لنز نیکون مدل NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون با مانت Z
  • گشودگی دیافراگم از f/2.8 تا f/22
  • ۲ المان ED و 4 المان آسفریکال
  • دارای کوتینگ ARNEO و نانوکریستال
  • دارای یک رینگ با قابلیت برنامه‌ریزی
  • سیستم فوکوس خودکار مولتی‌فوکوس
  • دارای یک نمایشگر OLED برای مشاهده اطلاعات
  • مجهز به دکمه L.Fn
  • مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی
  • دیافراگم ۹ تیغه مدور
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • دو سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+2,676,713 تومان محصول)
مرجع:
25626
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز زوم استاندارد نیکون NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S لنزی کاربردی است که از پرتره تا واید را پوشش می‌دهد. این محصول با گشودگی حداکثری و درخشان دیافراگم f/2.8 شناخته می‌شود، این لنز مناسب کار در شرایط نوری مختلف است و کنترل زیادی را تنظیم عمق میدان برای جدا کردن سوژه از پس‌زمینه با فوکوس دستی فراهم می‌کند. چیدمان اپتیکال این لنز شامل دو عدسی ED و چهار عدسی اسفریکال است که همین امر باعث کاهش انحرافات عدسی‌های کروی و اسفریکال در تمام بازه زوم می‌شود، درنتیجه باعث ثبت تصاویری شارپ و با وضوح بالا می‌شود. علاوه‌ بر این، وجود کوتینگ‌های ARNEO و Nano Crystal Coats و همچنین Super Integrated باعث کاهش سایه‌دار شدن، فلر و انعکاس ناخواسته سطحی می‌شود و همین موضوع باعث افزایش کنتراست و دقت رنگ تصاویر می‌شود. 

سیستم مولتی فوکوس این لنز با به‌کارگیری از دو موتور استپینگ، عملکردی سریع، دقیق و بی‌صدا به‌همراه دارد. همچنین از حالت فوکوس دستی همیشگی نیز پشتیبانی می‌شود که همین امر این محصول را هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری مناسب می‌کند. این لنز همچنین به لطف وجود صفحه نمایشگر روی بدنه، اطلاعاتی مانند گشودگی دیافراگم و تنظیمات فوکوس را نمایش می‌دهد و دکمه  L.Fn که امکان تغییر سریع تنظیمات نوردهی و تنظیمات دوربین را فراهم می‌کند، از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است. همچنین وجود حلقه قابل تنظیم روی لنز به کاربر امکان تغییر تنظیمات دوربین و یا نوردهی را می‌دهد.

لنز زوم استاندارد که از زاویه پرتره تا واید را پوشش می‌دهد و برای دوربین‌های بدون آینه مانت Z با حسگر FX طراحی شده است.

گشودگی دیافراگم حداکثری و درخشان f/2.8 در تمام طول بازه زوم ثابت می‌ماند، همین امر این لنز را مناسب کار در شرایط نوری سخت و سهولت در استفاده از تکنیک‌های فوکوس دستی می‌کند.

چهار عدسی اسفریکال موجود در این محصول باعث کاهش انحرافات عدسی‌های کروی و دیستورشن می‌شوند و ثبت تصاویری شارپ با رندر دقیق را فراهم می‌کنند.

وجود دو عدسی ELD باعث کاهش چشمگیر حاشیه‌دار شدن و اعوجاج رنگی در تمام طول بازه زوم می‌شود، درنتیجه ثبت تصاویری با وضوح و رندر رنگ بالا را فراهم می‌کند.

کوتینگ‌های ARNEO و Nano Crystal از سایه‌دار شدن، انعکاس ناخواسته و فلر جلوگیری می‌کنند و باعث ثبت تصاویر با کنتراست و وضوح بالاتر در شرایط نوری شدید و مجاورت سوژه با منبع نور می‌شوند. کوتینگ Nano Crystal از انعکاس ناخواسته نور از جهت مورب و کوتینگ ARNEO از انعکاس ناخواسته نور از جهت عمود جلوگیری می‌کند. همچنین کوتینگ Super Integrated باعث ثبات در دقت رنگ می‌شود و کوتینگ فلورین از نفوذ آب و چسبیدن گردوغبار به لنز جلوگیری می‌کند.

سیستم مولتی فوکوس این لنز با به‌کارگیری از دو درایو مجزا با هماهنگی، عملکردی بسیار سریع و دقیق در تمام طول بازه زوم به‌همراه دارد. این سیستم فوکوس خودکار از موتورهای استپینگ استفاده می‌کند که عملکردی روان و بی‌صدا دارند که هم مناسب عکاسی و هم مناسب فیلم‌برداری است. همچنین از حالت فوکوس دستی همیشگی و طراحی فوکوس داخلی برخوردار است که در این مزیت فقط عدسی‌های داخلی لنز در فوکوس کردن جابجا می‌شوند و طول کلی لنز تغییری نمی‌کند و موجب افزایش سرعت فوکوس می‌شود.

حلقه قابل تنظیم به صورت پیش‌فرض بر روی تنظیم فوکوس دستی سینک شده است اما می‌توانید از آن برای تغییر گشودگی دیافراگم و جبران نوردهی استفاده کنید.

صفحه نمایشگر به کاربر امکان کنترل سریع وضعیت دیافراگم، فاصله فوکوس و  عمق میدان را می‌دهد که نور صفحه هم در روز و هم در شب قابل رؤیت است.

دکمه L.Fn به‌صورت هماهنگ با دکمه‌های Fn دوربین کار می‌کند که قابلیت‌هایی نظیر‌ امکان تغییر سریع تنظیمات جبران نوردهی را به کاربر می‌دهد.

مکانیزم ویژه الکترومگنتیک دیافراگم این لنز، تنظیمات نوردهی باثباتی را ارائه می‌دهد که این امر در عکاسی‌های سریع و پی‌درپی کاربردی است.

دیافراگم 9 پره‌ای موجب ثبت بوکه‌ای روان می‌شود و سوژه شما را کاملاً از پس‌زمینه جدا می‌کند.

ساختار مقاوم در برابر نفوذ گردوغبار و رطوبت این لنز را مناسب کار در شرایط آب‌وهوایی سخت می‌کند.

پیشنهادهای جایگزین

شارپنس و کنتراست فوق‌العاده بالا، خطاهای ناچیز رنگی و نوری، طراحی پیشرفته عدسی‌ها و وزن سبک از بارزترین ویژگی‌های این لنز سری Z نیکون است. بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8، عکاسی و فیلمبرداری در شرایط کم‌نور را ممکن کرده است و کیفیت ساخت بسیار بالا، طول عمر آن را تضمین می‌کند. این لنز فاقد لرزشگیر اپتیکال است اما از آنجایی که تمامی دوربین‌های بدون آینه نیکون به لرزشگیر سنسور شیفت مجهز هستند، این مسئله یک نقطه ضعف به حساب نمی‌آید و در عوض سبب سبک‌تر شدن وزن لنز شده است. البته با این برچسب قیمتی، بهتر است ابتدا نگاهی به سایر گزینه‌های قابل انتخاب داشته باشید تا آگاهانه تصمیم‌گیری کنید.

۱-Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR: این لنز شاید گل سرسبد لنزهای فرمت FX نیکون باشد، اما در مقابل این لنز سری Z حرفی برای گفتن ندارد. در مقایسه با لنز سری Z، این لنز خطاهای نوری و رنگی بیشتری دارد و شارپنس کمتری ارائه می‌کند. در نتیجه با نگاهی به قیمت این دو لنز و توجه به این مسئله که برای استفاده از این لنز با دوربین‌های سری Z، نیاز به تهیه یک مبدل FTZ است، بهتر است فکر خرید این لنز را از سرتان بیرون کنید. حتی اگر در حال حاضر این لنز را در اختیار دارید، بروزرسانی به نسخه جدید سری Z به طور قابل توجهی بر کیفیت تصاویر شما مؤثر خواهد بود.

۲- Nikon NIKKOR Z 24-70mm f/4 S: معمولا لنزهای f/4 نسبت به نمونه‌های f/2.8 از کیفیت کمتری برخوردارند. اگرچه این مسئله در مورد این شاهکار نیکون صدق نمی‌کند. اگر به دنبال عکاسی و فیلمبرداری در شرایط کم‌نور-مانند جشن‌های عروسی- نیستید، این لنز سری Z نیکون با ۳۰۰ گرم وزن کمتر، ابعاد کوچکتر و شارپنس چشمگیر، انتخابی ایده‌آل خواهد بود. از این لنز می‌توان به عنوان یک همراه روزمره برای عکاسی استفاده کرد و به عنوان همسفر یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
25626

مشخصات

برند
Nikon
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اصلی</strong>
نوع لنز
لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت
فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر)
۲۴-۷۰
لرزش‌گیر تصویر
ندارد
نوع اتصال دهانه
Nikon Z
<strong id="CustomFeaturesName">دیافراگم</strong>
حداکثر بازشدگی دیافراگم
F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم
F22
حلقه دیافراگم
ندارد
تعداد تیغه‌های دیافراگم
۹
توضیحات دیافراگم
دیافراگم مدور
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اپتیکی</strong>
تعداد المان‌ها
۱۷
تعداد گروه‌ها
۱۵
المان‌های خاص
4ED, 2Aspherical
پوشش‌های مخصوص
Nano و ARNEO
<strong id="CustomFeaturesName">فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر)
۳۸
نوع موتور فوکوس
Stepper
فوکوس دستی دائمی
دارد
متد فوکوس
داخلی
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
وزن (گرم)
۸۰۵
طول (میلی‌متر)
۱۲۶
قطر (میلی‌متر)
۸۹
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
متد زوم
چرخشی
(افزایش طول لنز هنگام بزرگ‌نمایی)
پاور زوم
ندارد
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر)
۸۲٫۰
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

مشخصات اصلی لنز

نوع لنز لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر) ۲۴-۷۰
لرزش‌گیر تصویر
نوع اتصال دهانه Nikon Z

دیافراگم

حداکثر بازشدگی دیافراگم F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم F22
حلقه دیافراگم
تعداد تیغه‌های دیافراگم ۹
توضیحات دیافراگم دیافراگم مدور

مشخصات اپتیکی

تعداد المان‌ها ۱۷
تعداد گروه‌ها ۱۵
المان‌های خاص 4ED, 2Aspherical
پوشش‌های مخصوص Nano و ARNEO

فوکوس

فوکوس خودکار
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر) ۳۸
نوع موتور فوکوس Stepper
فوکوس دستی دائمی
متد فوکوس داخلی

مشخصات فیزیکی

وزن (گرم) ۸۰۵
طول (میلی‌متر) ۱۲۶
قطر (میلی‌متر) ۸۹
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
متد زوم چرخشی</br> (افزایش طول لنز هنگام بزرگ‌نمایی)
پاور زوم
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر) ۸۲٫۰

سایر ویژگی‌ها

برند Nikon

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم