لنز Sony مدل FE 24-240mm f3.5-6.3 OSS

نام تجاری:
  • لنز فول‌فریم مانت E سونی
  • فاصله کانونی متغیر از ۲۴ تا ۲۴۰ میلی‌متر
  • بازشدگی دهانه دیافراگم f/3.5-6.3 تا f22-40
  • مجهز به یک المان ED و پنج عدسی Aspherical
  • برخورداری از پوششِ نانو AR
  • مجهز به سیستم فوکوس خطی SSM
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار
  • مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکی
  • دیافراگم ۷ تیغه‌ای با لبه‌های دایره‌ای شکل
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۱۸ ماه ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+1,724,993 تومان محصول)
مرجع:
23322
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز زوم FE 24-240mm OSS از سری لنزهای سونی است که فاصله کانونی آن از ۲۴ تا ۲۴۰ میلی‌متر متغیر است. بنابر‌این توسط این لنز می‌توان تصاویری با زاویه دید مدیوم تله تا تله را با وضوح بالایی به ثبت رساند. این لنز جهت اتصال و تشکیل تصویر بر روی سنسورِ دوربین‌های فول‌فریم مانت E سونی طراحی شده است، با این وجود می‌توان آن را به دوربین‌‌های APS-C مانت E نیز متصل کرد که در این حالت فاصله کانونی معادل آن چیزی در حدود ۳۶ تا ۳۶۰ میلی‌متر، خواهد شد.

این لنز، از لحاظ اپتیکی با دقت و حساسیت خاصی طراحی شده‌اند. لنز FE 24-240mm OSS با به کار‌گیری یک المان ED و پنج عدسی Aspherical، اعوجاج و خطای لنز را به حداقل میزان ممکن کاهش داده است. با این تفاسیر تصاویر با وضوح رنگی بسیار بالایی به ثبت می‌رسد و پراکندگی نوری به کمترین میزان ممکن کاهش می‌یابد. به همین علت در لبه‌ها و حواشی اشکال مختلف در تصویر، سایه‌رنگی تقریبا تشکیل نمی‌شود.

دهانه بازشدگی این لنز با توجه به فاصله کانونی از f/3.5-6.3 تا f22-40 متغیر است بنابراین با توجه به شرایط نوری و میزان روشنایی محیط، کاربر در رسیدن به نتیجه مطلوب خود از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهد بود. در ضمن دیافراگم این لنز از ۷ تیغه با لبه‌های مدور تشکیل شده است. فرم خاص دهانه دیافراگم به علاوه حداکثر بازشدگی f/3.5 ظاهری بسیار جذاب و خیره‌کننده به بوکه‌های تشکیل شده در پس‌زمینه تصویر می‌بخشد، بنابراین با توجه به این ویژگی می‌توان عکس‌هایی را با عمق میدان کم و ظاهری جذاب خلق کرد.

لنز FE 24-240mm OSS در صورت اتصال به بدنه دوربین‌های فول‌فریم زاویه دیدی از ۱۰ تا ۸۴ درجه را به خوبی پوشش می‌دهد. به علاوه کمینه فاصله فوکوس این لنز که از ۱۷ المان اپتیکی در ۱۲ گروه مختلف ساخته شده است در حدود ۹۶ سانتی‌متر می‌باشد.

تار شدن و محوی تصویر هنگام عکاسی با لنز‌های تله، پدیده‌ای است که باید به آن بسیار توجه کرد چرا که کوچک‌ترین لرزش دست یا دوربین در زمان ثبت تصویر می‌تواند تأثیر مخرب و اغراق‌شده‌ای در نتیجه‌ نهایی به همراه داشته باشد. سونی برای رفع این مشکل، لنز FE 24-240mm OSS را به یک سیستم لرزشگیر اپتیکی مجهز کرده تا تصاویر با بیشترین وضوح و پایداری ممکن به ثبت برسند و بتوان با سرعت شاتر‌های پایین‌تر نیز عکس‌های قابل قبولی گرفت.

به لطف به‌کارگیری سیستم فوکوس خطی SSM، فوکوس با جابه‌جای المان‌های داخلی لنز، بسیار روان، بی‌سروصدا و به‌ صورت خودکار صورت می‌گیرد. علاوه بر موتور فوکوس SSM، از یک موتور Actuator نیز در ساختار این لنز استفاده شده که نقش جابه‌جایی المان‌های انتهایی لنز را برعده داشته و فوکوس بر روی سوژه در شرایط نوری مختلف را بسیار دقیق می‌کند.

بدنه لنز FE 24-240mm OSS به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است تا در برابر حرارت و همچنین نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار از مقاومت بالایی برخوردار باشد. تمام المان‌های به کار رفته در ساختار اپتیکی لنز با یک لایه مخصوص نانو پوشانده شده است تا جذب نور و بروز پدیده‌های flare و ghosting به حداقل برسند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23322
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
فوق العاده راضی ام ازین لنز، هم کار فیلمبرداری و مستند سازی باهاش انجام میدم، هم عکاسیش فوق العاده است.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم