لنز Canon مدل RF 28-70mm F2L USM

نام تجاری:
  • مانت RF مخصوص دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه کانن
  • بازشدگی دهانه دیافراگم از f/2 تا f/22
  • دارای المان‌های ULD
  • سیستم فوکوس خودکار مجهز به موتور فوکوس اولتراسونیک
  • رینگ مجزا با قابل برنامه‌ریزی عملکرد
  • دیافراگم ۹ پره‌ای
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار
ادامه مطلبShow less
190,000,000 تومان
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
تحویل چهار هفته پس از سفارش

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+5,700,000 تومان محصول)
مرجع:
26109
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز RF 28-70mm f/2L USM محصولی از کانن است که حداکثر بازشدگی دیافراگم بالایی که در لنز‌های فیکس معمولاً شاهد هستیم و قابلیت تغییر فاصله کانونی را با یک دیگر ترکیب کرده است. این لنز مانت RF برای دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه کانن (سری R) طراحی و ساخته شده و با استفاده از آن می‌توان تصاویری با زاویه دید واید تا مدیوم تله را ثبت کرد. حداکثر بازشدگی دیافراگم این لنز برابر با F2 می‌باشد که آزادی عمل زیادی را در کنترل عمق میدان و ثبت تصویری با روشنایی متعادل در محیط‌های کم نور در اختیار عکاس قرار می‌دهد. دیافراگم این لنز از ۹ پره با لبه‌های دایره‌ای ساخته شده که بوکه‌هایی نرم و محو را در نواحی خارج از عمق میدان تشکیل می‌دهد. در طراحی اپتیکی لنز RF 28-70mm f/2L USM از المان Ultra-Low Dispresion استفاده شده که به لطف آن پراکندگی و انحرافات رنگی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و شارپنس فوق‌العاده‌ای را برای لنز به همراه داشته است.

سیستم فوکوس لنز RF 28-70mm f/2L USM از طراحی پیشرفته برخوردار است و به یک موتور فوکوس اولترا سونیک مجهز شده که با سرعت و دقت بالایی بر روی سوژه فوکوس می‌کند. هم‌چنین می‌توان در هر دو حالت اتوماتیک و فوکوس دستی، با استفاده از رینگ فوکوس، فاصله فوکوس را تغییر داد. نکته جلب در مورد لنز RF 28-70mm f/2L USM مجهز بودن آن به رینگ است که می‌توان عملکرد آن را شخصاً تنظیم کرد. به عنوان مثال می‌توان با چرخش آن حساسیت ایزوی دوربین، عدد دیافراگم یا سرعت شاتر را تغییر داد.

همان‌طور که از اسم این لنز نیز مشخص است، RF 28-70mm f/2L USM از سری لنز‌های سری L کانن است که از کیفیت اپتیکی و فیزیکی بالایی برخوردار است. یک موتور فوکوس خودکار فراصوتی حلقه‌ای (Ring-Type USM) به‌همراه پردازنده‌ی(CPU) قوی و الگوریتم جدید فوکوس خودکار، باعث فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق می‌شوند. بدنه‌ی این لنز برای استفاده‌ی مداوم و حرفه‌ای طراحی شده و مقاومت آن در مقابل غبار و رطوبت نسبت به نسخه‌ی قبلی افزایش یافته است. سطح عدسی‌های انتهایی جلو و عقب و سطح خارجی لنز از یک پوشش فلورینی پوشیده شده‌اند تا در مقابل لکه‌های چربی (مانند آثار انگشتان) و غبار مقاوم باشند. علاوه بر این‌ها بدنه این لنز نیز از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌توان در شرایط مختلف آب‌وهوایی بدون افت عملکرد از آن استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
26109
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم