لنز Fujifilm مدل XF 55-200mm f/3.5-4.8 R LM OIS

نام تجاری:
  • لنز تله‌فوتو با فاصله کانونی 55-200mm و حداکثر بازشدگی دیافراگم f/3.5-4.8
  • مخصوص مانت X
  • فاصله کانونی معادل 84-305mm بر روی حسگر فول‌‌فریم
  • مجهز به سیستم لرزش گیر اپتیکال
  • رینگ دیافراگم با دقت 1/3 EV
  • دارای بدنه‌ای باکیفیت با ساختار فلزی
ادامه مطلبShow less
مرجع:
19697
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این لنز تله‌فوتو مخصوص دوربین‌های بدون آینه سری X فوجی‌فیلم طراحی و ساخته شده است. این لنز دارای حداکثر بازشدگی دیافراگم f/3.5-4.8 و فاصله کانونی معادل 84-305mm بر روی حسگر فول‌فریم است. باید اشاره شود که حداقل فاصله‌ای که می‌توان با این لنز تله‌ بر روی آن فوکوس کرد فاصله ۱۱۰ سانتی‌متر است که امکان عکاسی تله کلوزآپ را فراهم می‌کند. این لنز فوجی به سیستم لرزش گیر اپتیکال نیز مجهز است که تکان و لرزش‌های دست و دوربین را تا ۴٫۵ استاپ کنترل کرده و باعث می‌شود تا تصاویر به ویژه در شرایط نوری ضعیف با شفافیت بالا ثبت شوند. همچنین موتور فوکوس خودکار این لنز دارای عملکرد سریع و بی‌صدا بوده که به‌خصوص هنگام فیلمبرداری بسیار کاربردی است. طبق ادعای شرکت سازنده این لنز می‌تواند در ۰٫۲۸ ثانیه عمل فوکوس خودکار را انجام دهد.

در ساخت لنز XF 55-200mm f/3.5-4.8 فوجی از ۱۴ عدسی در ۱۰ گروه مختلف بکار گرفته شده است که در میان آن‌ها دو عدسی ED، یک عدسی Aspherical و یک عدسی Super ED وجود دارد. استفاده از عدسی‌های نام‌ برده شده سبب می‌شود تا احتمال بروز پراکندگی‌های رنگی کاهش یافته و شاهد ثبت تصاویری با حداکثر شارپنس باشیم. پوشش اختصاصی فوجی‌فیلم موسوم به HT-EBC نیز بر روی عدسی‌ها باعث به حداقل رسیدن بازتاب‌ها و کاهش احتمال وقوع پدیده‌های Flare و Ghosting در عکس‌ها می‌شود.

در مورد بدنه لنز نیز باید اشاره کنیم که ساختاری باکیفیت از جنس فلز دارد و شامل رینگ فوکوس و رینگ دیافراگم می‌باشد که امکان تنظیم آسان این مؤلفه‌ها را فراهم می‌آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19697
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم