دوربین بدون آینه سینمایی کانن EOS R5 C

نام تجاری:
  • دوربین عکاسی و سینمایی
  • حسگر فول فریم ۴۵ مگاپیکسلی CMOS با قابلیت فیلم‌برداری 8K
  • سوییچ عکاسی/فیلمبرداری برای تغییر تنظیمات
  • فرمت JPEG/C-RAW و Cinema RAW Light دوازده بیتی
  • فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS با تشخیص چشم
  • شیار کارت حافظه CFexpress Type-B و SD UHS-II
  • قابلیت ضبط همزمان بر روی هر دو کارت حافظه
  • مدت زمان فیلمبرداری نامحدود
  • درگاه Timecode DIN و کفشک چندمنظوره
  • ضبط صدای ۴ کاناله با مبدل XLR
  • ۱۳ دکمه با قابلیت شخصی‌سازی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
23943
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی و خرید دوربین کانن EOS R5 C

دوربین کانن مدل Canon R5 C یک ابزار حرفه‌ای و متفاوت برای فیلمبرداران مراسم‌ها، اپراتور‌های پهپاد و خبرنگاران رسانه‌هاست تا به این وسیله بتوانند عکس‌هایی حرفه‌ای و ویدئوهایی سینمایی ضبط کنند. به لطف یک سوییچ ساده، دوربین  R5 C می‌تواند یک دوربین فوق‌ حرفه‌ای عکاسی با تمامی تنظیمات برادر کوچکتر خود یعنی کانن Canon EOS R5 باشد. با تغییر وضعیت این سوییچ، یک دوربین سینمایی حرفه‌ای فول فریم با کیفیت 8K60p در دستان کاربر خواهد بود که توانایی ضبط ویدئوهای خام ۱۲ بیتی Cinema RAW Light  را دارد. در نتیجه دیگر نیازی به حمل یک دوربین اضافه برای برطرف کردن نیاز عکاسی یا فیلمبرداری حرفه‌ای نیست و این دوربین جمع و جور هیبریدی از پس هر دو وظیفه به خوبی بر می‌آید.

دوربین بدون آینه کانن R5C در مقایسه با محصولات دیگر کانن مانند R5 یا C70 ویژگی‌های دیگری هم دارد. برای نمونه قابلیت فیلمبرداری 4K120، خروجی HDMI RAW و پشتیبانی از Canon Log3 HLG/PQ در کنار مدت زمان نامحدود فیلمبرداری، پورت Timecode و فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS با تشخیص چشم در این محصول گنجانده شده است. سیستم خنک کننده فعال (فن)، باتری پرقدرت LP-E6N و ۱۳ دکمه با قابلیت شخصی‌سازی نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است که در کنار کفشک چندمنظوره و مبدل‌های XLR این دوربین را در جایگاهی حرفه‌ای قرار می‌دهد. ویژگی‌های مشترک این دوربین با محصولات مشابه نیز شامل پشتیبانی از اتصالات بی‌سیم وای‌فای و بلوتوث، سازگار با نرم‌افزار DaVinci Resolve و برنامه‌های کانن، مانت الکترونیکی RF، شیار‌های کارت‌حافظه CFexpress و SD و چینش آشنای دکمه‌هاست. این دوربین در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است و این مقاومت در سطح سایر محصولات حرفه‌ای کانن مانند EOS C70 است. تمامی این ویژگی‌ها در یک بدنه با وزن تنها ۷۷۰ گرم گنجانده شده که حقیقتا شگفت‌انگیز است. در نتیجه وزن سبک، می‌توان این دوربین را بر روی پهپادهای حرفه‌ای نیز مانت کرد.

قابلیت‌ها و فناوری‌های مشترک کانن EOS R5 C با نسخه پیشین

حسگر فول فریم ۴۵ مگاپیکسل دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C در قلب این دوربین کیفیت خارق‌العاده عکس‌ها را تضمین می‌کند و قابلیت فیلمبرداری سینمایی با وضوح 8K  و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را با فرمت RAW فراهم می‌کند.

می‌توان با این دوربین در حالت برست مد (عکاسی پی‌درپی) با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه عکس‌برداری کرد.

قابلیت Dual Pixel CMOS AF II در کسری از ثانیه، حتی در پیچیده‌ترین شرایط حرکات را تشخیص می‌دهد.

فوکوس خودکار دوربین EOS R5C از ۱۰۵۳ نقطه پشتیبانی می‌کند. همچنین از قابلیت‌های دیگر سیستم فوکوس خودکار این دوربین می‌توان به قابلیت‌ تشخیص چشم، صورت، سر و بدن افراد و چشم حیواناتی مانند گربه‌ها، سگ‌ها و پرندگان اشاره کرد.

برای افرادی که به سرعت نیاز دارند، کانن امکان عکاسی از وسایل نقلیه را نیز ممکن کرده و سیستم فوکوس خودکار این دوربین قابلیت تعقیب وسایل نقلیه مانند خودرو و موتورسیکلت را دارد.

اتصالات بی‌سیم مانند وای‌فای در فرکانس ۵ و ۲.۴ گیگاهرتز و بلوتوث نیز برای انتقال فایل‌ها در نظر گرفته شده است.

تنظیمات سینمایی ویدئو برای کاربران حرفه‌ای

به محض اینکه سوییچ دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C روی وضعیت ویدئو قرار بگیرد، سیستم منوی آشنای Cinema EOS  قابل مشاهده خواهد بود. ویژگی‌های سطح حرفه‌ای فیلمبرداری مانند مانیتور‌های waveform، گزینه‌های کدک ویدئو و تنظیمات گسترده صدا در این منو گنجانده شده‌اند تا پتانسیل این دوربین برای فیلمبرداری‌های حرفه‌ای توسط فیلمبرداران و اپراتورها افزایش یابد. در حالتی که سوییچ روی وضعیت عکس باشد، تنظیمات منو کاملا شبیه دوربین کانن مدل EOS R5 خواهد بود.

طراحی ارگونومیک سری EOS

بدنه دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C به طرز خارق‌العاده‌ای جمع و جور و سبک طراحی شده است. زمانی که از این دوربین با یک لنز RF یا لنز EF با مبدل استفاده شود، عملکرد خارق‌العاده این دوربین در کنار وضعیت راحت در دست گرفتن آن، تصویربرداری روی دست را ممکن کرده است. منظره‌یاب الکترونیکی این دوربین پیشرفته‌تر شده و از گریپ ارگونومیک دوربین EOS R5 در این محصول استفاده شده است.

حسگر CMOS و پردازشگر DIGIC X

وجود حسگر CMOS 8K و پردازنده DIGIC X در کنار یکدیگر، موجب به ثبت رسیدن تصاویری با کیفیت بالا و فیلمبرداری 8K 60p شده است. استفاده از فرمت Cinema RAW Light در حالت High-Efficiency، امکان ضبط داخلی تصاویر را بدون نیاز به استفاده از رکوردرهای اکسترنال فراهم کرده است. این دوربین از ضبط تصاویر HDR با فرمت HLG و PQ پشتیبانی می‌کند که ثبت دقیق رنگ‌ها و طیف وسیع کنتراست را از سیاه مطلق تا سفید ممکن می‌کند. این قابلیت‌ها برای خلق محتوای مناسب پخش مستقیم یا پروژه‌هایی که نیاز به تدوین و اصلاح دارند بسیار کارآمد است.

فیلمبرداری Raw 8K 60

قابلیت فیلم‌برداری Cinema RAW Light با وضوح 8K  برای تدوین و اصلاح یک مزیت محسوب می‌شود. این دوربین قابلیت ضبط با فرمت MP4 را نیز دارد که برای استفاده‌ در فضای آنلاین بسیار مناسب است. در حالت Super35mm و وضوح 5.9K یا Super16mm با وضوح 2.9K  نیز می‌توان تصاویر را بر روی کارت حافظه CFexpress ذخیره کرد. فایل‌های Cinema RAW Light  به‌گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند که فیلم‌برداری ۱۲ بیتی را در تمامی نرخ‌فریم‌ها ممکن می‌کنند. سه حالت جدید برای فیلمبرداری با فرمت  Cinema RAW Lightدر نظر گرفته شده که شامل موارد زیر است:

کیفیت بالا RAW HQ

کیفیت استاندارد  RAW ST

ضبط سبک  RAW LT

کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند تا فیلم‌برداری با وضوح 8K به ایجاد فایل‌های حجیم و سنگین منجر نشود.

دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C از خروجی تصویر RAW از طریق درگاه HDMI نیز پشتیبانی می‌کند و ضبطProRes RAW  با رکوردرهای اکسترنال مانند محصولات کمپانی Atomos نیز به همراه این دوربین امکان‌پذیر است. با اتصال این دوربین به رکوردرهای سازگار، کاربران می‌توانند با فرمت Apple ProRes RAW و کیفیت 8K 30  به فیلمبرداری بپردازند.

توجه: تا تاریخ ژانویه ۲۰۲۲، تنها رکوردر سازگار با این دوربین Atomos Ninja V+ است که برای متصل کردن آن، کابل HDMI باید به صورت جداگانه تهیه شود.

فرمت‌های متنوع فایل و ضبط همزمان

در کنار فرمت Cinema RAW Light که فایل‌های سبک برای ضبط RAW ایجاد می‌کند؛ دوربین ویدئوگرافی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C  از فرمت‌ XF-AVC بر اساس MXF و فرمت محبوب MP4 نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین قابلیت ضبط همزمان دو فایل ویدئویی مستقل را با فرمت‌های مختلف نیز دارد. در نتیجه می‌توان یک فایل خام حرفه‌ای برای تدوین ضبط کرد و یک فایل پردازش شده برای به اشتراک گذاری و نمایش در دستگاه‌های دیگر در اختیار داشت.

فن داخلی برای فیلمبرداری نامحدود 8K 60p

دوربین هیبریدی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C به یک فن داخلی مجهز شده که حرارت را از دوربین خارج می‌کند. در نتیجه فیلم‌برداری پیوسته و بدون محدودیت زمانی با وضوح 8K  با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ممکن شده است.

اینترفیس گسترده برای نیازهای حرفه‌ای

این محصول به ورودی و خروجی‌های Timecode مجهز شده که برای همگام‌سازی ساده چندین دوربین در فیلمبرداری‌های حرفه‌ای به کار می‌رود. به همراه این محصول یک محافظ کابل نیز ارائه شده که از جدا شدن ناخواسته کابل و آسیب به پورت‌های دستگاه جلوگیری می‌کند.

کفشک چندمنظوره برای ضبط حرفه‌ای صدا

کفشک چندمنظوره کانن با اینترفیس دیجیتال صدا از صدابرداری حرفه‌ای با مبدل TASCAM CA-XLR2d-C پشتیبانی می‌کند و تا ۴ کانال صدا را به‌صورت هم‌زمان ضبط می‌کند. این مبدل که باید به صورت جداگانه تهیه شود، دو درگاه سایز بزرگ XLR در اختیار کاربر می‌گذارد که از فانتوم پاور پشتیبانی می‌کنند و می‌توان میکروفون شات‌گان نیز بر روی آن مانت کرد. درنتیجه ضبط دیجیتال صدای ۴ کاناله با وضوح ۲۴ بیت ممکن می‌شود.

تامین انرژی با روش‌های مختلف

از آنجایی که فیلمبرداری با حداکثر کیفیت، مصرف انرژی بسیار بالایی دارد، این دوربین در کیفیت‌های 8K 60p، Super 35 5.9K60  و Super 16 2.9K120 با فرمت Cinema RAW Light نمی‌تواند فقط با استفاده از باتری داخلی، موتور لنز را هم راه‌اندازی کند. درنتیجه برای این کار باید از یک آداپتور برق CA-946 یا کوپلر DR-E6C استفاده کرد. استفاده از پاوربانک مجزا با فناوری PD نیز برای تأمین این انرژی ممکن است.

۱۳ دکمه قابل شخصی‌سازی

دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C در طراحی خود به ۱۳ دکمه قابل شخصی‌سازی مجهز شده که برای کاربران حرفه‌ای یک گزینه قابل توجه به شمار می‌آید. در نتیجه فیلمبرداران می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی خود برای هر دکمه عملکرد متفاوتی تعریف کنند و کار با دوربین را برای خود ساده‌تر کنند.

قابلیت Oversampling برای ویدئوهای4K  و 2K

این دوربین اطلاعات نوری را از تمام سطح حسگر 8K  دریافت کرده و می‌تواند خروجی با وضوح 4K  و 2K  را با تبدیل این اطلاعات به سیگنال‌های دیجیتال ضبط کند. درنتیجه فایل‌های ایجاد شده جزئیات بسیار بالاتری دارند و رنگ‌ها واقعی‌تر و نویز تصاویر نیز کمتر خواهند بود.

قابلیت تصویربرداری آهسته با کیفیت 4K 120p

دوربین فیلم‌برداری بدون آینه کانن مدل Canon R5 C قابلیت فیلمبرداری با نرخ فریم بالا تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را با کیفیت DCI/UHD 4K  دارد و این عمل بدون کراپ کردن تصویر دریافت شده توسط حسگر انجام می‌شود. درنتیجه فیلم‌برداری از سوژه‌های متحرک با سرعت بالا در کنار فوکوس خودکار دقیق و پرسرعت این دوربین ممکن می‌شود. به لطف این ویژگی‌ها می‌توان از این محصول بر روی گیمبال یا پهپاد استفاده کرد.

ضبط هم‌زمان صدا در ویدئوهای نرخ فریم بالا

برخلاف بسیاری از دوربین‌های دیگر که در زمان فیلمبرداری با نرخ بالای فریم، صدا را ضبط نمی‌کنند؛ این دوربین قابلیت ضبط یک فایل صوتی جداگانه با فرمت.WAV  را دارد. این قابلیت، نیاز به صدابرداری جداگانه را در زمان تصویربرداری آهسته یا سریع رفع می‌کند.

پشتیبانی از Canon Log 3

این دوربین از Canon Log 3 پشتیبانی می‌کند که با بسیاری از دوربین‌های دیگر کانن از سری EOS و Cinema EOS یکسان است. این بازه وسیع دینامیکی امکان اصلاح رنگ پیشرفته‌تری را در اختیار تدوین گران قرار می‌دهد و نویز کمتری را در تصاویر پردازش‌ شده ایجاد می‌کند. به علاوه استفاده از این دوربین با سایر دوربین‌های سینمایی کانن مانند EOS C300 Mark III و EOS C70  ممکن است و سازگاری کامل با خروجی این دوربین‌ها وجود دارد.

لرزشگیر پیشرفته تصویر

لرزشگیر تقویت شده‌ این دوربین از عملکرد هم‌زمان و هماهنگ لرزشگیر‌های اپتیکال موجود در لنزهای سری RF کانن با لرزشگیر الکترونیکی خود دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C حاصل شده است و در فرمت‌های فیلمبرداری XF-AVC یا MP4 می‌توان از آن استفاده کرد. عملکرد همزمان این دو سیستم به از بین بردن مؤثر لرزش‌های دست فیلمبردار منجر می‌شود. البته با استفاده از مبدل EF-EOS R نیز می‌توان از قابلیت لرزشگیر لنزهای سری EF بر روی این دوربین به‌صورت هم‌زمان با سیستم لرزشگیر الکترونیکی استفاده کرد.

سازگار با Canon VR و لنز RF 5.2mm F2.8 L Dual Fisheye

دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C یکی از معدود محصولاتی است که با لنز دوچشمی RF 5.2mm F2.8 L Dual Fisheye سازگاری کامل دارد و می‌توان با استفاده از آن به ثبت ویدئوهای ۱۸۰ درجه واقعیت مجازی و به صورت سه‌بعدی پرداخت. البته مشاهده این ویدئوها به استفاده از یک هدست واقعیت مجازی نیاز دارد. برای تدوین این ویدئوها باید از پلاگین مخصوص نرم‌افزار Adobe Premiere Pro و نرم‌افزار Canon EOS VR Utility استفاده کرد.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS با  iTR AF X

فناوری انحصاری کانن با نام Dual Pixel CMOS AF از هر پیکسل برای تشخیص وضعیت فوکوس استفاده می‌کند تا دقت فوکوس در خلق تصاویری با کیفیت افزایش یابد. این سیستم با بیشتر لنزهای سری RF و EF کانن سازگار است. البته سیستم فوکوس خودکار معمولا تا ۸۰ درصد از سطح حسگر را برای این امر به کار می‌گیرد.

• فوکوس خودکار لمسی امکان انتخاب نقطه فوکوس را با لمس نقطه دلخواه روی نمایشگر فراهم کرده است. به علاوه می‌توان به صورت دستی نیز فوکوس را با حرکت دادن جوی‌استیک ۸ جهته دوربین مشخص کرد.

• این دوربین به قابلیت تشخیص خودکار چشم و سر برای فوکوس خودکار مجهز شده به لطف بهره‌گیری از یادگیری عمیق، ردیابی سوژه‌ها به طور دقیق انجام می‌شود.

• امکان تشخیص خودکار انسان از طریق چشم‌ها، صورت و سر نیز وجود دارد تا فوکوس خودکار همواره به‌دقت عمل کند.

• طیف وسیعی از تنظیمات برای فوکوس خودکار برای این دوربین در نظر گرفته شده است درنتیجه کاربران می‌توانند تمام تمرکز خود را بر روی کار با دوربین و کادربندی قرار دهند و خیالشان از ماند فوکوس بر روی سوژه راحت باشد.

قابلیت‌های عکاسی کانن R5 C

عکاسی ۴۵ مگاپیکسلی با حسگر فول فریم CMOS و پردازشگر  DIGIC X

از لحاظ عکاسی، عملکرد این دوربین شباهت بسیار زیادی به دوربین پرآوازه کانن مدل Canon EOS R5 دارد. حسگر ۴۵ مگاپیکسلی این دوربین در کنار پردازشگر تصویر DIGIC X سرعت عملکرد بالایی را در کنار کیفیت خیره‌کننده به ارمغان آورده است. تصاویر ثبت شده با این دوربین برای چاپ در قطع بزرگ مناسب هستند.

بازه وسیع حساسیت  ISO

دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C به طور عادی بازه ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ را پوشش می‌دهد اما می‌توان حساسیت افزایش‌یافته آن را در بازه ۵۰ تا ۱۰۲۴۰۰ نیز تجربه کرد.

عکاسی پی‌درپی با سرعت بالا

• عکاسی پی در پی با حداکثر سرعت ۱۲ فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی و حداکثر سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیکی ممکن است.

• عکاسی پیاپی با سرعت بالا در تمامی فریم‌ها با فوکوس خودکار و ردیابی سوژه انجام می‌شود تا تصاویر با کیفیت ثبت شوند.

• سیستم دقیق Dual Pixel CMOS از ۱۰۰ درصد سطح حسگر برای تشخیص ناحیه فوکوس استفاده می کند و این قابلیت با بیشتر لنزهای کانن سازگاری کامل دارد.

ردیابی سوژه هوشمند مشابه با دوربین  Canon EOS R5

این دوربین از نظر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در زمینه فوکوس خودکار شباهت زیادی به دوربین موفق و جدید کانن یعنی EOS R5  دارد. به این ترتیب دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C قابلیت تشخیص سر، چشم، صورت و بدن انسان را دارد و می‌تواند ردیابی سوژه‌ را با دقت کامل انجام دهد. امکان تشخیص وسایل نقلیه‌ مانند خودروها و موتورسیکلت نیز وجود دارد. این دوربین همچنین می‌تواند چشم حیوانات مانند گربه‌ها، سگ‌ها و پرندگان را تشخیص دهد و فوکوس دقیق و مناسبی روی آن‌ها قرار دهد.

