به پردازشگرهای نسل قبل این دوربین‌ها دارد و همچنین از قابلیت تشخیص چهره و چشم در فوکوس خودکار در حالی که دوربین در حالت AF-C است و همچنین در فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند.

                  پردازشگر X-Processor 4 برای پردازش تصویر و عملکرد فوکوس خودکار بسیار سریع خود از چهار یونیت CPU استفاده می‌کند. عکاسی پی‌درپی سریع تا ۸ فریم بر ثانیه در هنگام استفاده از شاتر مکانیکال و یا ۳۰ فریم بر ثانیه در هنگام استفاده از شاتر الکترونیک با کراپ 1.25x، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن UHD 4K30 به همراه تنظیمات پیش‌فرض F-Log نیز در این دوربین موجود است.

                  قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن‌های UHD و DCI 4K

                  این دوربین علاوه بر اینکه قابلیت‌های فراوانی برای عکاسی دارد، قابلیت‌های بسیاری نیز در فیلم‌برداری، مانند فیلم‌برداری UHD 4K30 تا ۲۰۰ مگابایت در هر ثانیه را دارد. همچنین قابلیت ضبط داخلی و خارجی به صورت هم‌زمان نیز در این دوربین وجود دارد. فیلم‌برداری در حالت‌های DCI 4K30 و Full HD 1080p120 نیز امکان‌پذیر است و  فایل‌های ویدیویی نیز با روش‌های فشرده سازی MPEG-4 AVC/H.264 و یا HEVC/H.265 قابل ذخیره سازی هستند. همچنین در فیلم‌برداری با رزولوشن 4K به لطف عملکرد بسیار عالی پردازشگر با حضور چهار CPU که سرعت خوانش بالایی را در هنگام ضبط ویدیو در رزولوشن 4K فراهم می‌کند و همچنین از بروز پدیده رولینگ شاتر نیز در هنگام فیلم‌برداری از سوژه‌های متحرک جلوگیری می‌کند، کیفیتی بالایی حاصل می‌شود.

                  دوربین X-T30 همچنین دارای تنظیمات  F-Log gamma است که تصویر تختی را برای ادیت کردن در اختیار می‌گذارد. این تنظیمات می‌تواند بالاترین دینامیک رنج را در صحنه‌ها و عکس‌های با شرایط سخت فراهم کند و می‌توانید به لطف وجود این تنظیمات در ادیت کردن مقدار سایه‌ها، شدت رنگ و وضوح تصویر را به خوبی هرچه تمام‌تر تنظیم کنید. هنگام کار در حالت F-Log کاهنده نویز جدیدی که در این دوربین موجود است با الگوریتم‌های خود در فیلم‌برداری 4K نیز نویز تصاویر را پایین می‌آورد و همچنین حداقل حساسیت به ISO 640 کاهش پیدا می‌کند تا برای شرایط گوناگون مناسب باشد.

                  فوکوس خودکار تقویت شده

                  پردازشگر X-Processor 4 به همراه CPU چهار هسته‌ای خود عملکردی سریع و دقیق در فوکوس خودکار فراهم کرده است و پروسه فوکوس خودکار در استفاده از این دوربین بر روی تمام سوژه‌ها تنها ۰.۰۲  ثانیه زمان می‌برد. اما تغییرات و پیشرفت عظیم این پردازشگر در حیطه تعقیب سوژه‌های متحرک بوده است که این موضوع هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری در حالت 4K/30p قابلیت‌های فراوانی به این دوربین اضافه کرده است. عملکرد فوکوس در شرایط نوری ضعیف نیز بسیار بهتر از مدل اصلی این دوربین شده است و به مقدار -7EV رسیده است. فوکوس خودکار ۴۲۵ نقطه‌ای تشخیص فاز این محصول نیز در تمام سطح فریم و با تشخیص چهره و چشم  و با تنظیمات جدیدی در انتخاب چهره، به خوبی عمل می‌کند.

                  طراحی بدنه

                  منظره‌یاب الکترونیک OLED با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای با قابلیت بزرگنمایی ۰.۶۲ برابری، نرخ بازسازی بسیار سریع، دید از زاویه واید و دیوپتر قابل تنظیم دیدی روشن، واضح و در سطح دید طبیعی چشم را برای کاربر فراهم کرده است. همچنین حالت Sports Finder نیز در استفاده از ویوفایندر این دوربین قابل فعال‌سازی است که با کراپ ۱۶.۶ مگاپیکسلی از سطح سنسور به شما اجازه می‌دهد تا خارج کادر را نیز مشاهده کنید.

                  علاوه بر منظره‌ یاب الکترونیک، صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ نقطه‌ای نیز بر روی این دوربین وجود دارد تا دید شهودی زنده‌ای در هنگام عکس‌برداری، دیدن تصاویر گرفته شده و تغییر در تنظیمات در اختیار کاربر بگذارد. همچنین این صفحه نمایش در دو جهت قابل تنظیم است تا در شرایط مختلف نوری و دید از جهت افقی و عمودی کارآمد باشد.

                  قسمت بالایی دوربین دارای تنظیمات و اهرم‌هایی برای تنظیم سریع و شهودی نوردهی است. این تنظیمات شامل تنظیم سرعت شاتر که به کاربر امکان تنظیم مستقیم سرعت شاتر را می‌دهد، دکمه‌های عددی که به کاربر امکان جبران نوردهی در شرایط مختلف از ۳ تا منفی ۳ EV و با فواصل 1/3 استاپ را می‌دهد که حتی این بازه قابل گسترش دادن تا بازه ۵ تا منفی ۵ نیز هست.

                  دکمه‌های جلو و پشت دوربین قابلیت فشار دادن را دارند که استفاده تغییر تنظیم آسانی را در تنظیمات مختلف در اختیار می‌گذارند.

                  اهرم اختصاصی تنظیم فوکوس تغییر فوکوسی سریع، شهودی و آسان را برای تنظیم فوکوس در نقاط انتخابی فراهم کرده است.

                  بلوتوث ورژن 4.2 این دوربین امکان اشتراک گذاری تصاویر به موبایل و دیوایس‌های دیگر و همچنین ریموت کردن دوربین و کنترل آن از راه دور را در اختیار کاربر گذاشته است.

                  دارای ۱۸ حالت شبیه ساز فیلم‌های مختلف و Grain Effect

                  شرکت فوجی فیلم با بهره‌مندی از سابقه طولانی مدت خود در ساخت فیلم‌ برای دوربین‌های قدیمی، در این دوربین حالت‌های متنوعی در حیطه شبیه‌سازی فیلم‌های گوناگون خود قرار داده است. این حالت‌ها به تصاویر حس و حال انواع مختلفی از فیلم‌های کلاسیک این شرکت را می‌بخشد که شامل: حالت Eterna که حس سینمایی فیلم‌ها در رنگ‌ها و سایه‌هایی غنی را به تصاویر اضافه می‌کند، حالت Acros که تصاویری با تونال رنگ روان، رنگ سیاه با عمق بالا و همچنین جزئیات بالایی را ثبت می‌کند، حالت Classic Chrome که رنگ‌هایی بسیار عمیق در تصویر به ثبت می‌رساند. حالت‌های دیگر بسیاری نیز برای عکس‌برداری مونوکروم و رنگی در این دوربین وجود دارد. علاوه بر شبیه‌ سازی فیلم‌های خاص این شرکت، حالت Grain Effect نیز در تنظیمات این دوربین وجود دارد که با اضافه کردن بافتی که در عکس‌های دوربین‌های قدیمی فیلمی وجود داشت، حس و حال تصاویر آن دوربین‌ها را مخصوصاً وقتی که عکس‌ها را چاپ کنیم، به وجود می‌آورد.

                  بلوتوث ورژن 4.2 و اشتراک گذاری توسط Wi-Fi

                  برای ارسال تصاویر به دوستان و خانواده و همچنین اشتراک گذاری آن‌ها بر روی صفحات مجازی می‌توانید از بلوتوث و وای-فای این دوربین و اپلیکیشن FUJIFILM Camera Remote App استفاده کنید. همچنین می‌توانید تصاویری مورد علاقه خود را با استفاده از تمام پرینترهای مخصوص گوشی‌های هوشمند که پشتیبانی از FUJIFILM INSTAX دارند، به راحتی چاپ کنید.

                  ادامه مطلبShow less
                  جزئیات محصول
                  23279

                  مشخصات

                  برند
                  Fujifilm
                  <strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
                  نوع بدنه
                  شبه SLR
                  <strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
                  ‌حداکثر تفکیک‌پذیری
                  ۶۲۴۰ × ۴۱۶۰
                  تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
                  ۲۶
                  نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
                  ۱۶:۹
                  ۳:۲
                  ۱:۱
                  نوع حسگر
                  BSI-CMOS
                  اندازه حسگر
                  APS-C
                  ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
                  ۱۵٫۶ × ۲۳٫۵
                  پردازنده
                  X-Processor 4
                  <strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
                  حساسیت
                  ۱۶۰-۱۲۸۰۰
                  حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
                  ۸۰
                  حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
                  ۵۱۲۰۰
                  تعداد حالات تعادل رنگ
                  ۷
                  لرزش‌گیر
                  ندارد
                  کیفیت خروجی JPEG
                  Fine
                  Normal
                  فرمت فایل خام
                  RAW
                  <strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
                  فوکوس خودکار
                  دارد
                  تنظیم دستی فوکوس
                  دارد
                  تعداد نقاط فوکوس
                  ۴۲۵
                  امکان تعویض لنز
                  دارد
                  نوع اتصال لنز
                  Fujifilm X
                  <strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
                  نوع صفحه‌نمایش
                  صفحه نمایش TFT LCD با زاویه دید گسترده
                  اندازه صفحه نمایش (اینچ)
                  ۳
                  صفحه‌نمایش لمسی
                  دارد
                  صفحه‌نمایش قابل چرخش
                  دارد
                  تعداد نقاط صفحه‌نمایش
                  ۱۰۴۰۰۰۰
                  منظره‌یاب چشمی
                  دارد
                  نوع منظره‌یاب
                  Electronic
                  میزان پوشش منظره‌یاب
                  ۱
                  بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
                  ۰٫۹۳ برابر
                  تعداد نقاط منظره‌یاب
                  ۲۳۶۰۰۰۰
                  پخش زنده
                  دارد
                  <strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
                  حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
                  ۹۰۰
                  حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
                  ۱/۴۰۰۰
                  تقدم شاتر
                  دارد
                  تقدم دیافراگم
                  دارد
                  نوردهی دستی
                  دارد
                  نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
                  دارد
                  فلاش داخلی
                  دارد
                  قابلیت اتصال فلاش خارجی
                  دارد
                  سلف-تایمر
                  دارد
                  عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
                  ۳۰
                  براکت تعادل رنگ
                  دارد
                  جبران نوردهی
                  ±5( در فواصل 1/3EV steps)
                  براکت نوردهی
                  ±5 (2، 3، 5 و 7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV، 2/3EV، 1EV و 2EV)
                  <strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
                  فرمت فیلم‌برداری
                  MPEG-4 | H.264
                  میکروفون
                  دارد
                  نوع میکروفون
                  استریو
                  بلندگو
                  دارد
                  نوع بلندگو
                  مونو
                  <strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
                  نوع حافظه جانبی
                  SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I
                  <strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
                  HDMI
                  دارد
                  نوع HDMI
                  micro HDMI
                  ارتباط بی‌سیم
                  دارد
                  توضیحات ارتباط بی‌سیم
                  وای‌فای
                  بلوتوث
                  ورودی میکروفون
                  دارد
                  خروجی هدفون
                  ندارد
                  قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
                  دارد
                  <strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
                  باتری
                  باتری‌پک
                  توضیح باتری
                  NP-W126S lithium-ion battery وشارژر
                  عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
                  ۳۸۰
                  وزن با احتساب باتری (گرم)
                  ۳۸۳
                  ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
                  ۴۷ × ۸۳ × ۱۱۸
                  <strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
                  ضبط تایم‌لپس
                  دارد
                  حسگر چرخشی
                  دارد
                  GPS داخلی
                  ندارد
                  نظر(1)
                  رتبه‌بندی کلی
                  4
                  1 نظر
                  کیفیت
                  (4)
                  قیمت
                  (4)
                  سنسور قوی+کیفیت ساخت خوب

                  نوشتن نقد و نظر

                  • قیمت:
                  • کیفیت:
                  این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
                  بارگزاری تصاویر:
                  تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
                  محتویات جعبه

                  نوع بدنه

                  نوع بدنه شبه SLR

                  مشخصات حسگر

                  ‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۶۲۴۰ × ۴۱۶۰
                  تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۲۶
                  نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹</br>۳:۲</br> ۱:۱
                  نوع حسگر BSI-CMOS
                  اندازه حسگر APS-C
                  ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۱۵٫۶ × ۲۳٫۵
                  پردازنده X-Processor 4

                  مشخصات تصویر

                  حساسیت ۱۶۰-۱۲۸۰۰
                  حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۸۰
                  حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۵۱۲۰۰
                  تعداد حالات تعادل رنگ ۷
                  لرزش‌گیر
                  کیفیت خروجی JPEG Fine</br> Normal
                  فرمت فایل خام RAW

                  اپتیک و فوکوس

                  فوکوس خودکار
                  تنظیم دستی فوکوس
                  تعداد نقاط فوکوس ۴۲۵
                  امکان تعویض لنز
                  نوع اتصال لنز Fujifilm X

                  صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

                  نوع صفحه‌نمایش صفحه نمایش TFT LCD با زاویه دید گسترده
                  اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳
                  صفحه‌نمایش لمسی
                  صفحه‌نمایش قابل چرخش
                  تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱۰۴۰۰۰۰
                  منظره‌یاب چشمی
                  نوع منظره‌یاب Electronic
                  میزان پوشش منظره‌یاب ۱
                  بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۹۳ برابر
                  تعداد نقاط منظره‌یاب ۲۳۶۰۰۰۰
                  پخش زنده

                  مشخصات مرتبط با عکاسی

                  حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۹۰۰
                  حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۴۰۰۰
                  تقدم شاتر
                  تقدم دیافراگم
                  نوردهی دستی
                  نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
                  فلاش داخلی
                  قابلیت اتصال فلاش خارجی
                  سلف-تایمر
                  عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۳۰
                  براکت تعادل رنگ
                  جبران نوردهی ±5( در فواصل 1/3EV steps)
                  براکت نوردهی ±5 (2، 3، 5 و 7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV، 2/3EV، 1EV و 2EV)

                  مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

                  فرمت فیلم‌برداری MPEG-4 | H.264
                  میکروفون
                  نوع میکروفون استریو
                  بلندگو
                  نوع بلندگو مونو

                  حافظه

                  نوع حافظه جانبی SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I

                  اتصال

                  HDMI
                  نوع HDMI micro HDMI
                  ارتباط بی‌سیم
                  توضیحات ارتباط بی‌سیم وای‌فای </br> بلوتوث
                  ورودی میکروفون
                  خروجی هدفون
                  قابلیت اتصال ریموت‌کنترل

                  مشخصات فیزیکی

                  باتری باتری‌پک
                  توضیح باتری NP-W126S lithium-ion battery وشارژر
                  عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۳۸۰
                  وزن با احتساب باتری (گرم) ۳۸۳
                  ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۴۷ × ۸۳ × ۱۱۸

                  سایر ویژگی‌ها

                  برند Fujifilm
                  ضبط تایم‌لپس
                  حسگر چرخشی
                  GPS داخلی

                  فهرست

                  مجله

                  ورود

                  یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

                  ورود به سیستم