در صورت استفاده از لنز‌های جدید RF و EF، ۱۰۰ درصد سطح حسگر برای فوکوس خودکار به کار می‌رود. این قابلیت در صورت استفاده از لنزهای قدیمی‌تر مانت EF به ۸۰ درصد سطح حسگر کاهش می‌یابد. البته در این صورت، سرعت کلی فوکوس خودکار افزایش می‌یابد.

قابلیت فوکوس خودکار در شرایط نوری  EV -6

دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل Canon R5 C یک انتخاب ایده‌آل برای عکاسی در شرایط کم نور و عکاسی شب است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین قابلیت فوکوس را در شرایط نوری EV -6 دارد که حقیقتا شگفت‌انگیز است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23943

مشخصات

برند
Canon
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
بدون آینه
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۸۱۹۲x۵۴۶۴
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۴۵
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱۶:۹
۴:۳
۳:۲
۱:۱
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
۲۴ × ۳۶
پردازنده
Digic X
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار
۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۱۰۲۴۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۸
تعادل رنگ سفارشی
دارد
لرزش‌گیر
ندارد
کیفیت خروجی JPEG
Fine Normal
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۱۰۵۳
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
کانن RF
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳٫۲
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۲۱۰۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۰٫۷۶ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب
۵۷۶۰۰۰۰
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
ندارد
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
سلف-تایمر
دارد
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۲۰٫۰
حالات نورسنجی
Multi | چندگانه
Center-weighted | متنوع
Spot | نقطه‌ای
Partial | جزئی
جبران نوردهی
±3 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی
±6 (2، 3، 5 و 7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/2EV ، 1/3EV)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
8K
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4 | XF-AVC | H.264 | H.265
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
CFexpress | SD (UHS-II)
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 3.2 Gen 2 (10 GBit/sec)
HDMI
دارد
نوع HDMI
micro HDMI
ارتباط بی‌سیم
دارد
توضیحات ارتباط بی‌سیم
وای‌فای
بلوتوث
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل‌شارژ لیتیوم-یون LP-E6NH
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۳۲۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
وزن با احتساب باتری (گرم)
۷۷۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۱۱ × ۱۰۱ × ۱۴۲
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
حسگر چرخشی
دارد
GPS داخلی
ندارد
نظر(2)
رتبه‌بندی کلی
4.8
2 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(4.5)
فقط دکمه سوییچ کردنش بین عکاسی و فیلم برداری! غالیه لعنتی

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه بدون آینه

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۸۱۹۲x۵۴۶۴
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۴۵
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹</br> ۴:۳</br> ۳:۲</br> ۱:۱
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۲۴ × ۳۶
پردازنده Digic X

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۱۰۲۴۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۸
تعادل رنگ سفارشی
لرزش‌گیر
کیفیت خروجی JPEG Fine Normal
فرمت فایل خام RAW

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۱۰۵۳
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز کانن RF

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳٫۲
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۲۱۰۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۷۶ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب ۵۷۶۰۰۰۰
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
قابلیت اتصال فلاش خارجی
سلف-تایمر
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۲۰٫۰
حالات نورسنجی Multi | چندگانه</br> Center-weighted | متنوع</br> Spot | نقطه‌ای</br> Partial | جزئی
جبران نوردهی ±3 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی ±6 (2، 3، 5 و 7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/2EV ، 1/3EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 8K
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4 | XF-AVC | H.264 | H.265
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی CFexpress | SD (UHS-II)

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 3.2 Gen 2 (10 GBit/sec)
HDMI
نوع HDMI micro HDMI
ارتباط بی‌سیم
توضیحات ارتباط بی‌سیم وای‌فای </br> بلوتوث
ورودی میکروفون
خروجی هدفون
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری باتری قابل‌شارژ لیتیوم-یون LP-E6NH
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۳۲۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
وزن با احتساب باتری (گرم) ۷۷۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۱۱ × ۱۰۱ × ۱۴۲

سایر ویژگی‌ها

برند Canon
حسگر چرخشی
GPS داخلی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم